Srasz Wiejska, a monitoring

Data: 2019-07-25 06:56:32
Autor: ąćęłńóśźż
Srasz Wiejska, a monitoring
Czy  do podmiotów uprawnionych do udostępnienia i uzyskania kopii z nagrań prywatnego monitoringu wizyjnego (wspólnota mieszkaniowa, spółdzielnia mieszkaniowa) należy Srasz Wiejska?
Czy może żądać, czy jedynie prosić?
Czy zabezpieczenie, udostępnienie, skopiowanie i przekazanie mogą się odbyć na wniosek ustny funkcjonariusza?
Czy udostępnienie innym służbom może się odbyć na wniosek ustny funkcjonariusza?
A na jaki i czyj?
Czy jest jakaś różnica pomiędzy obrazem części wspólnej nieruchomości, a terenu nie należącego do nieruchomości?

Data: 2019-07-25 00:35:00
Autor: Kris
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 06:56:35 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

Czy może żądać, czy jedynie prosić?

Przez 8 lat ze 3 razy dzielnicowy prosił mnie żebym mu pokazał nagranie z monitoringu co mam na domu.
Prosił to pokazałem, jakby żądał to bym powiedział ze kamery wiszą ale nagrań nie ma.

Data: 2019-07-25 01:55:35
Autor: Dawid Rutkowski
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 09:35:02 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Prosił to pokazałem, jakby żądał to bym powiedział ze kamery wiszą ale nagrań nie ma.

To tak lekko można podchodzić?
Niby własność prywatna - ale czy nie podpada to pod przepisy o dowodach rzeczowych - i ich ew. niszczeniu? Lub utrudnianie śledztwa?
Dowód rzeczowy chyba można skonfiskować - lub zatrzymać do czasu, aż nie będzie już potrzebny?

Data: 2019-07-25 02:17:57
Autor: Kris
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 10:55:36 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

> [...]

Dowód rzeczowy chyba można skonfiskować - lub zatrzymać do czasu, aż nie będzie już potrzebny?

To niech kamerę z elewacji zdejmą i konfiskują
Kupie drugą u Chińczyka
To że mam kamery nie znaczy że mam rejestrator
Aktualnie np nie mam bo mi NVR padł, żółty brat drugi wysłał ale listonosz jeszcze nie doniósł
Ps
To ze mam NVR nie znaczy jeszcze ze mam do niego dysk podpięty;)NVR jest wielkości paczki fajek więc żeby skonfiskować musieli by chałupę dokładnie przetrzepać

Data: 2019-07-25 12:37:06
Autor: RadoslawF
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu 2019-07-25 o 11:17, Kris pisze:

[...]

Kamera nie jest dowodem.

Kilka lat temu spółdzielnia nawieszała kamer na swoich blokach.
Co jakiś czas wpada dzielnicowy (po uprzednim umówieniu się z
właściwym człowiekiem) z tekstem "włamanie do takiego samochodu
stojącego w tym miejscu w nocy". Czasami z podobnym problemem
przychodzi mieszkaniec lub sąsiad zajmujący tylko miejsce
parkingowe.
I za każdym razem dostają odpowiedni fragment. Wszyscy.
Z punktu widzenia dobra lokatorów lepiej walczyć ze złodziejami
czy wandalami niż pokazywać komuś że u nas to my rządzimy i decydujemy.

Pozdrawiam

Data: 2019-07-25 04:05:25
Autor: Kris
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 12:37:59 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

I za każdym razem dostają odpowiedni fragment. Wszyscy.
Z punktu widzenia dobra lokatorów lepiej walczyć ze złodziejami
czy wandalami niż pokazywać komuś że u nas to my rządzimy i decydujemy.

Dlatego i ja za każdym razem udostępniłem co tam chcieli
Ale udostępniłem bo PROSILI a nie ŻĄDALI

Data: 2019-07-25 14:34:07
Autor: ąćęłńóśźż
Srasz Wiejska, a monitoring
Wszyscy piszecie o dzielnicowym, a ja pytam o Srasz Wiejską.

Data: 2019-07-25 06:43:39
Autor: Kris
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 14:34:10 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
Wszyscy piszecie o dzielnicowym, a ja pytam o Srasz Wiejską.

