Srebro 2

Data: 2011-05-05 12:43:34
Autor: root
Srebro 2
Jak tam skippy. Co sadzisz o mojej koncepcji "uczciwej" ceny 36$ za
sreberko.
Wbijamy sie wlasnie we wsparcie na 37.9. Potem zostało juz mocne wsparcie
na 36.3$ na moim wykresie. I to by było finito na razie.

Data: 2011-05-05 17:25:42
Autor: root
Srebro 2 -Fibon
Dnia Thu, 5 May 2011 12:43:34 +0200, root napisał(a):

[...]

Oto piękny fibon specjalnie dla Endriu. Stan na teraz. http://www.quantala.com//wp-content/uploads/2011/04/silver05052011godz17.gif

To jak AT maniacy odbijamy ? ;)

Data: 2011-05-05 17:40:29
Autor: stu
Srebro 2 -Fibon
> [...]

> na 36.3$ na moim wykresie. I to by było finito na razie.

Oto piękny fibon specjalnie dla Endriu. Stan na teraz.

Czas najwyższy 36.40 targetem 261.8 z Fibów...

Data: 2011-05-05 18:07:02
Autor: root
Srebro 2 -Fibon

Czas najwyższy 36.40 targetem 261.8 z Fibów...

Strach d... ściska ;)

Data: 2011-05-05 19:00:33
Autor: george
Srebro 2

"root" <ro@vp.pl> wrote in message news:roerbuihq78r.1t68fw38nwjgy$.dlg40tude.net...
[...]

cos mu tu śmierdzi fatalnie.
Tak sie nie wychodzi z zyskownej pozycji....
To jest jakaś zorganizowana akcja ?

Na świecie nie ma żadnej paniki "liqudity" (albo nie bardzo widać) wiec nie ma powodów do
gwałtownych ruchów.

O co tu caman...

george

Data: 2011-05-05 19:19:00
Autor: root
Srebro 2

[...]

Pomyśl, dlaczego commodities szly do góry? Bo dolar się osuwał w przepaść.
Kto ma najwięcej aktywów denominowanych w w USD? Kto zużywa najwiecej
commodities? No i wreszcie komu usiaki płacą swoimi podrobionymi pieniędzmi
za sprowadzany badziew?

http://www.marketwatch.com/story/chinas-forex-cache-too-much-of-a-good-thing-2011-05-02

Dollar must go UP!

Data: 2011-05-05 19:47:20
Autor: george
Srebro 2

"root" <ro@vp.pl> wrote in message news:oefh703z319z.12spuncalrppi$.dlg40tude.net...

[...]

ale to jest bez sensu...
dzieki temu chinole obeżrą się taniej w commodities..
coś słaba ta teoria..

zreszta dolec dopiero dziś zareagował na Tricheta, a wyprzedzająca zwała na silver od 2 maja.

george

Data: 2011-05-05 20:05:01
Autor: root
Srebro 2
Dnia Thu, 5 May 2011 19:47:20 +0200, george napisał(a):

ale to jest bez sensu...
dzieki temu chinole obeżrą się taniej w commodities..

coś słaba ta teoria..

Nie do końca słaba. Sadzisz, że chinole uśmiechają się do siebie jak widzą
ze im obliga amerykańskie zjada upadek dolara? Zresztą wszystkie kraje
rozwijajace sie i bardzo bogate mają tego tony, więc co - na makulaturę
oddadzą? Po co zresztą jeżdzą do Norwegii jak na sraczkę. Żeby pogadać o
starożytnych Wikingach?

zreszta dolec dopiero dziś zareagował na Tricheta, a wyprzedzająca zwała na silver od 2 maja.

george
Jasne dzisiaj ;)

Data: 2011-05-05 20:22:55
Autor: george
Srebro 2

"root" <ro@vp.pl> wrote in message news:4erw9j0x3bna.1f4ao3pvapk29$.dlg40tude.net...
[...]

No ale sobie przeczysz.( albo sie nie dogadaliśmy....)
weź mi wyjaśnij, dolar UP wiec chinole happy czy nie ?
jak chinole happy to chyba usa nie bardzo happy.
Juz sie pogubiłem w tej logice.
Zreszta pytam o srebro.

george
Jasne dzisiaj ;)

a to co akurat ma do rzeczy... Jaki ma sens walenie srebra w bambus i jednoczesnie dolara w górę ???
przeciez nie mozna chinolom robić loda na dwie ręce. to juz zupełny hardcore.

george

Data: 2011-05-05 20:56:27
Autor: root
Srebro 2
Dnia Thu, 5 May 2011 20:22:55 +0200, george napisał(a):

[...]

