Srebro

Data: 2011-04-25 23:24:55
Autor: skippy
Srebro
Wygląda mi że dziś dostało zadyszki

Data: 2011-04-25 23:31:00
Autor: Zakarm
Srebro
W dniu 2011-04-25 23:24, skippy pisze:
Wygląda mi że dziś dostało zadyszki

Fatso tnie zyly ?

Data: 2011-04-26 10:17:03
Autor: root
Srebro
Dnia Mon, 25 Apr 2011 23:24:55 +0200, skippy napisał(a):

Wygląda mi że dziś dostało zadyszki

Wyrwalo 3000pips z niedzieli na poniedzialek wiec wrocilo z powrotem i luka
sie zamknela. Mozna dostac zawalu ;)

Data: 2011-04-28 08:02:21
Autor: fatso
Srebro
On Apr 26, 9:17 am, root <ro...@vp.pl> wrote:
Dnia Mon, 25 Apr 2011 23:24:55 +0200, skippy napisał(a):

> Wygląda mi że dziś dostało zadyszki

Wyrwalo 3000pips z niedzieli na poniedzialek wiec wrocilo z powrotem i luka
sie zamknela. Mozna dostac zawalu ;)

Zyl nie tne ale tak sobie licze, ze to co mam w nowo zakupionym 6
pokojowym domu z dwoma ogrodami, jest wiecej warte
o 50% konkretnie niz cegly i ziemia. Mam na mysli srebro oczywiscie a
nie jakies tam pierdolone obrazy i antyki(tez mam).
http://www.maxkeiser.com/
Powyzej odnosnik do Max Keiser. Ten guru srebra nadaje w TV Moskwa po
angielsku i stara sie zniszczyc Zydow
z JP Morgana. Chyba mu sie to uda bo wszelkie korekty w cenie srebra
sa natychmiast odreagowywane skokowym wzrostem. Np dzis, w chwili gdy
te slowa pisze, 1 uncja troy juz powyzej  $49 a G/S ratio wkrotce
spadnie do 30-tek.
Gdy przebije podloge 30 to prosta juz droga do 25 i realistycznej ceny
srebra >$100
Tak wiec, koledzy, przykro mi ale zyjhe, tyje i sie nadal bogace.

Data: 2011-05-05 21:53:33
Autor: marfi
Srebro
Użytkownik "fatso" <fatso@tesco.net> napisał w wiadomości news:89b8c2a2-d2bc-4322-afbc-28055330612fx10g2000vbn.googlegroups.com...

Tak wiec, koledzy, przykro mi ale zyjhe, tyje i sie nadal bogace.

  Sprzedałeś nocniki czy je napełniasz?

--
marfi

Srebro