Srebro

Data: 2011-04-28 17:38:14
Autor: root
Srebro
Skippy ratuj! Ile to jeszcze pociągnie? To jakaś horrendalna piramida -
takie tulipany naszych czasów. Przeciez srebro wygląda beznadziejnie ;) Po
cholerę ono komu?

Data: 2011-04-28 17:41:05
Autor: skippy
Srebro
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:utkqnjbv9ad.169mmq1tv5tic$.dlg40tude.net...
Skippy ratuj! Ile to jeszcze pociągnie? To jakaś horrendalna piramida -
takie tulipany naszych czasów. Przeciez srebro wygląda beznadziejnie ;) Po
cholerę ono komu?

jest w hiperboli, kiedy koniec nie wiadomo

Data: 2011-04-28 17:49:49
Autor: root
Srebro
Dnia Thu, 28 Apr 2011 17:41:05 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Czuje się zagubiony i baaardzo niewyspany ;(

Data: 2011-04-28 22:23:24
Autor: skippy
Srebro
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:x1rsupt01aif.iu8fbl7hoojj.dlg40tude.net...
[...]

graj z lewarem, wtedy Cię jakies tam prognozy nie będą obchodziły:)

Data: 2011-04-29 09:00:59
Autor: root
Srebro
Dnia Thu, 28 Apr 2011 22:23:24 +0200, skippy napisał(a):

[...]

A Ty myslisz ze ja kupiłem za swoje te 100kg srebra ? ;)

Data: 2011-04-29 09:45:58
Autor: skippy
Srebro
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:1ojpto84sc8sg.1jwdvmu3s84us$.dlg40tude.net...

A Ty myslisz ze ja kupiłem za swoje te 100kg srebra ? ;)

Po co Ci 4 pershingi???

Data: 2011-04-29 00:51:18
Autor: fatso
Srebro
On Apr 29, 8:45 am, "skippy" <m...@the.moon> wrote:
Użytkownik "root" <r...@vp.pl> napisał w wiadomościnews:1ojpto84sc8sg.1jwdvmu3s84us$.dlg40tude.net...

> A Ty myslisz ze ja kupiłem za swoje te 100kg srebra ? ;)

Po co Ci 4 pershingi???

Potrzebuje gotowki bo bryndza w kieszeni a tu roboty domowe i wyjechac
na wakacje musze juz wkrotce do mego palazzo nad M. Srodziemnym.
Jesli tu na grupe zagladaja jakies takie Kulczyki to niech sie takowy
zglosi
to mu sprzedam 12 talerzy herbowych srebrnych, portugalskich, po cenie
zlomu. Bodajze jakies 6.3 kg puncowanego srebra. Kiedys wlasnoc
Cesarza Brazylii
Dom Pedro II. Cesarza wypierdolono z tronu po tym jak uwolnil
niewolnikow.
Nie mial kto robic za darmo przy trzcinie culkrowej i latyfundysci
mieli zal. Cesarz
spierdolil do Europy, tez mial w kieszeni bryndze, poszedl do lombardu
i tam
sprzedal blachy. Od tej pory wyzeral z angielskich fajansow a ja
blachy trzymam
ale nie wyzeram z nich- boje sie widelcem porysowac. W sam raz dzis
sie to nada dla
polskiego oligarcha. jak wpadnie na obiad Miedwiediew to mu slipia z
wrazenia wyliza.

Data: 2011-04-29 11:25:27
Autor: skippy
Srebro
No fatso, a jak Ty oceniasz do jakiej ceny dojdzie srebro?

Data: 2011-04-29 10:00:48
Autor: fatso
Srebro
On Apr 29, 10:25 am, "skippy" <m...@the.moon> wrote:
No fatso, a jak Ty oceniasz do jakiej ceny dojdzie srebro?

zloto $5,000 a srebro 1/16 tej ceny

-ale to potrwa nieco i dopiero wtedy gdy dolar ostatecznie upadnie

Data: 2011-04-29 19:18:17
Autor: root
Srebro
Dnia Fri, 29 Apr 2011 11:25:27 +0200, skippy napisał(a):

No fatso, a jak Ty oceniasz do jakiej ceny dojdzie srebro?

