Sram 9.0 ciężko się kręci po wymianie łożysk

Data: 2009-04-22 08:59:37
Autor: Leechu
Sram 9.0 ciężko się kręci po wymianie łożysk
Wymieniłem 2 łożyska maszynowowe w piaście Sram 9.0 (MARS9000).
Po niezbyt mocnym skontrowaniu z dwuch stron, oś w piaście obraca się z pewnym oporem (wczoraj przejechałem 35 km myślałem że się dotrze ale nic). Przy rozbieraniu znalazłem cieniutką podkładkę stalową, nie wiedziałem skąd wypadła wsadziłem ją więc do piasty pod łożysko nr 4 kierując się tym zdaniem: "Before fitting the left bearing, the adjusting washers provided must be inserted into the hub shell. These washers prevent undesirable bearing play." (rysunek piasty wraz z opisem montarzu strona 44 tego pdf-a http://www.sram.com/_media/pdf/sram/dealers/DTM_MTB_MY00_E.pdf ). Z piasty wypadł mi jeszcze przetarty plastikowy pierścień ale zdaje się że wchodził on między gumowy pierścień 11 a plastikowy pierścień 12 i służył jedynie uszczelnieniu od strony kasety.

--
Pozdrower
Leechu

Sram 9.0 ciężko się kręci po wymianie łożysk