Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km

Data: 2009-07-24 11:57:32
Autor: maksWYTNIJTO
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km
Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km - tyle wykręcił Contador podczas
jazdy na czas na 18 etapie Tour de France. Trasa płaska z premią
górską trzeciej kategorii.

Nie wiem nawe co więcej można napisać...

Pozdr-
-Rowerex

  "Debeściak" i już.
  Ale na to wszystko pracują również serwisy np.medyczny (podnoszenie   wydolności czy odnowa biologiczna) o jakości sprzętu nie wspomnę.   A podstawą są oczywiście predyspozycje mistrza.

  Ignac

Data: 2009-07-24 12:01:06
Autor: reme.k
> [...]

  "Debeściak" i już.
  Ale na to wszystko pracują również serwisy np.medyczny (podnoszenie   wydolności czy odnowa biologiczna)

Tiaaaa... myślę że "serwis medyczny" ma kluczowe znaczenie - bułka z bananem:)

Data: 2009-07-24 12:14:57
Autor: Alfer_z_pracy
reme.k@vp.pl napisał:
Tiaaaa... myślę że "serwis medyczny" ma kluczowe znaczenie - bułka z bananem:)

Ostatnio pokazywali bodajże Kloedena, który się ujechał na maksa, siedział w aucie i zapychał się jakąs chamską kanapką :)

Ale fakt że nie pokazali potem zestawu pigułek, jakie mu później podano (wszak wiadomo, że piguł się nie bierze na pusty żołądek :)

A.

Data: 2009-07-24 12:50:26
Autor: Kosu
maksWYTNIJTO@lama.net.pl wrote:
  Ale na to wszystko pracują również serwisy np.medyczny (podnoszenie   wydolności czy odnowa biologiczna) o jakości sprzętu nie wspomnę.   A podstawą są oczywiście predyspozycje mistrza.

To oczywiste. Kolarze (i narciarze biegowi) nie rodzą się z wybitną predyspozycją do kolarstwa tylko do niewiarygodnego przeciążania i zakwaszania organizmu. W kolarstwie nie podaje się pulsu, ale u biegaczy tak. Niektórzy przez pół trzymają puls powyżej 90% HRmax - 99% ludzi by po czymś takim zeszło na miejscu, a oni się tylko zapluwają (Bjorndalen na mecie zawsze cały w pianie ^^)

Większość treningu kolarzy nie ma na celu zwiększania mięśni czy czegoś takiego, a właśnie trenowaniu organizmu w wytrzymywaniu takiej rzezi :]

pozdrawiam,
Kosu

Średnia 50,1km/h na dystansie 40,5km