Skippy to proste: Parabola!!! Im wiecej kasy jest ładowane tym cena
szybciej wzrasta. Im bardziej cena wzrasta, tym wiecej kasy jest ładowane.
Trzeba wiedziec ile kasy jeszcze zostało. Berananke pompuje non-stop wiec
do czerwca bedzie szło. Oblicz se mniej wiecej średnie tempo wzrostu na
miesiąc i voila;)

Data: 2011-04-29 20:44:47
Autor: skippy
Srebro

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:fy0ojnlbvesi$.1x6mwc505n62j$.dlg40tude.net...
[...]

piszesz o hiperboli:)

Data: 2011-04-29 19:57:08
Autor: Zbyszek
Srebro
Dnia 29-04-2011 o 11:25:27 skippy <man@the.moon> napisał(a):

No fatso, a jak Ty oceniasz do jakiej ceny dojdzie srebro?

http://stooq.pl/q/?s=si.f

widać wyraźne podobieństwo do lat 70tych.

z tym czerwcem to może być niezłe trafienie fatsa.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-04-29 20:16:18
Autor: root
Srebro
Dnia Fri, 29 Apr 2011 19:57:08 +0200, Zbyszek napisał(a):

[...]

Troche żartowałem z tym czerwcem (ale kto wie). Mimo to trudno odpuścić
taką okazję. To może być "skok życia" (więc bawie sie tym cholerstwem od
stycznia, ale już nie wyrabiam nerwowo).

Data: 2011-04-29 20:50:46
Autor: Endriu
Srebro
Potrzebuje gotowki bo bryndza w kieszeni a tu roboty domowe i wyjechac
na wakacje musze juz wkrotce do mego palazzo nad M. Srodziemnym.

A pochwal no się Fatso gdziez to posiadasz drugą posiadłość (bo pierwsza to jakoś chyba w londynie).

P.S. Kto na czas wakacyjnego wyjazdu będzie pilnował twoich srebrnych nocników ?. Nie boisz się, że ci je ktoś podczas twojej nieobeności (przepraszam za słowo) .... podpierdoli ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-04-29 23:56:41
Autor: fatso
Srebro
Endriu, jak mowi katolickie przyslowie: strzezonego Pan Bog strzeze.
Ja pozostawie czlowieka na strazy ale tez juz sie boje troche.
Wynioslem
muzealna moja waze do zupy/korone i tace 3 kilowa. Za bardzo byly na
widoku.
Trudno cos takiego podpierdolic
bo jak to wyniesc cos tak duze ale mozna przylac mlotkiem i fertig.
Wlasnie trzech polaczkow
zlapano na mokrym procederze w Wolverhampton. Zamordowali pare
staruszkow wloskich.
Policja myslala ze to jakies porachunki mafijne a tu  prosze- rodacy
polakomili sie na dwa telewizory.
Do mnie raczej niech nie przychodza. Mam wszedzie szable i karabele na
scianach ale  do mokrej
roboty najbardziej nadaje sie  obureczna katana. Jak zlapie takiego u
siebie w domu to po prostu go zetne,
niczym Longinus Podbipieta. .
Przyda sie na nawoz bo ogrod mam duzy.

aha, palazzo jest w cap d'Agde, jedziemy tam z Mondrusia co roku pic
wino i jesc sery francuskie.
Ale ci zdradze tajemnice, nieznany przyjacielu abys nie plakal z
zazdrosci- to jest co jedynie tylko
tzw time-share, chociaz wspaniale i z wlasnym basenem i lazurowe morze
tuz za domem.
Zawsze jednak moge biegac za krezusa przez 2 tyg w roku.

Data: 2011-04-30 00:03:32
Autor: fatso
Srebro
tam w porcie jachtowym mozna sporo uzebrac albo zdobyc portfel "na
wyrwe"
oto ja na stanowisku zebraczym:
 http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?action=view&current=SNB12087.jpg

Data: 2011-04-29 22:32:57
Autor: skippy
Srebro

[...]

Może robią głowę byka?
Taka idealna zaczyna sie od czegoś takiego co właśnie chyba wyrysowali; taki "duszek" czyli pion up, konsola (czasem trójszczytowa) i taki sam pion w dół, jak ten up.

Czyli to coś zazwyczaj wraca do swojej podstawy po czym jest odpał paraboli, ale zakresu nie da się przewidzieć.
Czasem jest wyższa dwa razy, czasem grubo niższa.
To aktualnie nieważne.

