Średnia 50,1km/h na dystansie 40, 5km

Data: 2009-07-24 09:40:22
Autor: Wojtek
Średnia 50,1km/h na dystansie 40, 5km
Rowerex pisze:
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km - tyle wykręcił Contador podczas
jazdy na czas na 18 etapie Tour de France. Trasa płaska z premią
górską trzeciej kategorii.

Nie wiem nawe co więcej można napisać...

Wcale nie!!! Wcale nie taka płaska ta trasa była

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-07-24 00:42:42
Autor: Rowerex
On 24 Lip, 08:40, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
Rowerex pisze:

> [...]
> górską trzeciej kategorii.

> Nie wiem nawe co więcej można napisać...

Wcale nie!!! Wcale nie taka płaska ta trasa była

I również nie z górki.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-24 04:17:52
Autor: Piotr Potulski
On 24 Lip, 09:42, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:

> Wcale nie!!! Wcale nie taka płaska ta trasa była

I również nie z górki.

Pozdr-
-Rowerex

Wybitny talent, cieżki trening, doskonały sprzęt i najwyższej klasy
koks...
Piotrpo

Data: 2009-07-24 04:46:15
Autor: Rowerex
On 24 Lip, 12:17, Piotr Potulski <piot...@gmail.com> wrote:

Wybitny talent, cieżki trening, doskonały sprzęt i najwyższej klasy
koks...

To wszystko jest zASTANAwiające ;-)

Pozdr-
-Rowerex