Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km

Data: 2009-07-24 00:37:58
Autor: Rowerex
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km - tyle wykręcił Contador podczas
jazdy na czas na 18 etapie Tour de France. Trasa płaska z premią
górską trzeciej kategorii.

Nie wiem nawe co więcej można napisać...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-24 09:40:22
Autor: Wojtek
Rowerex pisze:
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km - tyle wykręcił Contador podczas
jazdy na czas na 18 etapie Tour de France. Trasa płaska z premią
górską trzeciej kategorii.

Nie wiem nawe co więcej można napisać...

Wcale nie!!! Wcale nie taka płaska ta trasa była

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-07-24 00:42:42
Autor: Rowerex
On 24 Lip, 08:40, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
Rowerex pisze:

> [...]
> górską trzeciej kategorii.

> Nie wiem nawe co więcej można napisać...

Wcale nie!!! Wcale nie taka płaska ta trasa była

I również nie z górki.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-24 04:17:52
Autor: Piotr Potulski
On 24 Lip, 09:42, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:

> Wcale nie!!! Wcale nie taka płaska ta trasa była

I również nie z górki.

Pozdr-
-Rowerex

Wybitny talent, cieżki trening, doskonały sprzęt i najwyższej klasy
koks...
Piotrpo

Data: 2009-07-24 04:46:15
Autor: Rowerex
On 24 Lip, 12:17, Piotr Potulski <piot...@gmail.com> wrote:

Wybitny talent, cieżki trening, doskonały sprzęt i najwyższej klasy
koks...

To wszystko jest zASTANAwiające ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-24 09:54:52
Autor: dobrov
Rowerex pisze:
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km - tyle wykręcił Contador podczas
jazdy na czas na 18 etapie Tour de France. Trasa płaska z premią
górską trzeciej kategorii.

Ja na jego kolarce pewnie bym tyle wyciągnął na trasie 405m :D

Data: 2009-07-24 01:24:02
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Jul 24, 8:54 am, dobrov <dobr...@interia.pl> wrote:
Rowerex pisze:

> [...]
> górską trzeciej kategorii.

Ja na jego kolarce pewnie bym tyle wyciągnął na trasie 405m :D

Ja codziennie w nocy robie 666km/h a potem dzwoni budzik i czas isc do
pracy! :(

Data: 2009-07-24 10:31:05
Autor: Chuck
2009-07-24 09:54, dobrov napisał(a):
Rowerex pisze:
[...]

....przy starcie lotnym ;)

--
CZAK

Data: 2009-07-24 12:59:54
Autor: SN .. AP
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km
Ja na jego kolarce pewnie bym tyle wyciągnął na trasie 405m :D

...przy starcie lotnym ;)

Nio juz tak nie gadaj nie gadaj : ] bo 50ka pocisnal bym kawalek na prostej swoim goralem z oponami 2.10cala.
Ale mam tez i szosoweczke wycyckana i mysle ze te 405 metrow spokojnie bym dal rade.

Data: 2009-07-24 14:25:11
Autor: dobrov
SN .. AP pisze:
[...]

Ale on racje ma. 405m z zatrzymanego z taką prędkością nie ma szans.
Musiałbyś top speed na mecie mieć z 90 :)

Data: 2009-07-24 17:21:24
Autor: SN .. AP
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km
Ale on racje ma. 405m z zatrzymanego z taką prędkością nie ma szans.
Musiałbyś top speed na mecie mieć z 90 :)

Jesli chodzi o srednia to masz racje, bo start ze stopu zanizy mocno srednia.
Kiedys wykonam test na goralu za samochodem. Z zatrzymania pociagne za nim ponad 400m tak przynajmniej 5X km/h i zobacze jak mocno zanizyl sie avs przez start ze stopu. Oczywiscie bede mial ustawiony licznik na widok AVS'a zeby nie zanizyl sie podczas zatrzymywania sie, bo wyjac licznika nie moge raptownie bo mam bezprzewodowy wiec nic to nie da : ]

Data: 2009-07-24 19:19:55
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Spokojnie 10 razy więcej.

zyga

Data: 2009-07-24 10:35:43
Autor: Frankie
Rowerex pisze:
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km - tyle wykręcił Contador podczas
jazdy na czas na 18 etapie Tour de France. Trasa płaska z premią
górską trzeciej kategorii.

Nie wiem nawe co więcej można napisać...

Zgadzam się... też mi kopara opadła... poza tym nie tylko Contador ale Cancellara też miał taką średnią. Patrząc z tej strony, że na drugim pomiarze czasu 5 czy 6 kolarzy miało czas lepszy od niego o kilkanaście sekund jestem w szoku jak musiał pojechać resztę dystansu... Jedynie Conti ledwo mu dołożył 3s :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-07-24 04:42:58
Autor: Rowerex
On 24 Lip, 09:35, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:

[...]