Ważne, ze jesli teraz zaczną spadać pionem w dół, to prawdopodobnie w okolicach 45,50 nastąpi silne odbicie:

http://ifutures.pl/post20318.html#p20318

Data: 2011-04-29 22:38:18
Autor: skippy
Srebro
Ważne, ze jesli teraz zaczną spadać pionem w dół, to prawdopodobnie w okolicach 45,50 nastąpi silne odbicie:

http://ifutures.pl/post20318.html#p20318

Luknąłem dokładniej; potencjalnie to strefa $45.00 - 45.50

Data: 2011-04-30 18:21:17
Autor: root
Srebro
Dnia Fri, 29 Apr 2011 22:32:57 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Dziwaczny ten wykres. Choć taka sekwencja często się powtarza: w nocy z
reguły przychodzą japońce i robią odpał a po południu zlatują się
amerekańce i dołują maksymalnie. Czasem bywa odwrotnie ;). Strasznie to sie
robi przewidywalne wiec niby łatwo sie trejduje ale dźwigienka za duża więc
napięcie też spore ;)

Data: 2011-04-30 22:19:16
Autor: skippy
Srebro
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:yvssoycf3mhm.x3623thrc406.dlg40tude.net...

http://ifutures.pl/post20318.html#p20318

Dziwaczny ten wykres.

No dosyć dziwaczny kształt, jednak dosyć często sie powtarza na różnych interwałach; i szybkich i wolnych.
Teza o tyle śmiała, że to zaledwie początek patternu.
Jednak szybkie zejście do podstawy (około 45$) już go mocniej uprawdopodobni.

Data: 2011-05-02 08:20:56
Autor: george
Srebro

"skippy" <man@the.moon> wrote in message news:iphqsg$p7g$1news.onet.pl...
[...]

przyznaj sie, wiedziałeś o Osamie :).
Prorok czy co .. ?

pozdrawiam
george

Data: 2011-05-02 15:20:33
Autor: skippy
Srebro

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4dbe4d4d$0$2461$65785112news.neostrada.pl...

[...]

hmmm zawsze mnie to intryguje
w kreskach mówia insajderzy
czyli ktoś wiedział o nadchodzącej spektakularnej akcji, inaczej tego nie umiem wytłumaczyć

Data: 2011-05-02 09:00:10
Autor: root
Srebro
Dnia Sat, 30 Apr 2011 22:19:16 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Skippy jestes genialny!!!

Data: 2011-05-02 13:21:48
Autor: skippy
Srebro
Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:1w5k3yxvhi6v9.18quwogyll06j.dlg40tude.net...
[...]

Nie do końca, bo w swojej kolekcji głów byka nie mam przypadku, żeby tak przewalcowali prawą stronę "duszka":)
Tak więc straciłem pewność czy to ten pattern będzie szedł dalej.

Zjechali na $42 zmiatając wszystko po drodze w 10 minut:)

Data: 2011-05-02 13:42:58
Autor: root
Srebro
Dnia Mon, 2 May 2011 13:21:48 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Obserwowalem to. Po maskrze kurs stał przez 10 minut w jednym miejscu jakby
przestali kwotowac. Duszek nie duszek, ale skoro tak narysowałeś więc
zlapalem noza i znowu się udało. Dzięki. Niestety najważniejsze rzeczy się
wyczyniają się wieczorem i w środku nocy co z przyczyn oczywistych nie
bardzo mi odpowiada ;)

Data: 2011-05-02 13:53:58
Autor: skippy
Srebro

Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:1gnmaehpoxw0v$.22hliznr6bsu.dlg40tude.net...
[...]

i bossa dała spread 20 pisow; masakra

a zrobiłeś rev gdzieś na dole?

powiem tak: położyłem się zdrzemnąć dopiero jak doszli spowrotem w okolice 44,50 czyli koło 9 rano:)))
było warto:)

na razie out i poczekamy co się wykluje dalej

Data: 2011-05-02 14:51:46
Autor: root
Srebro
Dnia Mon, 2 May 2011 13:53:58 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Zlapalem na 43,56 a potem walilo jeszcze w dół przez chwile co o mało nie
zakończyło się zawałem. Ale kiedy sie ruszyło up  jeszcze dołożyłem longa
43.87 i poszedłem spać. Do teraz trzymam z SL na 45.xxx i pewnie mnie
wyautuje ;(

Data: 2011-05-02 15:38:34
Autor: skippy
Srebro

Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:702lq1tt2j09$.7j64930a85oy$.dlg40tude.net...

jaja są niezłe, ten silver to rollerkastrat:)))
serio to mamy chyba dużą 4tą falę, więc ostre jazdy we dwie strony w normie i ciężko jest złapać wybicie z niej ze zbyt bliskim stopem
a daleki odpada, bo zasuwają po 10% w obie strony co godzine:)

Data: 2011-05-02 17:07:24
Autor: root
Srebro
Dnia Mon, 2 May 2011 15:38:34 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Tak pozna sobie pojezdzić. Tylko że gdybys miał takiego brokera jak ja to
by Cie szlag trafil. Zeby wejsc trzeba odklikac z 10 reqoutow, zeby wyjść -
to samo. Technika importowana chyba z Zimbabwe.

