Średnia bredzenia.

Data: 2015-12-07 06:56:52
Autor: stevep
Średnia bredzenia.
# Średnia bredzenia w mediach mainstreamu znowu się podniosła, osiągnęła  poziom wysoki. Nie piszę o mediach "niepokornych", bo tam nie ma średniej,  tam współczynnik wynosi 1. Wszyscy bredzą, a nieostrożny  widz/czytelnik/słuchacz, który tam się znalazł, może nie wyjść z tego cało.

Dlatego mam apel, aby państwo wypłacało takim, jak ja, szkodliwe medialne,  ewentualnie miałbym z czego pokryć media narodowe, które wraz z rachunkiem  za elektryczność mogą mnie telepnąć.

Nikt mi nie powie, że oglądanie TV Republika, bądź TV Trwam z Kaczyńskim w  roli Cyrankiewicza o ręce podniesionej, nie jest szkodliwe dla zdrowia..

Może znajdą się tacy, którzy głoszą, że to jedynie prawdziwe telewizje, a  to dlatego, że dawno nie byli u doktorów wiadomej proweniencji.

Współczuję też Monice Olejnik, do której przybyło dwóch brednisiów, Jacek  Sasin i Robert Winnicki. Dziennikarka nie wytrzymała i powiedziała to, co  normalnym ludziom nasuwa się, gdy podobni Sasinowi otworzą usta: - Koniec  tego bredzenia.

Monika Olejnik znajduje się w sytuacji uprzywilejowanej, bo może od  pracodawcy zażądać "szkodliwego" za obcowanie przy mikrofonie z Sasinem i  Winnickim.

A ja co?

Odnoszę trwały uszczerbek na zdrowiu, doznaję lęków, tudzież zamiast  szarych komórek istnieje możliwość ich przemiany w puzzle. Nie chcę mieć  tak jak Sasin i Winnicki, cenię rozum.

Apeluję do Dudy, Szydło, a może Kaczyńskiego! Uchwalcie coś wbrew  Trybunałowi Konstytucyjnemu w sprawie bredni w mediach, bo wszystkie teraz  będą wasze. Szkodliwe dla normalnych. Niech będzie dla takich jak ja  wymierna wartość poświęcenia, iż słucham Sasina i Winnuckiego.

W mojej normalności nawet 100 zł nie pogardzę. Odpalę z tego na media  narodowe. #
Ze strony:
http://skroc.pl/18b3c

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-07 07:21:05
Autor: u2
Średnia bredzenia.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x89es2fi50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

PiS-brednie zalewają wszelkie media, które przescigują się w lizaniu im dupska.

Data: 2015-12-07 15:33:53
Autor: Marek Czaplicki
Średnia bredzenia.
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 7 grudnia 2015 06:56:

Monika Olejnik znajduje się w sytuacji uprzywilejowanej, bo może od
pracodawcy zażądać "szkodliwego" za obcowanie przy mikrofonie z Sasinem i
Winnickim.

A ja co?

Każdy odbiornik ma wyłącznik. W ostateczności można siekierę wziąć i odciąć od źródła zasilania. :-)

Średnia bredzenia.