Mnie zastanawia doskonała pozycja Christophea Moreau - był ósmy i
stracił tylko 56s, a przecież czasówki jeździł zwykle katastrofalnie -
w 2007r na pierwszej stracił do lidera ponad 9 minut, a na drugiej
ponad 5 minut... Może mu dobrze powiało?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-24 14:36:49
Autor: Kosu
Rowerex wrote:
[...]

Ciekawe czy dojedzie do końca TdF :P Dziś chyba nuda, ale jakby się zaczęło rwać, to może by poczuł ;)

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-07-24 12:07:12
Autor: dziki
Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:4a69725f$1news.home.net.pl...

[...]

cancellara swietnie zjezdza, takze na tym zjezdzie na pewno sporo zyskal.

pozdrawiam,
dziki

Data: 2009-07-24 12:44:47
Autor: Kosu
dziki wrote:
cancellara swietnie zjezdza, takze na tym zjezdzie na pewno sporo zyskal.

Dokładnie. On po prostu bajecznie czuje rower przy takich prędkościach - po prostu na siłowni w tym roku krócej niż Contador. No i pewnie parcia mu brakowało - podejrzewam, że jakby musiał, to by to wygrał. A gdyby jechał ostatni to już w ogóle :)
(Cancellara na ostatnich ~10km miał średnią ponad 60km/h - na drogach, gdzie pewnie samochody mają niewiele więcej).

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-07-24 10:56:24
Autor: reme.k
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km - tyle wykręcił Contador podczas
jazdy na czas na 18 etapie Tour de France.

A na TDF są kontrole antydopingowe?
Tak z ciekawości pytam... :)

Data: 2009-07-24 12:04:37
Autor: fabian
reme.k@vp.pl wrote:
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km - tyle wykręcił Contador podczas
jazdy na czas na 18 etapie Tour de France.

A na TDF są kontrole antydopingowe?
Tak z ciekawości pytam... :)

A co, chcesz wystartować? :P

Fabian.

Data: 2009-07-24 12:12:42
Autor: reme.k
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km
> Tak z ciekawości pytam... :)

A co, chcesz wystartować? :P

Wystartować w TDF i umrzeć :)

Data: 2009-07-24 12:41:12
Autor: dziki
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km
Użytkownik <reme.k@vp.pl> napisał w wiadomości news:0560.000002ad.4a69891anewsgate.onet.pl...

Wystartować w TDF i umrzeć :)

a to juz w sobote na pieknym Mont Ventoux byc moze; kiedys tam przekoksowany Simpson zszedl na wieki.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-07-24 11:57:32
Autor: maksWYTNIJTO
[...]

  "Debeściak" i już.
  Ale na to wszystko pracują również serwisy np.medyczny (podnoszenie   wydolności czy odnowa biologiczna) o jakości sprzętu nie wspomnę.   A podstawą są oczywiście predyspozycje mistrza.

  Ignac

Data: 2009-07-24 12:01:06
Autor: reme.k
> [...]

  "Debeściak" i już.
  Ale na to wszystko pracują również serwisy np.medyczny (podnoszenie   wydolności czy odnowa biologiczna)

Tiaaaa... myślę że "serwis medyczny" ma kluczowe znaczenie - bułka z bananem:)

Data: 2009-07-24 12:14:57
Autor: Alfer_z_pracy
reme.k@vp.pl napisał:
Tiaaaa... myślę że "serwis medyczny" ma kluczowe znaczenie - bułka z bananem:)

Ostatnio pokazywali bodajże Kloedena, który się ujechał na maksa, siedział w aucie i zapychał się jakąs chamską kanapką :)

Ale fakt że nie pokazali potem zestawu pigułek, jakie mu później podano (wszak wiadomo, że piguł się nie bierze na pusty żołądek :)

A.

Data: 2009-07-24 12:50:26
Autor: Kosu
maksWYTNIJTO@lama.net.pl wrote:
  Ale na to wszystko pracują również serwisy np.medyczny (podnoszenie   wydolności czy odnowa biologiczna) o jakości sprzętu nie wspomnę.   A podstawą są oczywiście predyspozycje mistrza.