Data: 2011-05-02 15:40:15
Autor: skippy
Srebro
root włącz sobie silver M1
od godziny 15 dziś jest fraktal miniaturka tego o czym pisałem w dużej skali
ma takie same kształty:)

Data: 2011-05-02 15:45:00
Autor: skippy
Srebro

http://img580.imageshack.us/i/duchm.png/

Data: 2011-05-02 16:50:15
Autor: root
Srebro
Dnia Mon, 2 May 2011 15:40:15 +0200, skippy napisał(a):

root włącz sobie silver M1
od godziny 15 dziś jest fraktal miniaturka tego o czym pisałem w dużej skali
ma takie same kształty:)

O Matko a ja na longu jestem :(

Data: 2011-05-02 17:48:42
Autor: skippy
Srebro
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:czc5ebqhyaq0.1ud9tmridy6j$.dlg40tude.net...
[...]

to nic nie znaczy, przecież nie determinuję przyszłości jakimś swoim rysunkiem:)

Data: 2011-05-02 19:03:53
Autor: root
Srebro
Dnia Mon, 2 May 2011 17:48:42 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Jasne. Nie determinujesz. Bajki takie to możesz gadać. Już my z Georgem
wiemy co z Ciebie za zioło.

Data: 2011-05-02 17:53:31
Autor: skippy
Srebro
[...]

poza tym zakładając, ze ta analogia czy fraktal jest ok zauważ, że na M1 wywalił ponad duszka, a na długim jeszcze nie
czyli niby wg tego ma jeszcze spory zapas upa

Data: 2011-05-03 09:26:32
Autor: Przemek
Srebro

Na jakich platformach gracie?

Data: 2011-05-03 11:17:41
Autor: skippy
Srebro

Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w wiadomości news:ipoanc$ff4$1news.onet.pl...

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:ipmk28$tbt$1news.onet.pl...

Na jakich platformach gracie?

bossa fx

Data: 2011-05-03 11:29:30
Autor: root
Srebro
Dnia Tue, 3 May 2011 11:17:41 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Na razie męczę sie u AM. 80 pipsów spread na srebrze! ;) Czekam az Alior
bedzie działał. Bo mnie szlag trafia.

Data: 2011-05-03 13:34:17
Autor: Przemek
Srebro

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:crdcx1cow5ao.1p99fzu7gqjmx$.dlg40tude.net...
[...]

Tez sie zastanawiam nad Aliorem bo widzialem ich reklamy- ale nie wiem jak rzeczywiscie oni dzialaja :(
Root -AM to Admiral Markets?

O bossie tez myslalem mozesz powiedziec skippy jak chodzi bossa? Bo mam ich demo ale wiem ze demo a real to dwie rozne rzeczy.

Do walut to mam oande ale szukam tez na wszelki wypadek jakiejs dywersyfikacji.

Za Aliorem przemawia fakt ze wspolracuja z BArclays Capital., ale nie wiem jak chodzi iz platforma. Jesli by mogl ktos cos powiedziec pare slow...

pozdrawiam
Przemek

Data: 2011-05-03 15:03:40
Autor: root
Srebro

[...]

AM to Admiral. Nie moge powiedziec ze sa zli jesli chodzi o waluty, ale
commodities to porażka. Alior na razie jest w wersji demo. Mieli falstart niestety. Są problemy z
samym programem. Ale to prawdziwy ECN, więc mam nadzieje że wkrótce
platforma stanie na nogi.

Data: 2011-05-03 16:03:43
Autor: Przemek
Srebro

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:kjcgyh4uhkzv.1oq49y7kuin9c.dlg40tude.net...

Alior na razie jest w wersji demo. Mieli falstart niestety. Są problemy z
samym programem. Ale to prawdziwy ECN, więc mam nadzieje że wkrótce
platforma stanie na nogi.

No jesli beda wspolpracowac z Barclays Capital to moze to byc naprrawde interesujace.
Z barclays zdaje sie wspolpracuje tez WGT jesli dobrze pamietam.

Data: 2011-05-03 16:57:35
Autor: skippy
Srebro

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:kjcgyh4uhkzv.1oq49y7kuin9c.dlg40tude.net...

AM to Admiral. Nie moge powiedziec ze sa zli jesli chodzi o waluty, ale
commodities to porażka.

można coś bliżej o tej porażce?

