Średnia 50,1km/h na dystansie 40, 5km

Data: 2009-07-24 09:54:52
Autor: dobrov
Średnia 50,1km/h na dystansie 40, 5km
Rowerex pisze:
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km - tyle wykręcił Contador podczas
jazdy na czas na 18 etapie Tour de France. Trasa płaska z premią
górską trzeciej kategorii.

Ja na jego kolarce pewnie bym tyle wyciągnął na trasie 405m :D

Data: 2009-07-24 01:24:02
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Jul 24, 8:54 am, dobrov <dobr...@interia.pl> wrote:
Rowerex pisze:

> [...]
> górską trzeciej kategorii.

Ja na jego kolarce pewnie bym tyle wyciągnął na trasie 405m :D

Ja codziennie w nocy robie 666km/h a potem dzwoni budzik i czas isc do
pracy! :(

Data: 2009-07-24 10:31:05
Autor: Chuck
2009-07-24 09:54, dobrov napisał(a):
Rowerex pisze:
[...]

....przy starcie lotnym ;)

--
CZAK

Data: 2009-07-24 12:59:54
Autor: SN .. AP
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km
Ja na jego kolarce pewnie bym tyle wyciągnął na trasie 405m :D

...przy starcie lotnym ;)

Nio juz tak nie gadaj nie gadaj : ] bo 50ka pocisnal bym kawalek na prostej swoim goralem z oponami 2.10cala.
Ale mam tez i szosoweczke wycyckana i mysle ze te 405 metrow spokojnie bym dal rade.

Data: 2009-07-24 14:25:11
Autor: dobrov
SN .. AP pisze:
[...]

Ale on racje ma. 405m z zatrzymanego z taką prędkością nie ma szans.
Musiałbyś top speed na mecie mieć z 90 :)

Data: 2009-07-24 17:21:24
Autor: SN .. AP
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km
Ale on racje ma. 405m z zatrzymanego z taką prędkością nie ma szans.
Musiałbyś top speed na mecie mieć z 90 :)

Jesli chodzi o srednia to masz racje, bo start ze stopu zanizy mocno srednia.
Kiedys wykonam test na goralu za samochodem. Z zatrzymania pociagne za nim ponad 400m tak przynajmniej 5X km/h i zobacze jak mocno zanizyl sie avs przez start ze stopu. Oczywiscie bede mial ustawiony licznik na widok AVS'a zeby nie zanizyl sie podczas zatrzymywania sie, bo wyjac licznika nie moge raptownie bo mam bezprzewodowy wiec nic to nie da : ]

Data: 2009-07-24 19:19:55
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Spokojnie 10 razy więcej.

zyga

[...]