Średnia życia Polaka w obecnym kapitaliźmie 67 lat

Data: 2009-08-27 18:42:43
Autor: boukun
Średnia życia Polaka w obecnym kapitaliźmie 67 lat
Przeciętny Polak w obecnych ciężkich czasach nie dożyje nawet do emerytury.

Klip z dzisiejszymi nekrologami, 10 klepsydr ze zmarłymi Polakami, w wieku od 54 do 82 lat.
http://www.youtube.com/watch?v=ixQF1b5U4kg

Średnia życia obecnego Polaka wynosi zatem 67 lat. Wywieszone dzisiaj klepsydry zmarłych osób w wieku 69, 60, 60, 61, 60, 75, 54, 72, 82, 78 lat. Najczęściej widać tu w centralnym miejscu Świdnicy jednak nekrologi osób zmarłych w wieku 42, 46, 51 do 59 lat, a zatem faktyczna średnia życia dzisiejszego Polaka jest o wiele, wiele niższa. Przeciętny Polak nie dożyje w obecnych trudnych, niewolniczych, kapitalistycznych czasach do emerytury. Polska równa z ustanowieniem wieku emerytalnego według globalnej polityki żydomasonerii do Niemiec, gdzie jak mi dzisiaj żona mówiła przez telefon, obowiązuje tam i dla mężczyzn i dla kobiet graniaca 67 lat do przejścia na emeryturę. Taką samą granicę wyznacza reżim w Polsce dla polskich niewolników. A zatem polski niewolniku, pracuj, pracuj i zdychaj...

boukun

Data: 2009-08-27 09:46:44
Autor: Tzva Adonai
On 27 Sie, 18:42, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A zatem polski niewolniku, pracuj, pracuj i zdychaj...

Praca to nieodłączny atrybut człowieczeństwa...

Data: 2009-08-27 19:03:34
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:188ec6cd-4e78-47bd-95c6-e0c68afd3dc5r42g2000yqj.googlegroups.com...
On 27 Sie, 18:42, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A zatem polski niewolniku, pracuj, pracuj i zdychaj...

Praca to nieodłączny atrybut człowieczeństwa...

PRACA, sprawiająca przyjemność, pozwalająca się człowiekowi spełnić zawodowo, ale nie niewolniczy wyzysk jaki mamy dzisiaj. Dzisiaj jeszcze tylko niektórzy sędziowie stalinowscy, czasami dożyją 90-tki...

boukun

Data: 2009-08-27 10:08:37
Autor: Tzva Adonai
On 27 Sie, 19:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

PRACA, sprawiająca przyjemność, pozwalająca się człowiekowi spełnić zawodowo,

Praca nie zawsze musi sprawiać przyjemność.. Ty w ogóle nie rozumiesz
na czym praca polega... Praca to narzędzie dzięki któremu czynisz
lepszym siebie i świat który cię otacza.. Nie ważne, co robisz, liczy
się tylko to, że wkładasz w nią całe swoje serce...

Data: 2009-08-27 19:16:35
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:e2007c8f-f8c9-4263-90c0-58013a0a6b35d4g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Nie rób z siebie błazna, odpowiedź się akurat pod inną wypowiedzią rozminęła. "Praca", a praca, to jest różnica. Ty Tzva lepiej przemyśl to, że nic ci nie da odkładanie na OFE, bo nawet nie dożyjesz wieku emerytalnego i przyjdzie ci umrzeć, jak jeszcze chuj będzie stał czasami na kość...

boukun

Data: 2009-08-27 10:23:52
Autor: Tzva Adonai
On 27 Sie, 19:16, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

"Praca", a praca, to jest różnica. Ty Tzva lepiej przemyśl to, że nic ci nie da
odkładanie na OFE, bo nawet nie dożyjesz wieku emerytalnego i przyjdzie ci
umrzeć, jak jeszcze chuj będzie stał czasami na kość...

Tylko zwierzęta dbają wyłącznie o własne życie, człowiek jest zdolny
do poświęceń... Jesteś patologicznym egotystą, myślisz tylko o własnej
dupie...

Data: 2009-08-27 19:30:47
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:b58a458c-2547-41d0-b69a-340b9a4fb0d332g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Ty  bierzesz mnie za jakiegoś żydomasona...,
ale tylko idiota poświęca się dla wytyczonych celów egoistycznych żydomasonerii...

boukun

Data: 2009-08-27 09:59:51
Autor: Aron
[...]

Nie ma polskich niewolnikow. Nikt nie trzyma nikogo w Eurojudeopolonii
na sile.

aron

Data: 2009-08-27 19:09:47
Autor: boukun

Użytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:06377c59-7093-4e5a-967c-8adbc0a17ba9w41g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Zgadza się, ludzie nie zniewoleni przez wyczerpującą pracę umierają na śmietniku, albo pod bramą z nalewką w ręku w wieku 42 lat. Częste i coraz częstsze przypadki w Polsce..., a nawet w Londynie...

boukun

Data: 2009-08-27 10:34:39
Autor: Aron
On 27 Sie, 19:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Zgadza się, ludzie nie zniewoleni przez wyczerpującą pracę umierają na
śmietniku, albo pod bramą z nalewką w ręku w wieku 42 lat. Częste i coraz
częstsze przypadki w Polsce..., a nawet w Londynie...