Data: 2011-05-03 19:19:37
Autor: root
Srebro
Dnia Tue, 3 May 2011 16:57:35 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Requoty non-stop. Zeby cos kupic/sprzedc trzeba sie naklikac. Gorzej jak
chcesz wyjsc a tu straty 100$ co sekunda! Stoplossy tu nie maja takiego
znaczenia, bo trzeba je dawac bardzo daleko od aktualnej ceny. Czasem chce
wyjsc wczesniej. Ogolnie kaszana. Ale nie wiem czy to ich wina czy rynek
nieplynny, czy dostawca do dupy.

Data: 2011-05-03 19:29:47
Autor: skippy
Srebro
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:oecver3ls6a4$.13rguou5015kh$.dlg40tude.net...
[...]

no to nie ma sensu
nie mam takich skeczy
zależy od obrotu, kasy, czy nawet jakieś głupie 0,1 lota sprawia takie problemy?

Data: 2011-05-03 19:32:40
Autor: skippy
Srebro
[...]

w bossa fx requoty i egzekucja przez zapytanie też się zdarzają
ale np dzisiaj wale cały dzień od rana, naprawdę spory obrót i tylko raz rekwotowanie a cały czas egzekucja natychmiastowa
jak na razie jest ok

Data: 2011-05-03 19:56:41
Autor: root
Srebro
Dnia Tue, 3 May 2011 19:32:40 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Wyglada to tak. Szbki ruch w dół (jak dzisiaj), próbuję wejśc S na dołku,
kurs na chwile rośnie a ja dostaje requote, potem znowu i znowu - tak z 10
razy a potem jak juz wejde to okazuje sie ze 100 pipsow (10) ponizej tego
niz zamierzalem. Okazuje sie ze spreead nie ma znaczenia bo i tak nigdy sie
nie uzyska tego jak w danym momencie wyglada kwotowanie.

Data: 2011-05-03 20:43:21
Autor: skippy
Srebro

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:1odk7zqwtuxka$.c7tw2m5c22sl$.dlg40tude.net...
[...]

znaleźlismy pierwszy temat w którym się w pełni zgadzamy;)
:)))

Data: 2011-05-03 21:31:15
Autor: root
Srebro
Dnia Tue, 3 May 2011 20:43:21 +0200, skippy napisał(a):

znaleźlismy pierwszy temat w którym się w pełni zgadzamy;)
:)))

Patrz i nawet moje przewidywania co do ceny minimalnej na razie sie
sprawdzaja (dzięki AT ). Napisalem 40.150 no i było ... prawie ;) A teraz
odbijamy. Wchodze na long liczac na australijczykow i japońców. Mam dość
tego dołowania dzisiaj.

Data: 2011-05-03 21:37:07
Autor: root
Srebro
Dnia Tue, 3 May 2011 21:31:15 +0200, root napisał(a):

[...]

Skonczyla sie na razie podaż, obroty niewielkie. No chyba ze usiaki coś o
22 znowu wyntną ;)

Data: 2011-05-03 22:08:52
Autor: skippy
Srebro

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:10pfsirzvxq0v$.xyejuqtl3b5b$.dlg40tude.net...
[...]

No jest OK.
I ja się pochwalę, wątek załozyłem 25 kwietnia - świeca dzienna dała sygnał jak cholera.
Ale to nie ma dla mnie znaczenia bo jadę dosyć ostrym lewarem i raczej bliskie stopy.

Natomiast od tamtej świecy mamy piękną zmienność intra.
Ciekawe czy taka się utrzyma przez jakiś czas.
Myślę, że powinna - albo zaczęła się już ostra sraczka, albo jesteśmy na etapie fali 4 niszczącej niezorietowane obydwie strony i będzie jeszcze histeria hiperboliczna jako 5.

Jak myslisz?
I pytanie, które wszyscy pominęli...
Stwierdziłem że bezie ostra jazda na podstawie patternu i kształtu fali.
Wiadomo, kształt fali tworzą ludzie, w tym insajderzy.

Są dwie opcje - albo miałem fart, albo insajderzy wyciągnęli kurs 27 kwietnia i niechcący "pokazali" kształtem fali, że będzie zsyp.
Pewnie tego się nie da rozstrzygnąć, ja sam nie potrafię, ale co o tym sądzisz?

Jest teoretycznie możliwe, że na 2 dni przed wysłaniem perszinga w Osamę gruby wiedział jak kręcić lody?

Data: 2011-05-03 13:39:05
Autor: root
Srebro
On 3 Maj, 22:08, "skippy" <m...@the.moon> wrote:
U ytkownik "root" <r...@vp.pl> napisa w wiadomo cinews:10pfsirzvxq0v$.xyejuqtl3b5b$.dlg40tude.net...