Tak jak z dzielnicowym- poproszą udostępnij

Data: 2019-07-25 15:50:31
Autor: ąćęłńóśźż
Srasz Wiejska, a monitoring
Podstawa prawna?

-- -- -
poproszą udostępnij

Data: 2019-07-25 16:48:59
Autor: RadoslawF
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu 2019-07-25 o 15:50, ąćęłńóśźż pisze:
Podstawa prawna?

-- -- -
poproszą udostępnij

Spytaj poprawnie pod cytatem.

Pozdrawiam

Data: 2019-07-25 23:48:37
Autor: Kris
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 15:50:35 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
Podstawa prawna?
A po kiego mi podstawa prawna
PS
Obok mojej chaty jest niezagospodarowana działka. Zielska tam rosną i dużo chrzanu
Wczoraj facet pyta mnie czy mu szpadel pożyczę bo chce chrzan wykopać sobie
Pożyczyłem bez pytania o podstawę prawną
Tak samo dzielnicowemu udostępnię nagrania z mojego monitoringu jak poprosi

Data: 2019-07-25 08:25:54
Autor: u2
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu 25.07.2019 o 06:56, ąćęłńóśźż pisze:
[...]

jak pismo zatytułujesz Srasz Wiejska to na pewno tobie wydadzą:))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-25 17:08:47
Autor: Robert Tomasik
Srasz Wiejska, a monitoring
[...]

Jest jednym z uprawnionych podmiotów.

Czy może żądać, czy jedynie prosić?

O zrobienie kopii, to prosić. Sami mogą wziąć rejestrator i wykonać
kopię, a później zwrócić rejestrator - ale prościej poprosić.

Czy zabezpieczenie, udostępnienie, skopiowanie i przekazanie mogą się
odbyć na wniosek ustny funkcjonariusza?

Tak, ale możesz żądać zatwierdzenia tej czynności przesz sąd.

Czy udostępnienie innym służbom może się odbyć na wniosek ustny
funkcjonariusza?

Tak, na podstawie legitymacji służbowej.

A na jaki i czyj?

Kolega kiedyś liczył i wyszło mu 27 różnych uprawnionych podmiotów. Nie
chce mi się liczyć, ale masa tego.

Czy jest jakaś różnica pomiędzy obrazem części wspólnej nieruchomości, a
terenu nie należącego do nieruchomości?

Nie ma.

Data: 2019-07-25 17:27:21
Autor: ąćęłńóśźż
Srasz Wiejska, a monitoring
Jeśli tak, ale która to ustawa?
Czy zatwierdzenie czynności przez sąd odbywa się przed, czy post factum?
Pamiętam dyskusje, że operatorzy telekomunikacyjni bezprawnie udostępniali bilingi "na podstawie legitymacji służbowej" - to było/jest inne prawo?
Te podmioty są w jednej ustawie, czy w 27 ustawach?

-- -- -

Data: 2019-07-25 23:51:02
Autor: Robert Tomasik
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu 25.07.2019 o 17:27, ąćęłńóśźż pisze:

Jeśli tak, ale która to ustawa?

Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenie (art. 44).

Czy zatwierdzenie czynności przez sąd odbywa się przed, czy post factum?

Przed, to raczej trudno zatwierdzić i można mówić o postanowieniu o
żądaniu wydania rzeczy / przeszukaniu. Po, i to tylko, o ile żądasz tego.

Pamiętam dyskusje, że operatorzy telekomunikacyjni bezprawnie
udostępniali bilingi "na podstawie legitymacji służbowej" - to było/jest
inne prawo?

Tak - telekomunikacyjne. To wymaga zwolnienia z tajemnicy
telekomunikacyjnej, ale nie wiem czego dyskusja dotyczyła, bo tych
danych żąda się na podstawie stosownego upoważnienia, a nie legitymacji
służbowej i akurat Straży Miejskiej nie dotyczy - dla policji wynika to
z art. 20c Ustawy o Policji.

Te podmioty są w jednej ustawie, czy w 27 ustawach?

Nie liczyłem, ale w każdym razie mniej więcej tak.

Srasz Wiejska, a monitoring