Srebro wycenia sie w dolarach wiec jesli dolar spada srebro idzie w góre.
Oczywiście efekt spadku dolara (np. wzgledem euro) jest zaden w porownaniu
ze zmianami na srebrze, ale dobrze jest  odwierciedlany na innych
commodities np. gold, ropa. Ogólnie srebro i inne towary chodzą jak eur/usd. Ogólnie - bo jak widzisz
tym razem zwała na towarach poprzedzila kilka dni "zwalę" na eur/usd (bo co
to za zwała ;). Nie wiem dlaczego bańka rozpoczęła sie akurat na strebrze. Pewnie dlatego
ze gold jest troche przereklamowany i byloby zbyt oczywiste, że to bańka.
Może to przypadek, ale nie to jest istotne. Istotne jest cena dolara. Dla chińczyków i innych krajów rozwijających sie
a także Emiratów, Arabii, Norwegii itp. istotne jest aby dolar był
stabilny. Państwa te aktualnie chcą żeby dolar był mocny (względem ich
walut) bo wtedy eksport jest dla nich opłacalny. Dodatkowo, państwa te mają
gigantyczne ilości papierów amerykańskich, które przez ciągłę osłabianie
dolara, tracą po prostu na wartości. Za plecami USA od zawsze ukrywa się Japonia, która jest dziwnym krajem, bo
żyje z eksportu ale musi wszystko importować. Dla niej też słaby doar to
wyższe ceny surowców a wiec wyższe koszty produkcji. Jak widzisz nikomu poza USA nie zależy na słabym dolarze.

a to co akurat ma do rzeczy... Jaki ma sens walenie srebra w bambus i jednoczesnie dolara w górę ???

To jest odwrotnie skorelowane: Słaby dolar - mocne srebro i odwrotnie !!!!

Data: 2011-05-05 21:06:10
Autor: george
Srebro 2

"root" <ro@vp.pl> wrote in message news:sy5tqsr69mri$.1cp0ww63nimox$.dlg40tude.net...
[...]

hmm czyli ruch na srebrze to ruch "wyprzedzający"...
bo ci najbardziej zlewarowani puszczają farbę wcześniej.
W świetle tych wyjaśnień ( i skppiego) zaczyna miec to sens.
Dzieki.

george

Data: 2011-05-05 22:39:32
Autor: skippy
Srebro 2
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4dc2f522$0$2437$65785112news.neostrada.pl...

[...]

nie tyle "najbardziej zlewarowani", co "najbardziej napakowani zlewarowani"
z tym, że tacy najmniej panikują bo nigdy w życiu nie uwierzę, że jakiś misiu trzęsący finansowo ćwiercią świata nie wiedział o banalnej zmianie depa czy odstrzale innego misia

ale to nie ma znaczenia
bańki pękają, każda musi pęknąć z tym, że wcale nikt nie napisał ustawy że to koniec jazdy w górę
zupełnie bez problemu mogą iść cmoknąć teraz maksa, bo niby dlaczego nie?

takie pęknięcie może być częścią jednej z panik 4tej fali; nie wiadomo

Data: 2011-05-05 22:24:15
Autor: skippy
Srebro 2

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:sy5tqsr69mri$.1cp0ww63nimox$.dlg40tude.net...

Istotne jest cena dolara. Dla chińczyków i innych krajów rozwijających sie
a także Emiratów, Arabii, Norwegii itp. istotne jest aby dolar był
stabilny...

root, uwielbiam to stwierdzenie "żeby coś było stabilne"
muszę tłumaczyć?
:)

BTW chyba mamy dołek
nie wiem jakiej fali i jaki zakres, ale coś odbiją chłopaki z geesa

Data: 2011-05-05 20:06:14
Autor: skippy
Srebro 2
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4dc2e2a8$0$2501$65785112news.neostrada.pl...

[...]

4 miesiące temu było po $26
O czym tu w ogóle mowa, pompka 100% od stycznia

Data: 2011-05-05 20:16:19
Autor: root
Srebro 2

4 miesiące temu było po $26
O czym tu w ogóle mowa, pompka 100% od stycznia

W zasadzie to masz rację. Nie wiem co dziwnego w sreberku. Klasyczna
banieczka, klasyczne pęknięcie i teraz będzie pewnie klasyczny trend boczny
o dużej zmienności.