> Dnia Tue, 3 May 2011 20:43:21 +0200, skippy napisa (a):

No jest OK.
I ja si pochwal , w tek za ozy em 25 kwietnia - wieca dzienna da a sygna
jak cholera.
Ale to nie ma dla mnie znaczenia bo jad dosy ostrym lewarem i raczej
bliskie stopy.

Natomiast od tamtej wiecy mamy pi kn zmienno intra.
Ciekawe czy taka si utrzyma przez jaki czas.
My l , e powinna - albo zacz a si ju ostra sraczka, albo jeste my na
etapie fali 4 niszcz cej niezorietowane obydwie strony i b dzie jeszcze
histeria hiperboliczna jako 5.

Jak myslisz?
I pytanie, kt re wszyscy pomin li...
Stwierdzi em e bezie ostra jazda na podstawie patternu i kszta tu fali.
Wiadomo, kszta t fali tworz ludzie, w tym insajderzy.

S dwie opcje - albo mia em fart, albo insajderzy wyci gn li kurs 27
kwietnia i niechc cy "pokazali" kszta tem fali, e b dzie zsyp.
Pewnie tego si nie da rozstrzygn , ja sam nie potrafi , ale co o tym
s dzisz?

Jest teoretycznie mo liwe, e na 2 dni przed wys aniem perszinga w Osam
gruby wiedzia jak kr ci lody?

Ja walcze juz dlugo z tym rynkiem i mam nieco inny ogląd. Po pierwsze
wyciagneli kurs nie 27ego, ale w nocy niedzieli na poniedzialek 25
kwietnia. Poniewaz podeszlo to pod magiczne 50$ zrobila sie pierwsza
duza  korekta nastepnego dnia (wlasciwie to tego samego dnia bo wtedy
juz u nas bylo sloneczko;) 27 kwietnia byl kolejny atak na magiczne
50$. Niestety nieudany. Potem jeszcze 2 dni ataku i pewnie kurs by sie
przebil, gdyby nie pershing. Spadek rozpoczal sie ok 1 naszego czasu a
tzw. "opinie" poinformowano dopiero o 4. Tak mowili w TV wiec chyba
naszego czasu.
Reasumujac nie sadze ze wyciagniecie kursu w gore mialo jakis zwiazek
z Osama. To byl naturalny duzy ruch na srebrze - taki sam jak
wszystkie do tej pory. Spadek 1 maja i owszem byl tak dziwny ze
nierealny. Czegos takiego nie widzialem w mojej karierze (nie
wspominajac krachu z 1994r - ale to prehistoria;)

Data: 2011-05-03 22:54:43
Autor: skippy
Srebro
Użytkownik "root" <mesec1@yahoo.com> napisał w wiadomości news:f58fda8f-4b08-44db-8bfa-

[...]

===
zanosiło się, no ale nie mo juz co rozstrzasac przeszlosci
spodobało mi sie sreberko, odkrylem je niedawno (jak zobaczylem ww swiece na D)
takich parabolek jak tutaj jeszcze nie widziałem
wygląda ze jest mega-plynne, ksztalty naruszane w istotny sposob sporadycznie i to na roznych interwalach
szczerz mowiac w porownaniu z wykresami FW to nareszcie inna bajka

Data: 2011-05-03 14:16:42
Autor: root
Srebro
On 3 Maj, 22:54, "skippy" <m...@the.moon> wrote:
U ytkownik "root" <mes...@yahoo.com> napisa w wiadomo ci

===
zanosi o si , no ale nie mo juz co rozstrzasac przeszlosci
spodoba o mi sie sreberko, odkrylem je niedawno (jak zobaczylem ww swiece na
D)
takich parabolek jak tutaj jeszcze nie widzia em
wygl da ze jest mega-plynne, ksztalty naruszane w istotny sposob
sporadycznie i to na roznych interwalach
szczerz mowiac w porownaniu z wykresami FW to nareszcie inna bajka

Ja chyba  musze odpuscic. Trend sie skopal a ja cienki jestem w te
zawijasy. Nie nadaje sie swingowania czy skalpowania i zawsze trace
wtedy kase. Dzisiaj chyba robie ostatni trejd na sreberku - i w
dodatku mozna go nazwac lapaniem noza.
To nie na moje nerwy. No ale nigdy nie mow nigdy ;)

p.s
Ty narzekasz na dzisiejszy dzien a ja od rana do rana prawie
codziennie ;)

Data: 2011-05-03 23:46:05
Autor: skippy
Srebro
Uzytkownik "root" <mesec1@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:b82ecc89-ede5-42df-bd0a-c8d806211dedx1g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

no nie narzekam w sumie poczulem sie jak ryba w wodzie, ale efekt dlugoterminowy poznamy, jak nazwa wskazuje, w dluzszym terminie
;)

Data: 2011-05-03 22:11:25
Autor: skippy
Srebro
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:10pfsirzvxq0v$.xyejuqtl3b5b$.dlg40tude.net...

