Sram na kaczynskich !!

Data: 2010-07-08 21:48:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Sram na kaczynskich !!

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i159iu$2vp$1news.onet.pl...
To i tak za malo jak  na  moje potrzeby zademonstrowania swoich politycznych preferencji .
Jak ja ich nie nawidze !!. Prawie tak samo jak Rydzyka , huja ! .
A jutro jaja bede moczyl w Baltyku i mam nadzieje , ze zadna kacza dupa w tym czasie nie bedzie sie w nim moczyla !! .
Jacy wy jestescie brzydcy !!! fuj !! i wcale  nie mam na mysli wasze pokrecone od wsobnego chowu postory i umusly , tylko tak wogle !! . Wasze kacze , brzydkie charaktery , wasze smierdzace umyslu , wasza faszystwoska wrednosc .
Tfu !!! .
Baltyk jutro mnie oczysci !!.

Koniecznie! Bo się wykończysz. Kąpiele w Bałtyku przyniosą ci ulgę.

Sram na kaczynskich !!