Srajdaki przyszli do POsranego Guru. A tan ich potraktował jak szmaciarz konia.

Data: 2018-06-10 19:20:59
Autor: Lord Donald
Srajdaki przyszli do POsranego Guru. A tan ich potraktował jak szmaciarz konia.
https://twitter.com/twitter/statuses/1001621342289104898

Ale gościowi nieźle opadła szczena jak go guru potraktował. Ale znać tępotę wielbicieli POsrańców to szybko zapomni i zacznie nadal twierdzić że deszcz pada mimo że mu naszczał w oczy.

Miłego głosowania szwabskie dziwki wśród swoich POsranych wodzów.

Data: 2018-06-10 21:46:25
Autor: Przekręty i Stołki
Lo(r)dzik przyszedł do osranego Guru. A tan ich potraktował jak szmaciarz konia.
psina zagrodowa "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pfjmlp$551$1gioia.aioe.org...
[...]

Facio jest zdrowo jebniety w czerep,. Tak zresztą jak ty. Szwabska (DDR-owska) dziwko! ;-)))

CL

Data: 2018-06-11 11:47:24
Autor: Lord Donald
W dniu 10.06.2018 o 21:46, Przekręty i Stołki pisze:
[...]

Jk mówię srajdak, kompletny debil z ciebie, nie można mówić że z wypranym mózgiem bo do tego trzeba mieć mózg. Po prostu szczają ci POsrańcy w oczy a ty nadal że deszcz pada. No ale skoro nie masz problemu z tym aby być szwabską dziwką, to nie dziwi nikogo twoja tępota i wierność POsranym bossom.

Data: 2018-06-11 14:24:41
Autor: Pazerność i Stołki
Och my Lo(r)dzik
karaluch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Używasz już pieluszek czy lecisz na pampersach? ;-))

kompletny debil z ciebie,

No paczpan, a studia skończyłem z wyróżnieniem! ;-)))
A ty dziadzia, jakie "uczelnie" pokończyłes? WUML sie nie liczy! ;-)))
Ach, twoją szkołą były "lasy kabackie". No, no!

nie można mówić że z wypranym mózgiem

Mózg to ci wyprali za czasów PRL-PZPR. Byłeś kiedykolwiek w Tajlandii?

bo do tego trzeba mieć mózg.

Ano dziadzia trzeba! Jak widać komusza bozia ci go poskąpiła! ;-)))

Po prostu szczają ci POsrańcy

Kto sa "posrańcy" bo już cię gubię? To od po-srania? To byli cżłonkowie PZPR jak ty?

w oczy a ty nadal że deszcz pada.

Skąd wiedziałeś? ;-)))

https://weather.com/weather/tenday/l/Rimini+Italy+ITXX0148:1:IT

No ale skoro nie masz problemu z tym aby być szwabską dziwką,

Z tego co tu pisali to za "polską dziwkę" a nie "szwabską" robiłeś ty za
czasów DDR. Jak to sie tam nazywało? Aaaa, pionierem byłeś i odwiedzałeś
niemieckich przyjaciół.  Robiłeś za lodziarza.

to nie dziwi nikogo twoja tępota

Wiesz karaluchu, twoja mnie zupełnie nie dziwi. Ty dziadzia musisz byc
psychicznie skrzywdzonym przez los staruszkiem. Zgorzkniałym, stertryczałym,
z omami i objawami szaleństwa. Nie moja wina dziadzia, że ci sie tak w życiu
popieprzyło. Mogleś sie uczyć, mieć jakis fach, byłbyć ceniony i szanowanym a
tak co? Psy ci szczą na schody, koty srają na  wycieraczke, gołębie ma
parapety i jakby było mało mucha wpadła ci do owsianki i zdechła.
No ci gówniarze z sąsiedztwa! Ciągle cię ciagają za pejsy!

i wierność POsranym bossom.