 Mam dość tego dołowania dzisiaj.

prawdopodobnie skośnoocy w nocy zrobią upa na towarze, ale ja też już po całym dniu i dwóch nicach naparzanki nie mam siły na next.
Chyba po prostu leciutka pozycja i daleki stop i niech się dzieje wola Nieba:)

Data: 2011-05-04 07:53:09
Autor: root
Srebro
Dnia Tue, 3 May 2011 22:11:25 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Wstalem i nic, poza tym ze mnie wyautowalo na pice w dół. I teraz jak
zwykle zostaje:
albo oczekiwac paniki i spadku do 36,5 co jest prawdopopodobne w dluzszym
terminie
albo odbicia w okolice 43,6 a potem spadku
albo spadku i odbicia
Ot cała filozofia. Takie to proste i takie niepraktyczne ;)

Data: 2011-05-04 08:29:50
Autor: skippy
Srebro
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:vr2zbhis987m$.apgu8edousz3.dlg40tude.net...
[...]

Ta, widze Azjaci wyczyścili wszystkich cwaniakujących z longami:)))

Co do opisanej filozofii, nie wiem czy praktyczne czy nie:)

Ja w ręcznej grze w sumie mam technikę wchodzenia w potencjalnie dobre miejsca, szybka ucieczka jak pomysł był zły i realizowania jak oceniam że ruch się kończy. Jeśli oceniam że ruch dłuższy a uda się kawałek już z nimi pójść czasem daje stopa na zero i zostawiam.
Taki to mój algorytm, tez prosty i też niepraktyczny bo nie podaję definicji "potencjalnie dobrych miejsc":)

Data: 2011-05-04 10:12:35
Autor: root
Srebro
Dnia Wed, 4 May 2011 08:29:50 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Zwaliło sie w dwa dni o kilkanaście procent a Ty mówisz ze powinienem
czekać na fibo 36% czy 36$ (to na jedno wychodzi ;). Coś czuje ze teraz
będzie sie miotało ze sklonnościa do upa. A ja mam do wyboru albo odpuscic
albo miotac sie razem z nimi i tracic na stoplosach ;(

Data: 2011-05-04 13:31:00
Autor: root
Srebro

[...]

No i mamy atak na 39$ potem szybciutko 38, 37 i bedziemy u celu - 36$ ;)

Data: 2011-05-03 22:08:44
Autor: root
Srebro
[...]

Spójrz na to i napisz co jest źle.

http://www.quantala.com//wp-content/uploads/2011/04/silver03052011godz22.gif

Wykryłem ze Twoje Fibony działają ;) ale nie wiem czy dobrze interpretuję:
23,6 to zniesienie i spadek tam sie zatrzymal dzisiaj. Wlazlem więc na long
z niewielkim TP ktore widac. SL jest ukryty (działa moj programik "stopy"
co też widać;)

Data: 2011-05-03 22:15:23
Autor: skippy
Srebro
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:15w0lxc8dl6fy$.od2pz9xha5pk$.dlg40tude.net...
[...]

Ale to chyba do Endriu?
BTW jak patrzę na rys w tej skali to widać, że spokojnie sie powinni zwalić nie tak długo na 36

Data: 2011-05-03 17:06:02
Autor: skippy
Srebro
chyba właśnie srebro idzie na upa
mogą ew. zejść gdzieś do 43,40
poniżej 43,30 raczej alarm:)

Data: 2011-05-03 19:25:13
Autor: root
Srebro
Dnia Tue, 3 May 2011 17:06:02 +0200, skippy napisał(a):

chyba właśnie srebro idzie na upa
mogą ew. zejść gdzieś do 43,40
poniżej 43,30 raczej alarm:)

Ja dzisiaj caly dzien szorty. Raz tylko long ale kleske ponisolem sromotną.
Czekam na 40.500 tam chyba bedzie duze wsparcie

Data: 2011-05-03 19:30:39
Autor: skippy
Srebro

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:6rqryg76v4gf.126rjkv95hxv7.dlg40tude.net...
[...]