Data: 2011-05-05 20:18:59
Autor: george
Srebro 2

"skippy" <man@the.moon> wrote in message news:ipuov6$7pi$1news.onet.pl...
[...]

pompka jasne.
ale czyżby sprott opchnał wszystko pod "górkę" ?
nie chce mi sie wierzyć. Jeśli nie, to coś innego jest na rzeczy.
Takiej akcji nie robi sie jak sie ma pełny portfel srebra.
Nawet po 100% w górę. No chyba że opchnął. Wtedy insza inszość
Wczoraj mówil że nie... i komu tu wierzyć...:)
http://kingworldnews.com/kingworldnews/Broadcast/Entries/2011/5/3_Eric_Sprott.html
Anyway, nie mam srebra, i g mnie to obchodzi, ale 25% w 3 dni strasznie dymi...

george

Data: 2011-05-05 19:52:59
Autor:
Srebro 2
Anyway, nie mam srebra, i g mnie to obchodzi, ale 25% w 3 dni strasznie dymi...

Historia się powtarza? Jak kiedyś na ropie z Lehmanem?
Ktos wysoko zlewarowany nie ma kasy na pokrycie depo długich pozycji gdy
zaczelo mocno spadac?

Arch

Data: 2011-05-05 22:03:44
Autor: george
Srebro 2

<archangell77.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ipuv6q$jj3$1inews.gazeta.pl...
[...]

przy tylu wydrukowanych dularach ?
to musiałaby być jakaś zmowa wobec tego kogoś....
Wszystkie mu telefonicznie jednocześnie odmówili "wsparcia" ?
Troche to krótkie, ale niewykluczone.

george

Data: 2011-05-05 22:13:49
Autor: stu
Srebro 2
Nie ma co szukać logiki.
Klasyczne pęknięcie bańki, jak widać ludzie od kilkuset lat się nie zmienili...

Data: 2011-05-05 22:28:41
Autor: george
Srebro 2

"stu" <jarekWYTNIJTO@jg-trade.pl> wrote in message news:524f.00000166.4dc304fdnewsgate.onet.pl...
Nie ma co szukać logiki.
Klasyczne pęknięcie bańki, jak widać ludzie od kilkuset lat się nie zmienili...

logika jest dobra ale z bliskim stopem :)

george

Data: 2011-05-05 22:47:33
Autor: skippy
Srebro 2

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4dc302a0$0$2506

przy tylu wydrukowanych dularach ?

widzę przyjacielu, ze nie oglądałeś banalnego Wall Street 1

Data: 2011-05-06 08:14:19
Autor: george
Srebro 2

"skippy" <man@the.moon> wrote in message news:ipv2dl$ec9$1news.onet.pl...

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4dc302a0$0$2506

przy tylu wydrukowanych dularach ?

widzę przyjacielu, ze nie oglądałeś banalnego Wall Street 1

oglądałeś, ale widać bez zrozumienia :)

george

Data: 2011-05-06 08:37:54
Autor: skippy
Srebro 2

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4dc391bb$0$2456$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Aaaaaaaaaa sorrrrrrrrrry chodzi o Wall Street 2
oglądałes?

w nim pokazana dlaczego mimo dodruku jeden z banków utonął

Data: 2011-05-05 20:22:07
Autor: skippy
Srebro 2

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4dc2ea13$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
\
ale czyżby sprott opchnał wszystko pod "górkę" ?

Mamy tu zbyt dużo zbiegów okoliczności, żeby to był przypadek.
Wysycone rynki, info o ochnięciu srebra przez Sprpsa, info o podniesieniu depo, zabicie Obamy.
Pewnie jeszcze coś się uzbiera, ale dla jasności umysłu tradera nie czytam żadnych bredni oprócz tej grupy i ifutures:)

Data: 2011-05-05 20:27:38
Autor: george
Srebro 2

"skippy" <man@the.moon> wrote in message news:ipupsv$bgh$1news.onet.pl...