Dziadzia, wyjaśnij mi o co ci chodzi z tymi "posrańcami" bo juz się gubię.
To jakis relikt odłamu komunistycznej partii DDR czy pogrobowcy Stasi? Na
100% twoi koledzy z dawnych lat! ;-)))

CL

Data: 2018-06-11 12:31:18
Autor: Zenek Kapelinder
Och my Lo(r)dzik
Ujmij z tymi studiami. Jest z czego.

Data: 2018-06-11 16:52:49
Autor: Lord Donald
Och my Lo(r)dzik
W dniu 11.06.2018 o 14:24, Pazerność i Stołki pisze:
[...]

Widzisz szwabska dziwko. Nie wiem jakie studia skończyłeś. Ale to musiał być debilowaty nikomu nie potrzebny kierunek skoro teraz musisz poza krajem druta ciągnąć. No i widzisz tym się różnimy, ja więcej płacę tutaj podatku niż ci fryc czy Włoch daje za walenie cię w dupę. Dlatego skończony debil z ciebie, może bardziej by cię usprawiedliwiało że jesteś po podstawówce i nie masz wyjścia. A ty po prostu szwabska dziwka jesteś, bo kraj zmarnował kasę dając ci jakieś wykształcenie, a i tak taka szwabska dziwka jak ty z miłości do fryca pojechała tam cegły nosić po budowach. Dlatego gnida jesteś bez honoru, normalny Polak z wykształceniem nie wyjeżdża tam przypierdalać w niewoli.

Data: 2018-06-12 07:16:50
Autor: Pazerność i Stołki
Och my Lo(r)dzik
[...]

Z tego co w internecie można wyszukać to faktycznie jako pionier przebywałeś
na "wywczasach" w DDR. Wieść gminna niesie, że dorabiałes tam jako "męska
dziwka".

Nie wiem jakie studia skończyłeś.

To zapytaj uprzejmie ;-)))

Ale to musiał być debilowaty nikomu nie potrzebny kierunek

Zarządzanie parkingiem leśnym przez byłych funkcjonariuszy ORMO  ;-)))

skoro teraz musisz poza krajem druta ciągnąć.

Dziadzia, ci na mózg padło albo z kims mnie mylisz. Nie jestem "poza
krajem", a "ciagnięcie druta" to twoja domena.

No i widzisz tym się różnimy,

Dziadzia,  to twój problem nie mój.

j> a więcej płacę tutaj podatku

Dziadzia, a ile tego podatku płacisz? Podaj %. Masz wysoka emeryturę? No tos
UB-ek! ;-)))

niż ci fryc czy Włoch

Zdecyduj się dziadzia "fryc czy włoch" ;-)))

daje za walenie cię w dupę.

Oj dziadzia, a ty ciagle wspominasz ten DDR i twoją ulubioną pozycje
wash&go! ;-)))

Dlatego skończony debil z ciebie,

Debila to ty widzisz ciągle w swoim lusterku! Tak, ten genetyczny zaśliniony
debil to ty.

może bardziej by cię usprawiedliwiało

Dziadzia, nie kombinuj. Nie każdy kończył WUML z wyróznieniem ;-)))

że jesteś po podstawówce

Tylko takie  debile jak ty nie ukończyły nawet podstawówki, a resztę "wykształcenia"
zapewniała im partia robotnicza ;-)

i nie masz wyjścia.

Twoje jedyne wyjście to wskoczyć na bańkę do dołu z wapnem wymieszanym z
twoim własnym gównem ;-)))

A ty po prostu szwabska dziwka

Słuchaj no karaluchu, "szwabską dziwką" byłes, jesteś i tak samo zdechniesz!
;-)))

jesteś, bo kraj zmarnował kasę dając ci jakieś wykształcenie,

Na ciebie nie zmarnował bo zaledwie przebrnąłeś przez "podstawówkę", a
pozytek z ciebie jest! Ktoś musi przecież zamiatać ulice, czyścić sracze
publiczne, zbierać puste butelki, zmywać czyjeś rzygowiny. Jesteś bardzo
potrzebny krajowi. Jak kruki i wrony  na pobojowisku.

