Sram na kaczynskich !!

Data: 2010-07-08 21:40:06
Autor: konus
Sram na kaczynskich !!
To i tak za malo jak  na  moje potrzeby zademonstrowania swoich politycznych preferencji .
Jak ja ich nie nawidze !!. Prawie tak samo jak Rydzyka , huja ! .
A jutro jaja bede moczyl w Baltyku i mam nadzieje , ze zadna kacza dupa w tym czasie nie bedzie sie w nim moczyla !! .
Jacy wy jestescie brzydcy !!! fuj !! i wcale  nie mam na mysli wasze pokrecone od wsobnego chowu postory i umusly , tylko tak wogle !! . Wasze kacze , brzydkie charaktery , wasze smierdzace umyslu , wasza faszystwoska wrednosc .
Tfu !!! .
Baltyk jutro mnie oczysci !!.

kwakwa

Data: 2010-07-08 14:43:31
Autor: brat_olin
Sram na kaczynskich !!
On 8 Juli, 21:40, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:

kwakwa

Czy to rzeczywiscie p. cyc??  Kiedys wypowiadal sie tu czesto
sensownie..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-07-08 21:41:44
Autor: u2
Sram na kaczynskich !!
W dniu 2010-07-08 21:40, konus pisze:
Baltyk jutro mnie oczysci !!.

Albo i nie oczy¶ci. :)

Data: 2010-07-08 21:45:17
Autor: abc
Sram na kaczynskich !!
Jak ja ich nie nawidze !!. Prawie tak samo jak Rydzyka , huja ! .

No i mamy przykład rezultatu "polityki miło¶ci" propagowanej przez bohaterów
"Nocnej zmiany".

Podstawowa metoda antypolskich i antykatolickich oszczerców to odwracanie
znaków - zło przedstawiać jako dobro, a dobro jako zło. Np. legaln± aborcję
przedstawia się jako dobro, a ochronę życia dzieci poczętych - jako zło.

Przy użyciu tejże metody tworzy się klimat sprzyjaj±cy zbrodni.  Jak pokazał
przebieg procesu toruńskiego, nasłuchawszy się w telewizorze o "seansach
nienawi¶ci" organizowanych przez ks.Popiełuszkę,  kpt.Piotrowski z SB nie
mógł już tego dłużej znie¶ć i zlikwidował "siej±cego nienawi¶ć
nienawistnika".

Podobnie jak niegdy¶ demonizowano ks. Popiełuszkę, teraz demonizuje się
o. Rydzyka.  Każdy kto przykłada do tego rękę i tworzy klimat sprzyjaj±cy
zbrodni powinien się zastanowić jak będzie żył z wyrzutami sumienia je¶li z
o. Rydzykiem stanie się to samo co z ks. Popiełuszk±.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-07-08 21:51:33
Autor: konus
Sram na kaczynskich !!

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c362acf$0$2599$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Ty huju posrany jakim prawem porownujesz ks. Jerzego z tym politycznym bandyta jakiim jest Rydzyk ? .
Jestes smieciem takim samym jak ten , ktorego gloryfikujesz .
Szczytem lajdactwa jest stawianie Popieluszki w poblizu lotra i aferzysty Rydzyka .
Jestes takim samym smieciem jak "tadek naciagacz " - to nowy nick drania .

kwakwa

Data: 2010-07-08 21:54:34
Autor: raff
Sram na kaczynskich !!
W dniu 2010-07-08 21:51, konus pisze:
UĹĽytkownik "abc"<abc@wp.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Jak ja ich nie nawidze !!. Prawie tak samo jak Rydzyka , huja ! .

No i mamy przykład rezultatu "polityki miłości" propagowanej przez
bohaterĂłw
"Nocnej zmiany".

Podstawowa metoda antypolskich i antykatolickich oszczercĂłw to odwracanie
znaków - zło przedstawiać jako dobro, a dobro jako zło. Np. legalną
aborcjÄ™
przedstawia się jako dobro, a ochronę życia dzieci poczętych - jako zło.

Przy uĹĽyciu tejĹĽe metody tworzy siÄ™ klimat sprzyjajÄ…cy zbrodni.  Jak
pokazał
przebieg procesu toruńskiego, nasłuchawszy się w telewizorze o "seansach
nienawiĹ›ci" organizowanych przez ks.PopieĹ‚uszkÄ™,  kpt.Piotrowski z SB nie
mógł już tego dłużej znieść i zlikwidował "siejącego nienawiść
nienawistnika".

