Data: 2013-05-13 21:18:09 | |
Autor: dizel | |
Sq...two w Play | |
On Mon, 13 May 2013 19:11:15 +0200, zgred <zgred@empty.com> wrote:
Używam kart SIM w paru urządzeniach typu "powiadomienie". Wszystko dlatego że masz włączoną notkę sms. Jest ona automatycznie aktywowana na nowych starterach i przenoszonych do play. Można się jej pozbyć na 2 sposoby: 1. sms na numer 8042 o treści: STOP NOTKA 2. ręcznie ustawienie przekierowań na numer ale niestety nie pamiętam jaki, musiał byś poszukać w necie. Ale to tylko w przypadku gdyby pierwszy sposób nie zadziałał. Swoją drogą wciskanie na siłę tej notki sms to niestety jest chamstwo ze strony play na nowych kartach i na wszystkich przenoszonych do play. Pozbyć się tego nie jest prosto a raczej mało kto wie jak to zrobić i że domyślnie ta usługa jest włączona, ludzie mylą ją z pocztą głosową, a niestety poczta głosowa to zupełnie coś innego. I do tego na ich stronie jest to nazwane informacja o próbie połączenia, a to jest zupełnie coś innego bo nawet po wyłączeniu notki normalnie smsy przychodzą jak ktoś do nas dzwonił. http://www.play.pl/uslugi/informacja-o-probie-polaczenia/ Oczywiście jak włączy się notka to osoba do nas dzwoniąca płaci jak za rozmowę do play. Wyłącz tą usługę i już. Pozdrawiam |
|
Data: 2013-05-13 22:04:50 | |
Autor: zgred | |
Sq...two w Play | |
W dniu 2013-05-13 21:18, dizel pisze:
Wszystko dlatego że masz włączoną notkę sms. Jest ona automatycznie Na telefonie inicjującym, czy odbierającym? (Oba były w PLAY) Dzięki! :) -- Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred. |
|
Data: 2013-05-13 22:16:39 | |
Autor: dizel | |
Sq...two w Play | |
On Mon, 13 May 2013 22:04:50 +0200, zgred <zgred@empty.com> wrote:
W dniu 2013-05-13 21:18, dizel pisze: Na odbierającym, jak urządzenie dzwoni do Ciebie, a Ty odrzucasz to znaczy że u Ciebie jest ta "usługa" włączona Pozdrawiam |
|
Data: 2013-05-14 07:29:48 | |
Autor: z | |
Sq...two w Play | |
W dniu 2013-05-13 21:18, dizel pisze:
On Mon, 13 May 2013 19:11:15 +0200, zgred <zgred@empty.com> wrote: Cho... jasna... Powinno się jakieś UKE za to wziąć i za nowe nikomu nie potrzebne usługi domyślnie włączone KARAĆ. Doszło do tego że żeby normalnie używać telefonu trzeba zatrudnić specjalistę GSM + prawnika. Niby trzymam rękę na pulsie ale nie potrafię już pomóc rodzinie znajomym którzy nie mają bladego pojęcia o nowych podstępach=próbach wyłudzenia kasy. z PS. Wiem... to dla dobra klienta tak samo jak samoprzedłużająca się umowa _terminowa_. Normalna by była informacja "jest nowa fajna usługa możesz sobie włączyć", "Drogi kliencie za 1 mies. kończy Ci się umowa. Jeśli chcesz pozostać naszym abonentem zadzwoń albo odwiedź salon" Tak ciężko spotkać się z LOGIKĄ? ;-) |
|
Data: 2013-05-14 18:54:11 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Sq...two w Play | |
"z" 5191cbd2$0$1262$65785112@news.neostrada.pl "Drogi kliencie za 1 mies. kończy Ci się umowa. Jeśli chcesz pozostać naszym abonentem zadzwoń albo odwiedź salon" Z jakiegoś powodu Oranże i inni mają klientów. (tym powodem jest lekceważenie klienta w Play) -=- Poniżej odnoszę się do ogólnej sytuacji w Polsce, nie tylko do Playa. Firma traktująca klientów poważnie miałaby klientów poważnych, którzy nie tolerowaliby samowoli sprzedawców usług. Ogólnie w Polsce mogłoby być tak, że żadna usługa płatna nie może być dodana inaczej niż poprzez świadomą działalność klienta. -- bankowe ubezpieczenia -- usługi telefoniczne Ale Marketing i Zarządzenie (niegdyś najmodniejsze kierunki ,,studiów'') uczyły innego podejścia do klienta -- niemal mistycznego. Klienta należało zaczarować, omotać, omodlić, zahipnotyzować itd... Dziś zbieramy tego efekty. Zero (lub prawie zero) kompetencji, dużo bełkotu marketingowego, dużo chwytów marketingowych, dużo kłamstw, dużo zwykłych oszustw... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-05-15 16:09:08 | |