a i tak taka szwabska dziwka jak ty

Dziadek, ty masz powaznie coś z łbem. Idż to do jakiegos psychologa albo
innego konowała niech ci jakąś terapię zastosuje albo cóś. Może nawet lobotomię!
DDR to był trudny dla ciebie okres. Trauma cie trzyma do dziś. Jeszcze trochę a zwariujesz i kto wtedy będzie pracować dla dobra kraju? ;-)))

z miłości do fryca pojechała

Aaaaaaa. To jeszcze ci "kobieta" do Niemca uciekła! No paczpan, o tym nie
pomyslałem. Wolała młodego byczka niż zaslinionego starucha  "płacącego
duże podatki" ;-)))

tam cegły nosić po budowach.

No paczpan. To jeszcze ci było mało tych marek, że musiałes zasuwać przy
betonie? DDR-owscy partyjniacy tylko cie wykorzystywali? Oj ty biedaku! Ależ
miałeś przechlapane! ;-)))

Dlatego gnida jesteś bez honoru,

Gnidę to ty widzisz w swoim lusterku ty mały, wyłysiały kurduplu o
kształtach karalucha! ;-)))

normalny Polak z wykształceniem

Czytając ciebie m,am wrażenie że jesteś psycholem a więc jestes nienormalny!
Na dodatek stary komuch! ;-)))

nie wyjeżdża tam

Dlatego jako nienormalny powinieneś gdzieś wyjechać. Podpytaj zenusia. On
robi za "inszyniera powierzchni poziomych" w szpitalu dla psychicznie
chorych. Moze jaką wolną prycze ci znajdzie? ;-))

przypierdalać w niewoli.

Dziadzia, niewolnikiem jesteś ty! Niewolnikiem swoich chorych mysli!
Rozumiem twoje traumatyczne przezycia związane z pobytami w DDR, rozumiem,
że musiałeś dorabiac jako "dziewczynka" a na dodatek harowałeś jak lump przy
opróznianiu smietników noszącdodatkowo cegły na budowie! Ale te kilka marek
na "nonajron" było, nie? ;-))

Dziadzia, powiedz, DDR za twoich czasów to było rosyjskie. W jakim języku
mówili do ciebie partyjni sekretarze? Jakie słowa zostały ci w pamieci?
"Sdelaj minet", "biry menya ot tylca"?  ;-))))

Fajnie się czytało dziadek? Nie denerwuj sie! Bedzie dobrze. Bierz leki,
chodź na spacery, zbieraj kapsle, zajmij się czymś a "vospominanyja iz
proshlogo" odejda z twojej makówki.

Trzymaj się dziadek! Pisz coś więcej na temat "szwabskich dziwek",
"posrańców" itp itd. Fajna zabawa z toba jest ty stary posycholu! ;-)))

CL

Data: 2018-06-12 12:00:56
Autor: Lord Donald
Och my Lo(r)dzik
W dniu 12.06.2018 o 07:16, Pazerność i Stołki pisze:
[...]

Dobra dobra srajdak. Znamy ciebie tu od lat i twoje nicki. Głupa to se możesz palić. Wiemy gdzie pracujesz a nawet kim jesteś. Nie raz o tym pisałeś gdzie pracujesz, wiemy że we Włoszech. Także pogódź się szwabska dziwko że zmiana nicka nie ukrywa twojego głupiego zasrywania tego forum. Twoje posty śmierdzą na odległość, bardzo zaangażowany jesteś od lat. Raczej bez wątpienia coś musisz z tego mieć i nie działasz tu w interesie naszego kraju. Raczej z intensywności widać że dostałeś na forach pełny etat. A więc szwabska dziwka z ciebie nic więcej, skoro w interesie szwabskim plujesz na nasz kraj.

