Sram na kaczynskich !!

Data: 2010-07-09 06:33:26
Autor: HaMMeR
Sram na kaczynskich !!
On 2010-07-08 21:40, konus wrote:
To i tak za malo jak  na  moje potrzeby zademonstrowania swoich politycznych
preferencji .
Jak ja ich nie nawidze !!. Prawie tak samo jak Rydzyka , huja ! .
A jutro jaja bede moczyl w Baltyku i mam nadzieje , ze zadna kacza dupa w
tym czasie nie bedzie sie w nim moczyla !! .
Jacy wy jestescie brzydcy !!! fuj !! i wcale  nie mam na mysli wasze
pokrecone od wsobnego chowu postory i umusly , tylko tak wogle !! . Wasze
kacze , brzydkie charaktery , wasze smierdzace umyslu , wasza faszystwoska
wrednosc .
Tfu !!! .
Baltyk jutro mnie oczysci !!.

kwakwa

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Doprawdy, twoja odwaga TERAZ jest wrecz zachwycajaca!!:)
Jestes bezkarny i zaden Kaczynski cie nie pozwie
ani prywatnie ani z urzedu i nie dlatego, ze bylby nieskuteczny,
ale dlatego, ze ma ciebie, tak jak zreszta wiekszosc na psp, KOLO doopy!
KOLO, a nie w doopie.., ze wzgledow higienicznych oczywiscie.
Jestes kolejnym, odrazajacym uczestnikiem grupy, ktorego psychika
rozklada sie na naszych oczach, jak goowno na sloncu.
Pomimo to, zycze ci szybkiego powrotu do zdrowia i przyjemnego
pobytu w sanatorium.

Data: 2010-07-09 07:46:23
Autor: mkałrwan jest debilem
Sram na kaczynskich !!

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Doprawdy, twoja odwaga TERAZ jest wrecz zachwycajaca!!:)

Przypomnij sobie swoją odwagę sprzed dwóch lat, chamek, he, he, he!

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-09 07:53:58
Autor: jadrys
Sram na kaczynskich !!
  W dniu 2010-07-09 07:46, mkałrwan jest debilem pisze:
[...]

To chyba właśnie teraz przypada okrągtła rocznica "bohaterstwa" jakim się wykazał Hammer"? :-D

Data: 2010-07-09 08:29:33
Autor: mkałrwan jest debilem
Sram na kaczynskich !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

To chyba właśnie teraz przypada okrągtła rocznica "bohaterstwa" jakim się wykazał Hammer"? :-D

Dokładnie, to były wakacje. Z resztą w tym roku jadę w te same miejsca. Wszystko jest aktualne ;-))

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-09 15:25:24
Autor: jadrys
Sram na kaczynskich !!
  W dniu 2010-07-09 08:29, mkałrwan jest debilem pisze:
[...]

Wiesz, obawiałem sie wtedy o ciebie, - Hammer przypominał rozdrażnionego lwa.. Jednak dość szybko okazało się że to lew narysowany.. szybko ujawniła się jego zajęcza dusza..

Data: 2010-07-09 09:02:29
Autor: HaMMeR
Sram na kaczynskich !!
On 2010-07-09 07:53, jadrys wrote:
[...]

Smaczna, nie?!! Poliz sobie poliz to kaleckie doopsko, masz predyspozycje, przymule lizusowski.

Data: 2010-07-09 15:25:10
Autor: jadrys
Sram na kaczynskich !!
  W dniu 2010-07-09 09:02, HaMMeR pisze:
On 2010-07-09 07:53, jadrys wrote:
[...]

To tylko obiektywna ocena zaistniałych faktów. Mimo całej sympatii jaką do ciebie czuję nie mogę pominąć twojego niezbyt bohaterskiego zachowania.

Data: 2010-07-09 15:27:52
Autor: jadrys
Sram na kaczynskich !!
  W dniu 2010-07-09 15:25, jadrys pisze:

To tylko obiektywna ocena zaistniałych faktów. Mimo całej sympatii jaką do ciebie czuję nie mogę pominąć twojego niezbyt bohaterskiego zachowania.

PS. Ta ocena twojego zachowania  to tylko z okazji przypadajacej dziś rocznicy..

Data: 2010-07-09 15:42:31
Autor: HaMMeR
Sram na kaczynskich !!
On 2010-07-09 07:53, jadrys wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

No widzisz, jaki z ciebie lizus! Ja ci lizac nie dam wybij sobie to ze lba.
Ja nie tylko, ze nie mam do ciebie sympatii, ale odczuwam obrzydzenie, jak zawsze do usluznego lizusa!
Skonczylem juz z toba, idz sie przymilac do kogos innego, np. kaleckiego,
on takie szmaty ceni, bo to jest jego naturalne srodowisko...

Data: 2010-07-09 15:55:59
Autor: jadrys
Sram na kaczynskich !!
  W dniu 2010-07-09 15:42, HaMMeR pisze:

[...]

Kończyłeś ze mną już parę razy.
A tak na marginesie: aż tak cie denerwują słowa prawdy?

Data: 2010-07-09 16:13:21
Autor: HaMMeR
Sram na kaczynskich !!
On 2010-07-09 15:55, jadrys wrote:
[...]

Idz i nie smierdz wiecej.

Data: 2010-07-09 08:48:00
Autor: HaMMeR
Sram na kaczynskich !!
On 2010-07-09 07:46, mkałrwan jest debilem wrote:
[...]

Smialo! Przypomnuij mnie i grupowuiczom, jak 'smigales
po Polsce krzyczac ' trzymajcie mnie bo go zabije'...:)))

Sram na kaczynskich !!