Srasz Wiejska, a monitoring

Data: 2019-07-25 00:35:00
Autor: Kris
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 06:56:35 UTC+2 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:

Czy może ż±dać, czy jedynie prosić?

Przez 8 lat ze 3 razy dzielnicowy prosił mnie żebym mu pokazał nagranie z monitoringu co mam na domu.
Prosił to pokazałem, jakby ż±dał to bym powiedział ze kamery wisz± ale nagrań nie ma.

Data: 2019-07-25 01:55:35
Autor: Dawid Rutkowski
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 09:35:02 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Prosił to pokazałem, jakby ż±dał to bym powiedział ze kamery wisz± ale nagrań nie ma.

To tak lekko można podchodzić?
Niby własno¶ć prywatna - ale czy nie podpada to pod przepisy o dowodach rzeczowych - i ich ew. niszczeniu? Lub utrudnianie ¶ledztwa?
Dowód rzeczowy chyba można skonfiskować - lub zatrzymać do czasu, aż nie będzie już potrzebny?

Data: 2019-07-25 02:17:57
Autor: Kris
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 10:55:36 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

> [...]

Dowód rzeczowy chyba można skonfiskować - lub zatrzymać do czasu, aż nie będzie już potrzebny?

To niech kamerę z elewacji zdejm± i konfiskuj±
Kupie drug± u Chińczyka
To że mam kamery nie znaczy że mam rejestrator
Aktualnie np nie mam bo mi NVR padł, żółty brat drugi wysłał ale listonosz jeszcze nie doniósł
Ps
To ze mam NVR nie znaczy jeszcze ze mam do niego dysk podpięty;)NVR jest wielko¶ci paczki fajek więc żeby skonfiskować musieli by chałupę dokładnie przetrzepać

Data: 2019-07-25 12:37:06
Autor: RadoslawF
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu 2019-07-25 o 11:17, Kris pisze:

[...]

Kamera nie jest dowodem.

Kilka lat temu spółdzielnia nawieszała kamer na swoich blokach.
Co jaki¶ czas wpada dzielnicowy (po uprzednim umówieniu się z
wła¶ciwym człowiekiem) z tekstem "włamanie do takiego samochodu
stoj±cego w tym miejscu w nocy". Czasami z podobnym problemem
przychodzi mieszkaniec lub s±siad zajmuj±cy tylko miejsce
parkingowe.
I za każdym razem dostaj± odpowiedni fragment. Wszyscy.
Z punktu widzenia dobra lokatorów lepiej walczyć ze złodziejami
czy wandalami niż pokazywać komu¶ że u nas to my rz±dzimy i decydujemy.

Pozdrawiam

Data: 2019-07-25 04:05:25
Autor: Kris
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 12:37:59 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

I za każdym razem dostaj± odpowiedni fragment. Wszyscy.
Z punktu widzenia dobra lokatorów lepiej walczyć ze złodziejami
czy wandalami niż pokazywać komu¶ że u nas to my rz±dzimy i decydujemy.

Dlatego i ja za każdym razem udostępniłem co tam chcieli
Ale udostępniłem bo PROSILI a nie ŻˇDALI

Data: 2019-07-25 14:34:07
Autor: ąćęłńóśźż
Srasz Wiejska, a monitoring
Wszyscy piszecie o dzielnicowym, a ja pytam o Srasz Wiejsk±.

Data: 2019-07-25 06:43:39
Autor: Kris
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 14:34:10 UTC+2 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:
Wszyscy piszecie o dzielnicowym, a ja pytam o Srasz Wiejsk±.

Tak jak z dzielnicowym- poprosz± udostępnij

Data: 2019-07-25 15:50:31
Autor: ąćęłńóśźż
Srasz Wiejska, a monitoring
Podstawa prawna?

-- -- -
poprosz± udostępnij

Data: 2019-07-25 16:48:59
Autor: RadoslawF
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu 2019-07-25 o 15:50, ±ćęłń󶼿 pisze:
Podstawa prawna?

-- -- -
poprosz± udostępnij

Spytaj poprawnie pod cytatem.

Pozdrawiam

Data: 2019-07-25 23:48:37
Autor: Kris
Srasz Wiejska, a monitoring
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 15:50:35 UTC+2 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:
Podstawa prawna?
A po kiego mi podstawa prawna
PS
Obok mojej chaty jest niezagospodarowana działka. Zielska tam rosn± i dużo chrzanu
Wczoraj facet pyta mnie czy mu szpadel pożyczę bo chce chrzan wykopać sobie
Pożyczyłem bez pytania o podstawę prawn±
Tak samo dzielnicowemu udostępnię nagrania z mojego monitoringu jak poprosi

Srasz Wiejska, a monitoring