[...]

zgadzam sie, dla tradera to piekna jazda.
fundamentalnie jednak mam problem ze złapaniem jakiejś logiki.
Rozumiem że jak ma ktoś większy krótką na metalu to akcja jest zrozumiała, ale krótkometrażowa.
Teorii roota zupełnie nie jarzę. Chinole przeciez to nie trajderka, mają w dupie zagrywki na comexie
(ja bym miał) i teraz bym kupował z dostawą niezależnie od zagrywek z zwiększeniem marginu.

george

Data: 2011-05-05 20:34:21
Autor: skippy
Srebro 2

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4dc2ec1a$0$2445$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Fundamentalnie... cały problem jest w tym co piszę w kółko, nie mamy i nie będziemy całego kompletu prawdziwych informacji, żeby oceniać jakiekolwiek fundamenty czegokolwie.
To jest po prostu niemozliwe w przypadku dowolnej spółki, a co dopiero w skali świata i miliona krzyżowych powiązań.
W ogóle nie wiem po co tym sobie zawracać gitarę i "brudzić" traderkę jakimiś nadziejami że będzie tak a tak, to bez sensu i postanowiłem jak nabardziej od tego uciekać.
Impulsem do tych przmyśleń była lektura Darvasa (jak zrobiłem balona dudków na giełdzie).
Szczerze polecam.
Kluczowy cytat: kupiłem gazetę, oderwałem stronę z notowaniami, a resztę nie czytając wypieprzyłem do kosza.

Co do "...Chinole przeciez to nie trajderka..."
Skąd wiesz?
Mają tyle kasy że mogą spokojnie sterować rynkami.
Myślisz, że niby dlaczego mieliby tego nie robić?
Bo wolą szyć koszulki bawełniane i montować elektronikę dla zachodu?
;)

Data: 2011-05-05 20:43:50
Autor: george
Srebro 2

"skippy" <man@the.moon> wrote in message news:ipuqjt$f2h$1news.onet.pl...

[...]

chinczyk "pomaga" JPM wygrzebać/zanurzyć sie z krótkiej bo chce taniej kupic od publiki...
hmm.... to ma jakiś sens. Wali nic nie wartym papierem w kontrakty bo i tak wiadomo że default comexu zostawi resztę claims z reką w nocniku bo to nie oni bedą stroną. Całkiem niezłe story.
Jeszcze tylko tutuł lektury.

george

Data: 2011-05-05 21:14:49
Autor: root
Srebro 2
Dnia Thu, 5 May 2011 20:34:21 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Ale trzeba to robić skippy bo mózgowie wtedy pracuje ;)
A poważnie zawsze bedziemy zastanawiali sie nad przyczynami. Taka to nasza
uroda odkąd ześliśmy z drzew.

[...]

Masz chyba rację, ze trejderka 20 pisów w tą 20 - w tamtą nie polega na
analizowaniu fundamentów (zwłaszcza na Forexie). Aczkolwiek marzy mi się zeby choć raz zainwestować w waluty naprawdę
długoterminowo. Jak patrzę na te wieloletnie trendy typu USDCHF albo USDJPY
czy nawet USDCAD to widzę moją własną wyspę na Pacyfiku ;)

[...]

Przecież dałem linka do czegość takiego co możnaby nazwać Ludowy Fundusz
Spekulacyjny Chin. Uradzili tam, że waluty (a zwłaszcza USD trzeba trzymać
w widełkach i mają na to kasę. Więc wkrótce koniec zabawy ;)

Data: 2011-05-05 21:22:52
Autor: george
Srebro 2

Przecież dałem linka do czegość takiego co możnaby nazwać Ludowy Fundusz
Spekulacyjny Chin. Uradzili tam, że waluty (a zwłaszcza USD trzeba trzymać
w widełkach i mają na to kasę. Więc wkrótce koniec zabawy ;)

aby tak zagrać lepiej być pewnym że dolar jest nic nie wart.
a tu chyba maja rację....( o ile to chinole )

george

Data: 2011-05-05 21:26:24
Autor: root
Srebro 2
Dnia Thu, 5 May 2011 21:22:52 +0200, george napisał(a):

[...]

