Średnia 50,1km/h na dystansie 40, 5km

Data: 2009-07-24 10:35:43
Autor: Frankie
Średnia 50,1km/h na dystansie 40, 5km
Rowerex pisze:
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km - tyle wykręcił Contador podczas
jazdy na czas na 18 etapie Tour de France. Trasa płaska z premią
górską trzeciej kategorii.

Nie wiem nawe co więcej można napisać...

Zgadzam się... też mi kopara opadła... poza tym nie tylko Contador ale Cancellara też miał taką średnią. Patrząc z tej strony, że na drugim pomiarze czasu 5 czy 6 kolarzy miało czas lepszy od niego o kilkanaście sekund jestem w szoku jak musiał pojechać resztę dystansu... Jedynie Conti ledwo mu dołożył 3s :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-07-24 04:42:58
Autor: Rowerex
On 24 Lip, 09:35, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:

[...]

Mnie zastanawia doskonała pozycja Christophea Moreau - był ósmy i
stracił tylko 56s, a przecież czasówki jeździł zwykle katastrofalnie -
w 2007r na pierwszej stracił do lidera ponad 9 minut, a na drugiej
ponad 5 minut... Może mu dobrze powiało?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-24 14:36:49
Autor: Kosu
Rowerex wrote:
[...]

Ciekawe czy dojedzie do końca TdF :P Dziś chyba nuda, ale jakby się zaczęło rwać, to może by poczuł ;)

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-07-24 12:07:12
Autor: dziki
Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:4a69725f$1news.home.net.pl...

[...]

cancellara swietnie zjezdza, takze na tym zjezdzie na pewno sporo zyskal.

pozdrawiam,
dziki

Data: 2009-07-24 12:44:47
Autor: Kosu
dziki wrote:
cancellara swietnie zjezdza, takze na tym zjezdzie na pewno sporo zyskal.

Dokładnie. On po prostu bajecznie czuje rower przy takich prędkościach - po prostu na siłowni w tym roku krócej niż Contador. No i pewnie parcia mu brakowało - podejrzewam, że jakby musiał, to by to wygrał. A gdyby jechał ostatni to już w ogóle :)
(Cancellara na ostatnich ~10km miał średnią ponad 60km/h - na drogach, gdzie pewnie samochody mają niewiele więcej).

pozdrawiam,
Kosu

Średnia 50,1km/h na dystansie 40, 5km