Podobnie jak niegdyś demonizowano ks. Popiełuszkę, teraz demonizuje się
o. Rydzyka.  KaĹĽdy kto przykĹ‚ada do tego rÄ™kÄ™ i tworzy klimat sprzyjajÄ…cy
zbrodni powinien się zastanowić jak będzie żył z wyrzutami sumienia jeśli
o. Rydzykiem stanie się to samo co z ks. Popiełuszką.

Brawo, Cycu, brawo. Mamy Jogiego 2

Rob tak dalej, a wyladujesz w KF.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-08 12:57:52
Autor: zbig
Sram na kaczynskich !!
On 8 Lip, 21:54, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

> Rydzyka .
> Jestes takim samym smieciem jak "tadek naciagacz " - to nowy nick drania .

przecież to nie jest cyc. masz jak±¶ obsesję? Kompletnie nie ten styl.

Data: 2010-07-08 22:01:37
Autor: raff
Sram na kaczynskich !!

UĹĽytkownik "abc"<a...@wp.pl>    napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

przecieĹĽ to nie jest cyc. masz jakÄ…Ĺ› obsesjÄ™? Kompletnie nie ten styl.

Kpisz sobie czy o droge pytasz ?

R.

Data: 2010-07-08 13:54:31
Autor: zbig
Sram na kaczynskich !!
On 8 Lip, 22:01, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-07-08 21:57, zbig pisze:

Kpisz sobie czy o droge pytasz ?

Do jakiego¶ konusa piszesz per cyc i mówisz, ze ja kpię?

Data: 2010-07-08 21:56:10
Autor: u2
Sram na kaczynskich !!
W dniu 2010-07-08 21:51, konus pisze:
Ty huju posrany jakim prawem porownujesz ks. Jerzego z tym politycznym bandyta jakiim jest Rydzyk ? .

Ale z ciebie gwniarz, cycu. Babrzesz się w gwnie i sprawia tobie to
najwyraĽniej przyjemno¶ć :)

Data: 2010-07-08 21:53:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Sram na kaczynskich !!

[...]

Agent Tomek rozkocha w sobie Rydzyka, uwiedzie, a potem zamorduje? Masz bujn± wyobraĽnię!

Data: 2010-07-08 21:57:18
Autor: mkałrwan jest debilem
Sram na kaczynskich !!

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

No i mamy przykład rezultatu "polityki miło¶ci" propagowanej przez bohaterów
"Nocnej zmiany...

Tutaj jest twoja polityka miło¶ci:

"Tak przynajmniej wynika z wyst±pień "prof." Bydłoszewskiego..."

Przemysław Warzywny

--

"Sk±d jednak wzi±ł się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódc± polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-08 21:48:33
Autor: raff
Sram na kaczynskich !!
[...]

Tylko nie sraj do Baltyku, Cycu, bo to nieladnie.

R.

Data: 2010-07-09 12:58:06
Autor: konus
Sram na kaczynskich !!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i15a2p$4ep$1news.onet.pl...
[...]

Stary huj jestes i tyle . Wapniaki powinne sluchac radia maryja a nie zasmiecac internet swoimi sklerotycznymi o cycach marzeniami . Przeciez i tak ci nie staje po co wiec niepotrzebnie draznisz swoje zmysly cycami ? .
W kwestii srania to mam lepszy pomysl . Jesli juz mam nasrac to na ciebie i na takich starych pisociulow jak ty .

kwakwa

Data: 2010-07-09 13:09:00
Autor: raff
Sram na kaczynskich !!
W dniu 2010-07-09 12:58, konus pisze:
UĹĽytkownik "raff"<patagonia2389@onet.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Idziesz do KF Cyc.

I twoje zwykle ego tez.

R.

Data: 2010-07-09 13:11:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Sram na kaczynskich !!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i1700l$48g$1news.onet.pl...
Idziesz do KF Cyc.

I twoje zwykle ego tez.

Mimo, że nie zna zasad typografi nie jest Cycem. Do pięt mu nie sięga.

Data: 2010-07-09 13:15:18
Autor: raff
Sram na kaczynskich !!
Idziesz do KF Cyc.

I twoje zwykle ego tez.

Mimo, że nie zna zasad typografi nie jest Cycem. Do pięt mu nie sięga.

Jest.

Popatrz sobie na te wykrzykniki i kropki. Mysli ze poprzebiera sie w inne laszki i moze obrazac. Jak Jogi.

R.

Data: 2010-07-09 04:22:25
Autor: zbig
Sram na kaczynskich !!
On 9 Lip, 13:15, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Jest.

