Sq...two w Play

Data: 2013-05-13 19:48:07
Autor: J.F
Sq...two w Play
UĹĽytkownik "zgred"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
UĹĽywam kart SIM w paru urzÄ…dzeniach typu "powiadomienie".
Okazało się, że jeśli ono urządzenie dzwoni do mnie (Play), a ja odrzucam połączenie (czerwoną słuchawką), to Play zamiast grzecznie się rozłączyć recytuje tekst "jeśli chcesz wysłać SMS o treści... naciśnij..." i tak przez 5 minut z kawałkiem! Tyle mi wyżarło z karty, która miała służyć tylko do "puszczania sygnału".
Ch..je i tyle! Tyle samo warci, co pomarańcze.

No tak, tylko czy to nie sq* wykorzystywac biednego operatora, zamiast uczciwie wyslac sms za 20 gr ?
5-sekundowki to w Erze byly, ale sie skonczyly :-P

No i czemu urzadzenia sa zle oprogramowane i po 20s same nie rozlaczaja, czy wrecz same zaraz po nawiazaniu polaczenia  ?

J.

Data: 2013-05-13 20:17:17
Autor: zgred
Sq...two w Play
W dniu 2013-05-13 19:48, J.F pisze:

No tak, tylko czy to nie sq* wykorzystywac biednego operatora, zamiast
*BIEDNEGO* ???
uczciwie wyslac sms za 20 gr ?
5-sekundowki to w Erze byly, ale sie skonczyly :-P

A "puszczanie sygnału" zawsze i wszędzie było darmowe.

Ale czerwona słuchawka (w moim naiwnym pojęciu) zawsze oznaczała zakończenie połączenia, a tu ktoś próbuje mnie wyruchać i podkłada pod to magnetofon na 5 minut.

No i czemu urzadzenia sa zle oprogramowane i po 20s same nie rozlaczaja,
czy wrecz same zaraz po nawiazaniu polaczenia ?

Bo to urządzenie ma mikrofon i jest takie mądre, że możesz do niego zadzwonić, ono cichcem odbierze i mikrofon działa. Również, jeśli ono uzna za stosowne, to zadzwoni do mnie podsuwając mikrofon. Fajne urządzenie.

Nie chcę dyskutować o racji czy jej braku. Piszę po to, żeby uprzedzić innych, zanim się dadzą wy..ć.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-14 01:52:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Sq...two w Play

"zgred" 51912e2e$0$1220$65785112@news.neostrada.pl

A "puszczanie sygnału" zawsze i wszędzie było darmowe.

A to ciekawostka. IMO darmowe to jest tylko w VoIPach, gdy masz
numer do testowania. Zazwyczaj za to puszczanie sygnału płacimy
abonamentem. Może warto odwrócić sytuację i zapytać, dlaczego
płacimy abonament za nic? M±dry odpowie -- nie za nic, ale za
możliwo¶ć ,,puszczania sygnału'' i pozostawanie w zasięgu oraz
za odbieranie SMSów i rozmów...

W PRLi dawano nam za półdarmo ksi±żki. Za ksi±żkę uczeń płacił
50% ceny i po roku ksi±żę oddawał za darmo. Gdy w rodzinie było
kilkoro dzieci, półdarmo wychodziło do¶ć drogo...

PRLa umarła, ale nawyki ;) zostawiła. Jak z cwan± żon±, która
przed ¶lubem przysięga, że będzie sprz±tała, gotowała, kochała,
rodziła dzieci, zajmie się domem itd... A po paru miesi±cach
zauważa, że nie będzie kur± domow±, nie jest etatow± rodzicielka,
nie ma wykształcenia sprz±taczki czy kucharki i ma swoje potrzeby
seksualne, które musi zaspakajać z podobnymi sobie lesbijkami...

-=-

Takie denne wychowanie. Umawiasz się z kim¶, ten kto¶ podniecony
obiecuje Ci złote góry (puszczanie sygnału za free) a póĽniej
opamiętuje się i zauważa, że jednak za mało dostał, więc zmienia
warunki kontraktu zauważaj±c, że nawet Era już czego¶ nie robi...

-=-

Znam kogo¶, kto proponuje -- najpierw zmastrurbuj się, póĽniej będziesz obiecywał. ;)

Ja tego nie pojmuję -- jak można zmieniać warunki umowy po zawarciu
tejże?!?! Bywaj± nieporozumienia, ale gadanie przez 5 minut to ¶wiadoma
i celowa działalno¶ć zmierzaj±ca do zaognienia stosunków nieseksualnych!

Ale czerwona słuchawka (w moim naiwnym pojęciu) zawsze oznaczała zakończenie poł±czenia, a tu kto¶ próbuje mnie wyruchać i podkłada pod to magnetofon na 5 minut.

Nie próbuje -- on to robi!

No i czemu urzadzenia sa zle oprogramowane i po 20s same nie rozlaczaja,
czy wrecz same zaraz po nawiazaniu polaczenia ?

Bo to urz±dzenie ma mikrofon i jest takie m±dre, że możesz do niego zadzwonić, ono cichcem odbierze i mikrofon działa. Również, je¶li ono uzna za stosowne, to zadzwoni do mnie podsuwaj±c mikrofon. Fajne urz±dzenie.

Nie chcę dyskutować o racji czy jej braku. Piszę po to, żeby uprzedzić innych, zanim się dadz± wy..ć.

Po to chyba jest ta grupa.

Data: 2013-05-14 13:23:28
Autor: J.F
Sq...two w Play
UĹĽytkownik "zgred"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
W dniu 2013-05-13 19:48, J.F pisze:
No tak, tylko czy to nie sq* wykorzystywac biednego operatora, zamiast
*BIEDNEGO* ???

Mysle ze jakby mu tam w bilans zajrzec, to zobaczylbys horendalne dlugi :-)

[...]

No, ja tam nigdy nie bylem pewny co uslyszy rozmowca po odrzuceniu polaczenia.
Zajety, inny, "poza zasiegiem", poczte glosowa ...

J.

Sq...two w Play