Srebro 3

Data: 2011-05-17 15:40:06
Autor: root
Srebro 3
Nadszedł (kolejny) dzień prawdy. Może sie w koncu przebije w dół. Potem
zjazd do 31.020 a potem to 28 i 26 stanie sie realne. Co Wy na to moi
złoci.

Data: 2011-05-17 17:06:40
Autor: root
Srebro 3
Dnia Tue, 17 May 2011 15:40:06 +0200, root napisał(a):

Skippy co jest grane spójrz na dzienne E/U. Coś jakby denko się formowało.
A miało być 1.1. Grecja - default, Portugalia - wkrótce też default a tu
kuźwa trzyma się. Toz to jak tak dalej pójdzie sreberko nie runie i co to
będzie? p.s
A tak wierzyłem w Ciebie

Data: 2011-05-17 18:10:46
Autor: skippy
Srebro 3

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:1shehtcpt6mcg$.kdcmffi4vo7a.dlg40tude.net...
[...]

no co, robią test ważnego poziomu w sposób długotrwały, skąd mam wiedzieć czy sięsypnie czy wykorbi?
Nie wiem tego.
Obie opcje podobnie prawdobodobne IMO na tę chwilę

Data: 2011-05-17 18:31:34
Autor: root
Srebro 3
Dnia Tue, 17 May 2011 18:10:46 +0200, skippy napisał(a):

no co, robią test ważnego poziomu w sposób długotrwały, skąd mam wiedzieć czy sięsypnie czy wykorbi?
Nie wiem tego.
Obie opcje podobnie prawdobodobne IMO na tę chwilę

A tam, usrany a nie długortrwały.  Pójdzie w dół albo w górę - czyli jak
zawsze.

Data: 2011-05-17 18:55:22
Autor: skippy
Srebro 3

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:ua1bcpbo2n7j.hxlwlh7rbsgc.dlg40tude.net...
[...]

To po co pytasz?
:)))
Jesteś tak zdegustowany jakby Ci stopy poszły pipsa praezd nawrotką:)

Data: 2011-05-17 19:10:12
Autor: root
Srebro 3

... Pójdzie w dół albo w górę - czyli jak zawsze.

To po co pytasz?
:)))
Jesteś tak zdegustowany jakby Ci stopy poszły pipsa praezd nawrotką:)

Własnie poszły. Zakichana ta Twoja AT. Naukę z tego robią a to kit żeby
brokerom prowizję naganiać. Gdziekolwiek bym tego stopa ustawił i tak by
poszedł.

Data: 2011-05-17 19:13:30
Autor: skippy
Srebro 3

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:gtdbe5dzoozj.1wlaypgpurt22.dlg40tude.net...

[...]

No sory ale Cię nie uczyłem AT a podobno jedziesz na FX 10 lat, więc nie wiem jak grałeś

Data: 2011-05-17 19:22:13
Autor: root
Srebro 3
Dnia Tue, 17 May 2011 19:13:30 +0200, skippy napisał(a):

[...]

FX - tylko 7 lat ale nie na porąbanym srebrze. To jest sport ekstremalny.

Data: 2011-05-17 19:26:13
Autor: skippy
Srebro 3
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:1ezv0swzjv6u$.1fluap4zfyq4j.dlg40tude.net...
[...]

świeczki są takie same, a nawet łądniejsze niż na FW
wszystko kwestia zlewarowania i nie chodzi tu o przelicznik kursu x100 czy ileś tam, ale to pewnie wiesz

Data: 2011-05-17 19:45:24
Autor: root
Srebro 3
Dnia Tue, 17 May 2011 19:26:13 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Teraz zaczynam od 0,1 lota i koncze na stopie i tak wkółko. Nie ma ruchu,
to nie dokładam więcej w koncu te 0,1 lota wylatuje. Dzisiaj czuje, że tez
wyleci juz trzeci raz. No coż trzeba być cierpliwym. Jutro też jest dzień.
Potencjalny ruch  widzę na 31.xxx wiec bedzie chwila zeby dołożyć i odrobić
straty. Ostatecznie spadnie do 21-22. To mój plan na miesiąc. Czy wyjdzie?
(ostatnio wyszedł ;)

Data: 2011-05-17 20:05:18
Autor: root
Srebro 3
[...]

No i dupa na dzisiaj....

Data: 2011-05-17 20:24:48
Autor: skippy
Srebro 3

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:1wd5hm0q1lnjy.1egm0s0tmbdkw$.dlg40tude.net...
[...]

czyli pójdą w p.... jeża
:)

Data: 2011-05-17 20:35:00
Autor: root
Srebro 3
Dnia Tue, 17 May 2011 20:24:48 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Dzisiaj jeszcze ? Myslisz? U mnie wyleciało, ale i tak zobacze po 21 co sie bedzie dzialo. Sam nie
wiem juz czy probowac jutro znowu czy odpuscic na pare dni. Jak na wojnie
cholera. I ja nerwowy nie mam być ;)

Data: 2011-05-17 19:12:17
Autor: skippy
Srebro 3

Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:172rsw5ql7qyl.1becnwknw1uz7$.dlg40tude.net...
Nadszedł (kolejny) dzień prawdy. Może sie w koncu przebije w dół. Potem
zjazd do 31.020 a potem to 28 i 26 stanie sie realne. Co Wy na to moi
złoci.

teraz albo nigdy
pobrałem S ostatniej szansy po 33,78 około 18:46

cały dzień dziś przy tym siedze, spodziewałem się że to będzie "ten" dzień
equity zapierdala od bandy do bandy:)

jak pójdą stopy (teraz już na zero) wezmę wolne pare dni bo już mi kompletnie czacha paruje i trzeba ochronić co wpadło przez ostatnie 2 tyg

Data: 2011-05-17 19:18:11
Autor: root
Srebro 3
Dnia Tue, 17 May 2011 19:12:17 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Od paru dni nie tykam tego g.... Mimo to obserwuję i zaobserwowałem że już
nie ma takiego silnego handlu miedzy 21:30 a 22 naszego czasu jak wczesniej
bywało. Wtedy pojawiajlo sie zawsze gigantyczne ciśnienie, żeby pchać albo
w jedną albo w drugą stronę. Wystarczyło popatrzec 5 minut ustawić się we
własciwą stronę i w pól godziny zarobić. Niestety dzisiaj też mnie podkusiło i wziąłem S ok 15 (po danych). 2 razy
na stopie wyleciało a teraz ciśnie w górę. Chyba trzeba bedzie odpuścić i próbować w kolejne dni az do skutku. Tylko
że to troszeczkę kosztowne.

Data: 2011-05-18 18:08:10
Autor: root
Srebro 3
[...]

Spokojnie skippy. Jak się powiedziało A trzeba powiedzieć B. Bez nerw znowu
wziąłem S, jak skapi to jutro znowu powtórka (cierpliwość i dyscyplina;). Spójrz na świeczki. Czy tak wygląda trend rosnący? Czy tak wygląda korekta
w trendzie rosnącym? Widziałeś kiedyś po żeby taka tygodniówka wystąpiła
tylko raz. Nie pamiętam, żeby taka świeca występowała w pojedynkę.

Data: 2011-05-19 00:11:57
Autor: skippy
Srebro 3
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:cz1g5nj44kok$.1q6a08g14b645$.dlg40tude.net...
[...]