I wybili Iten peak zaraz po 17), to patterm 5-0
tylko od tazu, jak widać, poszli w piach:)

Data: 2011-05-04 10:30:53
Autor: skippy
Srebro
widze że np teraz w Alior spread jest 30 pips

Data: 2011-05-04 11:05:49
Autor: root
Srebro
Dnia Wed, 4 May 2011 10:30:53 +0200, skippy napisał(a):

widze że np teraz w Alior spread jest 30 pips

Czyli twoje 3 pipsy. Tylko ze w przypadku "niewalut" Alior nie jest czystym
ECNem, bo dostaje kwotowania od GTI. W sumie grasz wtedy w GTI i oni robia
cie w bambuko ;)

Data: 2011-05-04 11:26:02
Autor: Przemek
Srebro

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:v0zupjvi8dvy.wgu0hgvc30nv$.dlg40tude.net...
[...]

a co to jest to GTI? Bo na ich stronie jednym z partnerow jest GFT....

Data: 2011-05-04 11:28:49
Autor: root
Srebro
Dnia Wed, 4 May 2011 11:26:02 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

Sorki pomyłka GTF oczywiście

Data: 2011-05-04 11:31:36
Autor: Przemek
Srebro

[...]

Jak patrze na pelna liste instrumentow w Aliorze to na CFD na indexy zamiast punktow swapowych jest pozycja "finansowanie poz. długa" oraz  "finansowanie ozycja krótka" - może wiesz co to jest?

Data: 2011-05-04 11:51:36
Autor: root
Srebro
Dnia Wed, 4 May 2011 11:31:36 +0200, Przemek napisał(a):

Jak patrze na pelna liste instrumentow w Aliorze to na CFD na indexy zamiast punktow swapowych jest pozycja "finansowanie poz. długa" oraz  "finansowanie ozycja krótka" - może wiesz co to jest?

Jak kupujesz CFD akcji to musisz placic odsetki za pozyczone pieniadze. Jak
sprzedajesz CFD to Tobie placą. To to samo co swapy przy parach walutowych.

Data: 2011-05-04 12:28:02
Autor: Przemek
Srebro

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:gqco4vvnmyqs$.1cdh1twpetpux.dlg40tude.net...
[...]

Tylko jak patrze na tabele to przy CFD na indeksy to "finansowanie" niezaleznie czy długa czy krótka pozycja to wartosci sa ujemne czyli my placimy. Prowizja oczywiscie jest osobno w tej tabeli.

Przy CFD na futures towarow w pozycji "finansowanie" niezaleznie czy długa czy krótka pozycja jest N/D czyli pewnie ze nie dotyczy.

Data: 2011-05-04 12:57:30
Autor: root
Srebro
Dnia Wed, 4 May 2011 12:28:02 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

Logicznie rzecz ujmujac, powinni placic przy krotkiej pozycji. Ale wiesz ja
mam potracane swapy na niektorych parach bez wzgledu na pozycje S czy L
wiec juz mnie nic nie zdziwi. To pewnie zalezy od tego na czym oparte sa te
CFD czy na prawdziwych kontraktach terminowych czy na jakims tam
dostarczycielu plynnosci - w tym wypadku GFT.
Zauwaz tez ze maja dosc duze prowizje dla par walutowych. Jabys sobie to
policzyl to spread na eurusd razem z prowizjami w przy otwarciu i
zamknieciu wychodzi 1 pips.Wcale nie rewelacja dzisiaj.

Data: 2011-05-03 14:04:13
Autor: skippy
Srebro

[...]

80 pipsów?
A jak masz kwoowany?
Tu są dwie cyfry po przecinku i spread 5
w czasie ostrych ruchawek kilakanście do 20, ale w zasadzie normalni 5.

Data: 2011-05-03 15:06:06
Autor: root
Srebro
Dnia Tue, 3 May 2011 14:04:13 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Nie no teraz mam 40pipsów ale 3 miejsca po przecinku ;) Wiec chyba 4 duże
pipsy. Po zamknieciu w USA w czasie Syndey przechodzą na 80 moich (małych)
pipsów.

Data: 2011-05-03 19:43:19
Autor: skippy
Srebro
chyba panika jest od paru dni

Data: 2011-04-28 18:39:15
Autor: Zbyszek
Srebro
Dnia 28-04-2011 o 17:38:14 root <ro@vp.pl> napisał(a):

 Przeciez srebro wygląda beznadziejnie ;)

jak się potrze szmatką to ladnie blyszczy.
--
Pozdrawiam,
Z.

Srebro