Popatrz sobie na te wykrzykniki i kropki. Mysli ze poprzebiera sie w
inne laszki i moze obrazac. Jak Jogi.

Typowy pisomatolski upór. To nie jest żaden cyc. Słuchaj sie
m±drzejszych, nikt nie podziala twojej opinii z księżyca.

Data: 2010-07-09 13:32:08
Autor: raff
Sram na kaczynskich !!
W dniu 2010-07-09 13:22, zbig pisze:
On 9 Lip, 13:15, raff<patagonia2...@onet.pl>  wrote:

Jest.

Popatrz sobie na te wykrzykniki i kropki. Mysli ze poprzebiera sie w
inne laszki i moze obrazac. Jak Jogi.

Typowy pisomatolski upĂłr. To nie jest ĹĽaden cyc. SĹ‚uchaj sie
mądrzejszych, nikt nie podziala twojej opinii z księżyca.

Tak, tak, zbigu. Mistrzu ty.

R.

Data: 2010-07-09 14:23:08
Autor: Zahir
Sram na kaczynskich !!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:b467a747-0e8f-405b-a0c6-dea394e09844i31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

raff, a myszki jak? Łaża ci po scianach?

Zahir

Data: 2010-07-09 13:22:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Sram na kaczynskich !!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i170ce$591$2news.onet.pl...
[...]

Ty mi tu nie inputuj, że ja się nie znam. Cyc wstawia między wyrazam kilka spacji nierozdzielających i zwykłe spacje. Ten jest na to za głupi. Nie wie nawet, co to jest. Ty chyba też.

Data: 2010-07-09 14:21:49
Autor: Zahir
Sram na kaczynskich !!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i1700l$48g$1news.onet.pl...
[...]

We łbie ci się juz pieprzy? Widzisz w 3-osobach, moherze?

Zahir

Data: 2010-07-09 14:53:35
Autor: raff
Sram na kaczynskich !!

Uşytkownik "raff"<patagonia2389@onet.pl> napisa� w wiadomo�ci
[...]

We Ĺ‚bie ci siÄ™ juz pieprzy? Widzisz w 3-osobach, moherze?

Sluchaj, Buraku, grzeczniej albo wyladujesz w KF, pojebancu.

R.

Data: 2010-07-09 14:58:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Sram na kaczynskich !!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i1764o$njl$1news.onet.pl...
Sluchaj, Buraku, grzeczniej albo wyladujesz w KF, pojebancu.

Strachy na lachy. Wypierdol wszystkich do KF. Będziesz sam za sobą rozmawiał.

Data: 2010-07-09 15:02:26
Autor: raff
Sram na kaczynskich !!
Sluchaj, Buraku, grzeczniej albo wyladujesz w KF, pojebancu.

Strachy na lachy. Wypierdol wszystkich do KF. Będziesz sam za sobą
rozmawiał.

To jest dobry pomysl, Dziwkowski.

R.

Data: 2010-07-08 21:48:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Sram na kaczynskich !!

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomo¶ci news:i159iu$2vp$1news.onet.pl...
[...]

Koniecznie! Bo się wykończysz. K±piele w Bałtyku przynios± ci ulgę.

Data: 2010-07-08 22:32:50
Autor: marek czaplicki
Sram na kaczynskich !!
konus napisał na pl.soc.polityka:
Sram na kaczynskich !!
To i tak za malo jak  na  moje potrzeby zademonstrowania swoich
politycznych preferencji .
to nie s± preferencje polityczne, lecz seksualne. więc NTG :-)

Data: 2010-07-08 23:34:57
Autor: matusm
Sram na kaczynskich !!

[...]

-- wiadomo,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-07-09 06:33:26
Autor: HaMMeR
Sram na kaczynskich !!
On 2010-07-08 21:40, konus wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Doprawdy, twoja odwaga TERAZ jest wrecz zachwycajaca!!:)
Jestes bezkarny i zaden Kaczynski cie nie pozwie
ani prywatnie ani z urzedu i nie dlatego, ze bylby nieskuteczny,
ale dlatego, ze ma ciebie, tak jak zreszta wiekszosc na psp, KOLO doopy!
KOLO, a nie w doopie.., ze wzgledow higienicznych oczywiscie.
Jestes kolejnym, odrazajacym uczestnikiem grupy, ktorego psychika
rozklada sie na naszych oczach, jak goowno na sloncu.
Pomimo to, zycze ci szybkiego powrotu do zdrowia i przyjemnego
pobytu w sanatorium.