To oczywiste. Kolarze (i narciarze biegowi) nie rodzą się z wybitną predyspozycją do kolarstwa tylko do niewiarygodnego przeciążania i zakwaszania organizmu. W kolarstwie nie podaje się pulsu, ale u biegaczy tak. Niektórzy przez pół trzymają puls powyżej 90% HRmax - 99% ludzi by po czymś takim zeszło na miejscu, a oni się tylko zapluwają (Bjorndalen na mecie zawsze cały w pianie ^^)

Większość treningu kolarzy nie ma na celu zwiększania mięśni czy czegoś takiego, a właśnie trenowaniu organizmu w wytrzymywaniu takiej rzezi :]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-07-24 12:28:18
Autor: Wrokerad
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km

Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km - tyle wykręcił Contador podczas
[ ciach ]
A ja sobie dziś rano też pojechałem na taki sam dystans na rowerku MTB (opony szosowe 1,5"). Płasko, prawie bezwietrznie.
Wyszło mi 31,1 km/godz ;-)
Pozdr-

Data: 2009-07-24 14:58:51
Autor: MichałG
Rowerex pisze:
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km - tyle wykręcił Contador podczas
jazdy na czas na 18 etapie Tour de France. Trasa płaska z premią
górską trzeciej kategorii.

Nie wiem nawe co więcej można napisać...

hodowla cyborgów?

pozdrawiam
Michał

Data: 2009-07-24 07:55:18
Autor: Jesse Custer
On 24 Lip, 14:58, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:
Rowerex pisze:

> [...]
> jazdy na czas na 18 etapie Tour de France. Trasa płaska z premią
> górską trzeciej kategorii.

> Nie wiem nawe co więcej można napisać...

Ekm..

http://en.wikipedia.org/wiki/Recumbent_bicycle#Performance

"Over distances recumbent bicycles outperform upright bicycles as
evidenced by their dominance in ultra-distance events like 24 hours at
Sebring.[16] Official speed records for recumbents are governed by the
rules of the International Human Powered Vehicle Association. A number
of records are recognised, the fastest of which is the "flying 200 m",
a distance of 200 m on level ground from a flying start with a maximum
allowable tailwind of 1.66 m/s. The current record is 132.47 km/h
(82.33 mph), set by Sam Whittingham of Canada in a fully faired Varna
Diablo front-wheel-drive recumbent lowracer bicycle designed by George
Georgiev.[11] The official record for an upright bicycle under IHPVA-
legal conditions (but at sea level, not high altitude) is 82.53 km/h
(51.29 mph) set by Jim Glover in 1986 with an English-made Moulton
bicycle with a USA-made hardshell fairing around him and the bike.

The IHPVA hour record is 87.123 km (54.136 miles), set by Damjan
Zabovnik on July 12, 2008. The equivalent record for an upright
bicycle is 49.700 km (30.882 miles), set by Ondřej Sosenka in 2005.
The UCI no longer considers the bike Chris Boardman rode for his 1996
record to be in compliance with its definition of an upright bicycle.
Boardman's Monocoque bike was designed by Mike Burrows, whose
Windcheetah recumbent trike (see above) also holds the record from
Land's End to John o' Groats, 861 miles (1,386 km) in 41 h 4 min 22 s
with Andy Wilkinson riding.

In 2003, Rob English took on and beat the UK 4-man pursuit champions
VC St Raphael in a 4000 m challenge race at Reading, beating them by a
margin of 4 min 55.5 s to 5 min 6.87 s - and dropping one of the St
Raphael riders along the way."

Troszkę mniej ale za to po Polsku:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rower_poziomy#Rower_poziomy_a_UCI

"Rekordowe rowery poziome o aerodynamicznych kształtach (całkowicie
obudowane) z bardzo nisko położonym środkiem ciężkości pokonują 70-80
km w ciągu godziny, oraz rozwijają prędkości maksymalne rzędu 100-130
km/h na krótkich i płaskich odcinkach dróg asfaltowych.

Aktualnym, oficjalnym rekordem prędkości w jeździe godzinnej jest
87.123km ustanowiony 12 lipca 2008r przez Damjan'a Zobovnik'a
(Słowenia) na rowerze Elvie II a na odcinku 200m ze startu lotnego
jest to 132.5 km/h (82.33mph) ustanowiony 19 września 2008r i należy
do Sama Whittinghama (Kanada) na rowerze Varna Diablo II.

W międzynarodowych wyścigach rowerów poziomych rozróżniane są
kategorie rowerów niezabudowanych, częściowo zabudowanych (najczęściej
z tylną osłoną aerodynamiczną), i całkowicie zabudowanych, takich
jakie startują na World Human Powered Speed Challenge."

Zamiast inwestować w trudniejsze do wykrycia 'bułki z bananem'
dopuścili by bardziej optymalnie aerodynamicznie konstrukcje..

Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km