Srebro 6.V

Data: 2011-05-06 09:04:15
Autor: skippy
Srebro 6.V
No i jak, mamy dziś reversal day?
Ogólnie na wszystkim, czy tylko podpucha z rańca?

Data: 2011-05-06 10:07:28
Autor: root
Srebro 6.V
Dnia Fri, 6 May 2011 09:04:15 +0200, skippy napisał(a):

No i jak, mamy dziś reversal day?
Ogólnie na wszystkim, czy tylko podpucha z rańca?

Ja wyszedlem wczoraj bo moj cel 36.3 został osiągniety. Teraz co najwyżej
odczekam parę tygodni az się pomiotają trochę bo nie chce bawić się w coś
takiego przy dzwigni 1:100. Wypłaciłem kasę a zostawiłem tyle, żeby mnie
nie korciło. Wracam do normalnego FX (na razie).

Data: 2011-05-06 10:12:50
Autor: root
Srebro 6.V
Dnia Fri, 6 May 2011 10:07:28 +0200, root napisał(a):

[...]

OOOps a co to sie dzieje na walutach. Ocipieli wszyscy? Z dularem to nie
były żarty chyba ;(

Data: 2011-05-06 04:48:22
Autor: dziegiec
Srebro 6.V
Data: 2011-05-07 00:03:08
Autor: fatso
Srebro 6.V

http://www.24hgold.com/english/buy_sell_silver_coins.aspx?co_id=0

Powyzej link do strony gdzie sie wycenia wartosc na ebayu srebrnych
monet.
Wychodzi na to, ze wszedzie jest drozej niz cena "spot" u Zydow na
papierze.
Najtaniej mozna kupic Balboa, monete z Panama City, jak ten wloski
bokser ktorego gral Sylwester Stallone.
Pewnie przy pobraniu w ryj daja, dlatego co jedynie 4 % drozej.

Data: 2011-05-09 11:34:59
Autor: fatso
Srebro 6.V
On May 7, 8:03 am, fatso <fa...@tesco.net> wrote:
[...]

Ladnie dzis do gory idzie, duzy rozziew pomiedzy srebrem papierowym,
zydowsko-amerykanskim a srebrem prawdziwym, w realu. Prosze sprawdzic
wyzej.
Gdzie te Kulczyki i inne oligarchy polskie, do cholery?
Wystawilem tanio na sprzedaz ok 7.5kg  sreberek i zaden sie jeszcze
nie zglosil.
Szmal mi na wakacje potrzebny, ot co. Za co kupie ostrygi francuskie,
przeciez
nie za kawal blachy?
tu mozna znaleac jedna blaszke a potem po nitce do klebka, bedzie ich
wiecej:
http://tinyurl.com/6ylnfh7

Data: 2011-05-09 22:57:29
Autor: george
Srebro 6.V

"fatso" <fatso@tesco.net> wrote in message news:387f49f6-7f4c-49a0-ba5d-8516b3a256d7bl1g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

he he poczekaj,
niedlugo banksterzy beda sie bic o te talerzyki.

george

Data: 2011-05-09 23:59:22
Autor: skippy
Srebro 6.V
spadlo od maxa 18 uroslo 5
jak na razie to zdechly kot

Data: 2011-05-10 08:23:20
Autor: Endriu
Srebro 6.V
spadlo od maxa 18 uroslo 5
jak na razie to zdechly kot

Wez zesz Skip wyrysuj jakas aktualna parabole (dla sylwka) dla kolegi Fatso co by mógl sprzedac swoje srebrne nocniki w odpowiednim momencie, bo nasz grupowy geniusz ashkenazi gotów jeszcze sprzedac je tuz przed odpalem (tak jak to bylo z ta kopalnia srebra która zakupil -w szczycie hossy- tuz przed jej bankrutacja) .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-10 09:19:47
Autor: skippy
Srebro 6.V

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqall2$j9s$1usenet.news.interia.pl...
[...]

na razie nic takiego na wyższych od 5' nie ma
chyba sie czają do dalszego lekkiego odpału

Data: 2011-05-10 10:46:34
Autor: skippy
Srebro 6.V
[...]

mamy coś na godzinowym od miny 6 maja
powinni się skorekcić z okolic $39,00
zakresu nie da się określić

Data: 2011-05-10 14:16:08
Autor: root
Srebro 6.V
Dnia Mon, 9 May 2011 23:59:22 +0200, skippy napisał(a):

spadlo od maxa 18 uroslo 5
jak na razie to zdechly kot
To ile mu trzeba zeby ożył?

Data: 2011-05-10 12:08:58
Autor: dziegiec
Srebro 6.V
On May 10, 2:16 pm, root <ro...@vp.pl> wrote:
Dnia Mon, 9 May 2011 23:59:22 +0200, skippy napisał(a):

> spadlo od maxa 18 uroslo 5
> jak na razie to zdechly kot

To ile mu trzeba zeby ożył?

No jak? Nowe maksy :)

Data: 2011-05-11 11:48:56
Autor: fatso
Srebro 6.V
On May 10, 8:08 pm, dziegiec <dzieg...@googlemail.com> wrote:

> To ile mu trzeba zeby ożył?

No jak? Nowe maksy :)

Rynek srebra sie rozchwial po owym slawetnym biciu w weekend 1-majowy.
Wczoraj kupilem krolewska blache, grawerka zlocona, punce jak sie
nalezy.
Dalem po 75 penow za gram(550 Gm) czyli jakies 3.5 zlotego za gram
srebra. Dzisiaj przyszla
poczta kurierska. Niewiele sie nacieszylem bo gdy juz bylem jakies dwa
peny wyzej
to zaczal sie nowy atak na srebro u nas w Londynie. Spadlo na ryj o 4
dolary za uncje,
jesli nas COMEX w Chicago nie uratuje to bedziemy nadal spadac.
Nie musze dodawac ze zaden Kulczyk po moje portugaly sie nie zglosil
do tej pory.
Ale ta kopalnia zlota co ja endriu pamietasz, idzie dzis do
gory(Galantas).
No coz, zamiast ostryg bede wyzeral malze z frytkami we Francji z tego
talerza.
Tez dobre a wino tanie wiem gdzie kupic: nie w sklepie ale w winiarni,
do banki z rurki.
Boso ale w ostrogach.

Data: 2011-05-12 01:12:35
Autor: kroovka
Srebro 6.V
Tez dobre a wino tanie wiem gdzie kupic: nie w sklepie ale w winiarni,

do banki z rurki.

Boso ale w ostrogach.

Jeszcze 7 dni daje Ci szanse na ostrygi.
Jeszcze tydzień szans....
kroovka

--

Srebro 6.V