Autor: J.F | |
Sq...two w Play | |
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
"z" 5191cbd2$0$1262$65785112@news.neostrada.pl I badz pewny ze mialbys potem w salonie pelno awantur "dlaczego mi wylaczyliscie telefon, przeciez zawsze place". A w miare potanienia abonamentow sie okaze ze klient wcale nie ma ochoty odwiedzac salonu, skoro tam taka sama oferta jak obecna .. Firma traktująca klientów poważnie miałaby klientów Ale przeciez tak jest. Tylko ze jak odroznisz ze klient zawarl umowe swiadomie, a nie ze podpisal we wskazanych miejscach ? I co - kazdy punkt umowy ma podpisywac osobno ? Bo inaczej ... wiekszosc nie przeczyta :-) Ale Marketing i Zarządzenie (niegdyś najmodniejsze kierunki ,,studiów'') Mylisz sie. Tego wcale na studiach nie ucza, bo to ponizej powagi uczelni :-) Ewentualnie ginie gdzies w nawale rzekomej wiedzy, kolokwiow i egzaminow :-) Tysiace absolwentow ... pracuja potem jako akwizytorzy i narzekaja na niska pensje, lecac wedlug scenariusza przygotowanego przez jednego na gorze. A do oszukiwania wcale nie trzeba studiowac marketingu, zobacz ile jest oszukanych babc, na wnuczka, na mieszkanie, na telekomunikacje - i mysle ze w sporej czesci to ludzie bez wyksztalcenia - a jednak potrafia :-) J. |
|
Data: 2013-05-15 16:56:52 | |
Autor: zgred | |
Sq...two w Play | |
W dniu 2013-05-15 16:09, J.F pisze:
I co - kazdy punkt umowy ma podpisywac osobno ? To byłby niedościgniony ideał :) Masz przed nosem umowę i przy każdym punkcie jest cena, plus lub minus. Zaznaczasz to, co wybierasz :) Ale na to żaden operator nie pójdzie. Klient jest od dymania, a nie od obsługiwania. -- Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred. |
|
Data: 2013-05-15 21:44:43 | |
Autor: J.F. | |
Sq...two w Play | |
Dnia Wed, 15 May 2013 16:56:52 +0200, zgred napisał(a):
W dniu 2013-05-15 16:09, J.F pisze: No, jak tak sobie przypomne ere i wyobraze "zamawiam granie na czekanie w cenie 0zl w pierwszym tygodniu i 2zl za kazdy nastepny", podpis, to faktycznie mi sie morda usmiecha. Ale tych punktow jest ze 20, plus regulamin, nie znudziloby ci sie podpisywac "niewykorzysane minuty przechodza na nastepny miesiac", itp ? A i tak nie wiadomo czy sie klient doczyta ze tam jest miesiac a nie miesiace, a w ogole to w innym punkcie napisane ze najpierw zuzywa sie minuty z biezacego miesiaca ... J. |
|
Data: 2013-05-14 12:18:04 | |
Autor: Grzexs | |
Sq...two w Play | |
1. sms na numer 8042 o treści: STOP NOTKA To jest kod ##002# - wyłączenie wszelkich przekierowań. -- Grzexs |
|
Data: 2013-05-14 13:04:07 | |
Autor: dizel | |
Sq...two w Play | |
On Tue, 14 May 2013 12:18:04 +0200, Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl>
wrote: 1. sms na numer 8042 o treści: STOP NOTKA Nie to nie ten kod, on notki nie zdeaktywuje. Znalazłem jak to zrobić ręcznie: http://www.blogplay.pl/2010/08/jeszcze-o-notce/ Pozdrawiam |
|
Data: 2013-05-16 15:42:58 | |
Autor: janek | |
Sq...two w Play | |
Ja to wylaczylem u siebie i kolegi a po 2 miesiacach znow bylo wlaczone :)
|
|
Data: 2013-05-16 17:11:58 | |
Autor: dizel | |
Sq...two w Play | |
On Thu, 16 May 2013 15:42:58 +0200, "janek" <nie@mam.jeszcze> wrote:
Ja to wylaczylem u siebie i kolegi a po 2 miesiacach znow bylo wlaczone :)U siebie zrobiłem ręcznie przekierowania i do tej pory nigdy mi się ponownie nie aktywowało, wszystko działa dobrze. Pozdrawiam |
|