Sq**synizm kapitalistów

Data: 2012-01-24 14:47:45
Autor: T.
Sq**synizm kapitalistów

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfmbpk$k7d$1node2.news.atman.pl...

I takie bezczelne indywidua krytykują "hulaszczy" tryb noszenia się rządzących w PRLu. Przypominam że auta służbowe aparatczyków PRLowskich to Wołgi i FIATy 132..

Ale w tym czasie reszta jeździła tramwajami.
Zresztą można też inaczej to policzyć - za Gierka mały Fiat kosztował 64 tys. zł. Pensja - ok. 2 tys. zł, z czego odłożyć można było powiedzmy 100-200 zł miesięcznie. Ile trzeba było oszczędzać?
Swoją drogą - dlaczego nie popierają rodzimego przemysłu i nie jeżdżą samochodami typu Opel Astra? Choć to połowicznie polski produkt, jednak chociaż wytwarzany u nas...
T.

Data: 2012-01-24 15:14:48
Autor: jadrys
Sq**synizm kapitalistów
W dniu 2012-01-24 14:47, T. pisze:

[...]

E tam, jaka cała reszta? Przecież sporo ludzi miało auta. Myślę że gdyby nie ten dzisiejszy napływ taniego złomu z zagranicy, to procentowo nie byłoby wielkiej różnicy w zmotoryzowaniu Polaków w stosunku do czasów PRLu.

Powinno być parę wozów luksusowych do dyspozycji władz kraju, ale tylko i wyłącznuie do celów reprezentacyjnych, a nie do tego żeby jakaś łachudra z tytułem ministra dojeżdżała nim do pracy. Jak chce taki amator luksusu pławić sie w nim to niech ze swojej kieszeni za niego płaci.

Data: 2012-01-24 15:29:23
Autor: T.
Sq**synizm kapitalistów

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfmef4$n5r$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-01-24 14:47, T. pisze:

[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Sporo?
W latach 70., kiedy już niby były Fiaty 125 i 126 przed moją kamienicą stały 4 samochody. Mieszkań w budynku - 48...
T.

Data: 2012-01-24 15:00:55
Autor:
Kopacz nie jest kapitalistka, tylko urzednikiem panstwowym.

Data: 2012-01-25 16:29:01
Autor: jadrys
Sq**synizm kapitalistów
W dniu 2012-01-24 15:29, T. pisze:

[...]

No i co z tego?, policz sobie ile kiedyÅ› produkowaÅ‚ przemysÅ‚ motoryzacyjny a ile dzisiaj. ByÅ‚y również Zastawy, Dacie a także zachodnie marki. I  jak siÄ™ wydaje to tylko w jakoÅ›ci aut zachód byl od nas lepszy.

Data: 2012-01-25 18:05:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Sq**synizm kapitalistów

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfp73q$k0i$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-01-24 15:29, T. pisze:

[...]

Puknij się w komunistyczną główkę!

Data: 2012-01-26 13:44:34
Autor: T.
Sq**synizm kapitalistów

W dniu 2012-01-24 15:29, T. pisze:

[...]

Dziś zdaje się nasz przemysł produkuje prawie milion aut rocznie. Wtedy FSO produkowało mniej niż 50 tys. rocznie. No i co z tego?
Zanegowałem teorię że wtedy było tak dużo aut i ta łatwo było je kupić...
T.
Ps. Wtedy już wskaźniki motoryzacyjne na Zachodzie były o rząd wielkości większe niż u nas. Wystarczy przejrzeć stare roczniki statystyczne.

Data: 2012-01-24 15:31:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Sq**synizm kapitalistów

W dniu 2012-01-24 14:47, T. pisze:

[...]

W latach 1970 - 1975 zwiększyła się liczba zarejestrowanych samochodów osobowych (z 480 tys. w 1971 r. do 1080 tys. w 1975 r.)
http://www.bryk.pl/teksty/liceum/historia/xx_wiek/15752-polska_pod_rzÄ…dami_edwarda_gierka_1970_1980.html

Według statystyk sporządzonych przez ekspertów, liczba zarejestrowanych w Polsce samochodów na koniec 2010 roku wyniosła 23,2 mln, podczas gdy jedynie 17,7 mln z nich miało ważne ubezpieczenie OC.
http://www.motofakty.pl/artykul/55_miliona_aut_w_polsce_nie_ma_oc.html

Poknij się w komunistyczną główkę!

Data: 2012-01-25 00:45:54
Autor: jr
Sq**synizm kapitalistów
On 24 Sty, 15:31, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:jfmef4$n5r$1node2.news.atman.pl...

> E tam, jaka ca³a reszta? Przecie¿ sporo ludzi mia³o auta. My¶lê ¿e gdyby
> nie ten dzisiejszy nap³yw taniego z³omu z zagranicy, to procentowo nie
> by³oby wielkiej ró¿nicy w zmotoryzowaniu Polaków w stosunku do czasów
> PRLu.

> Powinno byæ parê wozów luksusowych do dyspozycji w³adz kraju, ale tylko i
> wy³±cznuie do celów reprezentacyjnych, a nie do tego ¿eby jaka¶ ³achudra z
> tytu³em ministra doje¿d¿a³a nim do pracy. Jak chce taki amator luksusu
> p³awiæ sie w nim to niech ze swojej kieszeni za niego p³aci.

W latach 1970 - 1975 zwiêkszy³a siê liczba zarejestrowanych samochodów
osobowych (z 480 tys. w 1971 r. do 1080 tys. w 1975

Co za 4 lata wynosi³o ponad 100% postêpu towarzysze!
Gdybysmy w tym tempie budowali socjalizm, produkowalibysmy dzisiaj
ponad æwieræ miliarda ma³ych fiatów i syrenek. I do czego q...
dosz³o?
jb

Data: 2012-01-25 16:16:50
Autor: jadrys
Sq**synizm kapitalistów

http://www.bryk.pl/teksty/liceum/historia/xx_wiek/15752-polska_pod_rządami_edwarda_gierka_1970_1980.html Według statystyk sporządzonych przez ekspertów, liczba zarejestrowanych w Polsce samochodów na koniec 2010 roku wyniosła 23,2 mln, podczas gdy jedynie 17,7 mln z nich miało ważne ubezpieczenie OC.

Data: 2012-01-25 16:28:55
Autor: jadrys
Sq**synizm kapitalistów

W dniu 2012-01-24 14:47, T. pisze:

[...]

Statystyki wzięte z sufitu, a nie z realiów. Ilu jest obecnie w Polsce ludzi zdolnych i upoważnionych do jazdy autem?

Data: 2012-01-24 17:04:56
Autor: Leprechaun
Sq**synizm kapitalistów

W dniu 2012-01-24 14:47, T. pisze:

[...]