Data: 2010-07-09 07:46:23
Autor: mkałrwan jest debilem
Sram na kaczynskich !!

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Doprawdy, twoja odwaga TERAZ jest wrecz zachwycajaca!!:)

Przypomnij sobie swoj± odwagę sprzed dwóch lat, chamek, he, he, he!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-09 07:53:58
Autor: jadrys
Sram na kaczynskich !!
  W dniu 2010-07-09 07:46, mkałrwan jest debilem pisze:
[...]

To chyba wła¶nie teraz przypada okr±gtła rocznica "bohaterstwa" jakim się wykazał Hammer"? :-D

Data: 2010-07-09 08:29:33
Autor: mkałrwan jest debilem
Sram na kaczynskich !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

To chyba wła¶nie teraz przypada okr±gtła rocznica "bohaterstwa" jakim się wykazał Hammer"? :-D

Dokładnie, to były wakacje. Z reszt± w tym roku jadę w te same miejsca. Wszystko jest aktualne ;-))

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-09 15:25:24
Autor: jadrys
Sram na kaczynskich !!
  W dniu 2010-07-09 08:29, mkałrwan jest debilem pisze:
[...]

Wiesz, obawiałem sie wtedy o ciebie, - Hammer przypominał rozdrażnionego lwa.. Jednak do¶ć szybko okazało się że to lew narysowany.. szybko ujawniła się jego zajęcza dusza..

Data: 2010-07-09 09:02:29
Autor: HaMMeR
Sram na kaczynskich !!
On 2010-07-09 07:53, jadrys wrote:
[...]

Smaczna, nie?!! Poliz sobie poliz to kaleckie doopsko, masz predyspozycje, przymule lizusowski.

Data: 2010-07-09 15:25:10
Autor: jadrys
Sram na kaczynskich !!
  W dniu 2010-07-09 09:02, HaMMeR pisze:
On 2010-07-09 07:53, jadrys wrote:
[...]

To tylko obiektywna ocena zaistniałych faktów. Mimo całej sympatii jak± do ciebie czuję nie mogę pomin±ć twojego niezbyt bohaterskiego zachowania.

Data: 2010-07-09 15:27:52
Autor: jadrys
Sram na kaczynskich !!
  W dniu 2010-07-09 15:25, jadrys pisze:

To tylko obiektywna ocena zaistniałych faktów. Mimo całej sympatii jak± do ciebie czuję nie mogę pomin±ć twojego niezbyt bohaterskiego zachowania.

PS. Ta ocena twojego zachowania  to tylko z okazji przypadajacej dzi¶ rocznicy..

Data: 2010-07-09 15:42:31
Autor: HaMMeR
Sram na kaczynskich !!
On 2010-07-09 07:53, jadrys wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

No widzisz, jaki z ciebie lizus! Ja ci lizac nie dam wybij sobie to ze lba.
Ja nie tylko, ze nie mam do ciebie sympatii, ale odczuwam obrzydzenie, jak zawsze do usluznego lizusa!
Skonczylem juz z toba, idz sie przymilac do kogos innego, np. kaleckiego,
on takie szmaty ceni, bo to jest jego naturalne srodowisko...

Data: 2010-07-09 15:55:59
Autor: jadrys
Sram na kaczynskich !!
  W dniu 2010-07-09 15:42, HaMMeR pisze:

[...]

Kończyłe¶ ze mn± już parę razy.
A tak na marginesie: aż tak cie denerwuj± słowa prawdy?

Data: 2010-07-09 16:13:21
Autor: HaMMeR
Sram na kaczynskich !!
On 2010-07-09 15:55, jadrys wrote:
[...]

Idz i nie smierdz wiecej.

Data: 2010-07-09 08:48:00
Autor: HaMMeR
Sram na kaczynskich !!
On 2010-07-09 07:46, mkałrwan jest debilem wrote:
[...]

Smialo! Przypomnuij mnie i grupowuiczom, jak 'smigales
po Polsce krzyczac ' trzymajcie mnie bo go zabije'...:)))

Data: 2010-07-09 10:01:08
Autor: Zahir
Sram na kaczynskich !!

[...]

Tylko uważaj bo PiS-owcy sikaj± do morza. Zanim wejdziesz zapytaj stoj±cego po kostki w wodzie brzuchacza w kalesonkach w lilie na kogo głosował. Jeżeli powie, że na Jarka to zmień miejsce!

Zahir

Data: 2010-07-09 13:24:05
Autor: Klin
Srajcie na konusa

   że też Wam się chce dyskutować z tym cepem.

Sram na kaczynskich !!