Data: 2018-06-12 14:18:19
Autor: Ciemny lud to kupi - \(c\) J.Kurski
Och my Lo(r)dzik

Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Trzymaj się dziadek! Pisz coś więcej na temat "szwabskich dziwek",
"posrańców" itp itd. Fajna zabawa z toba jest ty stary posycholu! ;-)))

CL

Dobra dobra srajdak.

Dobra karaluchu! ;-)))

Znamy

Ooooo, to jest was więcej? Myszki ci sie we łbie mnożą? ;-)))

ciebie tu od lat

Co ty powiesz! O w mordę! ;-)))

i twoje nicki.

No podaj kilka bo wiesz,  wiek robi swoje, pamięć nie ta, bilobil czy jak
tam to bierzesz nie pomaga. No nie daj się prosić! Jestem ciekaw co ci sie
tam w tym łbie uroiło! ;-)))

Głupa to se możesz palić.

Ty nie musisz. Nie wiedziałes dziadzia jak piszemy "rżniesz"? ;-))))

>Wiemy gdzie pracujesz

Urząd Bezpieczeństwa? ;-)))

a nawet kim jesteś.

Placowym ;-)))

Nie raz o tym pisałeś gdzie pracujesz,

No co ty? I uwierzyłeś? Och ty stary durniu! ;-)))

wiemy że we Włoszech.

Włochy to taka dzielnica osiołku! ;-)))

Także pogódź się szwabska dziwko

No paczpan, jakaż katolicka odzywka starego pierdziela! ;-)))

że zmiana nicka

Ależ dziadek, co ty tam łykasz że wciąz pieprzysz o jakimś Nicku? ;-)))

nie ukrywa twojego głupiego zasrywania tego forum.

Przeciez pierdzielu stary to ty zasrywasz to forum. Ja tylko nie pozostaje
ci dłużny ty stary dziadu! ;-)))

Twoje posty śmierdzą na odległość,

Dziadek! No to pierz te skarpetki i te gacie chociaz raz w tygodniu! ;-)))

bardzo zaangażowany jesteś od lat.

Nie mów! Od ilu bo trace już pamięć ;-)))

Raczej bez wątpienia coś musisz z tego mieć

Nie wiesz!? Kasiorę mam! W markach i rublach! ;-)))

i nie działasz tu w interesie naszego kraju.

Oczywiście. Moich chlebodawcy są za Odrą! Twoi za Bugiem!  ;-))))

Raczej z intensywności widać że dostałeś na forach pełny etat.

Idź na całośc! Idź na całośc! ;-)))

A więc szwabska dziwka z ciebie nic więcej,

Dziadek czy to prawda, że obciągałeś szwabskim sekretarzom? No powiedz, nie
daj się prosić! ;-)))

skoro w interesie szwabskim

Przeciez to jesteś szwabska dziwką! Idź zobacz sie w lusterku! Now! Come on man! Come on! ;-))

plujesz na nasz kraj.

Te kraj nie jest wtój stary komuchu! Ten kraj jest mój! Wy jesteście
reliktami!

No i co dziadek, fajnie się czytało? Daj poczytac wnukom (masz wnuki?), a
może żonie (ach zapomniałem uciekła z młodym Niemcem), to może dzieciom
(masz dzieci?). Nie mów dziadek, że nie masz nikogo?  Ani psa ani kota?

Żal mi ciebie staruszku! To straszne żyć w świecie omamów. Co zdiagnozowali lekarze?
Lobotomia będzie konieczna? ;-)))

CL

Data: 2018-06-12 08:07:08
Autor: jacekbialy80
Och my Lo(r)dzik
Użytkownik "Lord Donald" <ld...@dojcze.de
napisał w wiadomości
[...]

Widzicie tego strusia towarzyszu Piszczyk?...
On was nie widzi, więc podejdźcie śmiało i kopnijcie go w dupe! :-DD

Srajdaki przyszli do POsranego Guru. A tan ich potraktował jak szmaciarz konia.