Teraz cisną na koniec sesji. Jak codzień

Data: 2011-05-05 14:21:16
Autor: fatso
Srebro 2
Akcja zaczela sie na cienkim rynku GLOBEX w poniedzialek.
UK mial dlugi weekend+ Bank Holiday. Chiny swieto 1 Maja,
India takze.  To mozna obserwowac tam:
http://www.cmegroup.com/trading/metals/precious/silver_quotes_globex.html
Obecnie  frajerzy sprzedaja albo  zamykaja sie im automatycznie stops
loss na longach.
Ale ktos mocno kupuje kontrakty z realizacja w lipcu, prosze
popatrzec- 187 tys otwartych pozycji.
Ja nic nie trace bo to co mam jest w tzw physical silver. Ponadto, jak
obserwuje na ebayu-rynek malego czlowieka- srebro idzie nadal w
sztabkach 1 uncjowych po dobrej cenie. Jest po prostu rozziew pomiedzy
rynkiem prawdziwego metalu a rynkiem
falszywego papierowego sreberka.

Data: 2011-05-05 21:29:44
Autor: george
Srebro 2

"root" <ro@vp.pl> wrote in message news:1ji8j6vpmjk1p.1khms0qasyssn$.dlg40tude.net...
[...]

commodities complex down huge.
po naszemu masakra.
chyba jutro kupię trochę papieru.. leciutko.

george

Data: 2011-05-05 22:44:21
Autor: skippy
Srebro 2

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:1njcqeppd622l$.4os8q14k6tdo.dlg40tude.net...
[...]

nie no ok fajnie się gada, grupa pozbawiona pierniczenia nie na temat (pewnie czasowo), jest ok wiadomo, mi tez najbardziej odpowiadają newsy, szybka piłka bez ceregieli to jasne

Aczkolwiek marzy mi się zeby choć raz zainwestować w waluty naprawdę
długoterminowo. Jak patrzę na te wieloletnie trendy typu USDCHF albo USDJPY
czy nawet USDCAD to widzę moją własną wyspę na Pacyfiku ;)

root, każdy marzy o czyms takim:)
Tak stuknąć minę albo maksa, żeby rosło bez cofek ze dwa lata:)))

Data: 2011-05-06 10:25:17
Autor: root
Srebro 2
Dnia Thu, 5 May 2011 22:44:21 +0200, skippy napisał(a):

nie no ok fajnie się gada, grupa pozbawiona pierniczenia nie na temat (pewnie czasowo), jest ok wiadomo, mi tez najbardziej odpowiadają newsy, szybka piłka bez ceregieli to jasne

To prawda az dziw bierze ze na razie obyło się bez polityki ;)

[...]

To jest absurd jak ja grałem na sreberku: wchodziłem, wychodziłem i tak
kilka razy dziennie. Ile przez to pieniędzy straciłem. A mimo to i tak
rynek szedł tam gdzie przypuszczałem ze pójdzie. Conajmniej połowę zysków
oddałem na nic a i tak zyski są największe w mojej karierze. Jakie to bez
sensu ;(
A może tak skippy wziąć trochę kasy. Zagrać "porfelowo" w waluty, żeby
stopów nie ustawiać i wyłączyć komputer na 2 lata. Co ty na to? ;)

Data: 2011-05-05 19:28:28
Autor: skippy
Srebro 2
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:roerbuihq78r.1t68fw38nwjgy$.dlg40tude.net...
[...]

No to mamy ten poziom
Zobaczymy
Nie gram tu pod fibony itp sprawy

Data: 2011-05-05 20:50:16
Autor: stu
Srebro 2

http://img88.imageshack.us/img88/2531/oilr.png

Data: 2011-05-05 22:40:28
Autor: skippy
Srebro 2
Użytkownik "stu" <jarekWYTNIJTO@jg-trade.pl> napisał w wiadomości news:524f.00000160.4dc2f168newsgate.onet.pl...
> [...]

> Wbijamy sie wlasnie we wsparcie na 37.9. Potem zostało juz mocne > wsparcie

> na 36.3$ na moim wykresie. I to by było finito na razie.

piękne tylko mnie oświeć jak pod to zagrać z lewarem 100, bo nie wiem

Data: 2011-05-05 19:54:24
Autor: Zbyszek
Srebro 2
Data: 2011-05-15 19:37:18
Autor: skippy
Srebro 2
Data: 2011-05-16 22:26:04
Autor: skippy
Srebro 2
czyżby dziś preludium do dalszego nurkowania?
jak skośnoocy nie są optymistami to wygląda na nieźle pozamiatane

Data: 2011-05-16 22:46:02
Autor: DJ\(Dominik\)
Srebro 2
Gdyby tak ponaginac kreski pod wczesniej przyjeta teze, to... 20,64$

http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/m11/silver160511.png

Pożyjemy, zobaczymy.

DJ

Srebro 2