A w Rosji i na Kubie nikt nie pije, nikt nie pali, kazdy ma
supersamochod, dom z garazem i basenem i wszyscy sa szczesliwi.  Bo
tam nie ma wyczerpujacej pracy i neoliberalizmu

aron

Data: 2009-08-27 19:42:13
Autor: boukun

Użytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:17d0344d-78f0-413e-9786-e2d32ca7740732g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Nie interesuje mnie to, mnie interesuje, że w Polsce kiedyś dbano o człowieka, o jego zdrowie, samopoczucie i żyło się ludziom dobrza, długo i szczęśliwie..., a teraz ludzie muszą tylko tyrać za damski ch.. i zdychać...

boukun

Data: 2009-08-27 20:52:43
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 19:42:13 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Nu, ale żyją dłużej wałkun. Nikt o nich nie dba, bary mleczne likwidują, a
ludziska żyją dłużej. W porównaniu do rozkwitu opieki nad człowiekiem,
czyli stalinizmu, to nawet kilkanaście lat! Ale i porównanie do czasów ojca
narodu Ediego, to też kilka ładnych latek się uzbiera.
Już w durniejszą nutkę nie umiałeś uderzyć, hałsfrał. Bije ci na dekiel od
obijania tych garów i walenia konia.
Piotr

Data: 2009-08-27 21:03:43
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1g0pvrgfxy0e9$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś pyszczy jak zwykle za mną prymitywne pyskówki i zaprzacza
oczywistym faktom, tak, aby tylko, z nudów głupek to robi ...

Nie z murów, tylko z trupów głupcze...
Ile ci jeszcze zostało lat pyskowania przygłupie?

http://www.youtube.com/watch?v=ixQF1b5U4kg

Data: 2009-08-27 21:13:17
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 21:03:43 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś pyszczy jak zwykle za mną prymitywne pyskówki i zaprzacza
oczywistym faktom, tak, aby tylko, z nudów głupek to robi ...

I dużo ich naliczyłeś garkotłuku? Tych trupuff?
Później policz samochody, tu też pewnie się pogorszyło, a jak skończysz, to
może żaby? Żab pewnie tam macie dużo, będziesz miał zajęcie między
praniami.
Piotr

Data: 2009-08-27 21:16:16
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:dsuwuye5dgcs$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś z Katowic pyszczy jak zwykle prymitywne pyskówki i chwali się, że
jest brudas i wpieprza z puszki...

boukun

Data: 2009-08-27 18:45:55
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h76d74$5eg$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Zapomniałem oczywiście dodać, że w czasach ludzkich, w okresie PRLu, gdzie wszystko było zdrowe, a człowiek dbał o drogiego człowieka, moje dwie babcie dożyły 92 lat.

boukun

Data: 2009-08-27 09:51:56
Autor: Tzva Adonai
On 27 Sie, 18:45, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

wszystko było zdrowe, a człowiek dbał o drogiego człowieka, moje dwie babcie
dożyły 92 lat.

Cóż z tego, że dożyły takiego nieprzyzwoitego wieku, skoro pokolenie
do którego należały uczyniły z Polski jeden wielki szary, zacofany
ścierwnik?... Twój sposób myślenia jest typowo judeochrześcijański -
stawiasz na piedestale człowieka, a nie jego dzieła...

Data: 2009-08-27 19:01:05
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:2f64ec98-7348-4756-b0f7-e52379a4f575s31g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

Głupi jesteś, kiedyś była sielanka i kobiety w pięknych wiosennych, przewiewnych sukienkach tańczące nałące. Dopiero od stanu wojennego mamy szarość...

boukun

Data: 2009-08-27 10:09:40
Autor: Tzva Adonai
On 27 Sie, 19:01, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Głupi jesteś, kiedyś była sielanka i kobiety w pięknych wiosennych, przewiewnych
sukienkach tańczące nałące. Dopiero od stanu wojennego mamy szarość...

Powiedz mi, co ty dałeś od siebie ludzkości.. Komu przyniosła
satysfakcję twoja praca?..

Data: 2009-08-27 19:14:05
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:df8cc335-79ac-4b3f-b3fa-781f71ca8ad5c2g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Oj, dużo bym musiał pisać, a mi się nie chce... Kiedyś byłem można powiedzieć sztachanowcem, lubiłem (tak mam do dziś) robić wszystko dokładnie, z precyzją, czysto i jakościowo, podbijałem akord i... liczyłem zabite sztuki... Myslałem sobie, ilu ludzi dzięki mnie się naje do syta...
A teraz uszczęśliwiłem moją rodzinę, każde dziecko ma swój piękny pokoik, telewizor, komputer i wszystko, co sobie zapragnie. órka trzy dni temu jeździła już na czwartym biegu po osiedlu... i jest bardzo z tego szczęśliwa, że nauczyłem ją jazdy samochodem w wieku 14 lat...

boukun

Data: 2009-08-27 10:19:33
Autor: Tzva Adonai
On 27 Sie, 19:14, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

[...]

Wydaje mi się, ze należysz do gatunku człowieka, który myśli tylko i
wyłącznie o sobie...

Data: 2009-08-27 19:25:16
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:f22c6511-7e68-4c74-b062-ab485068a6e8o6g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Przekamarzasz się. Nie jestem wyuzdanym kapitalistą. Kocham drugiego człowieka, bez człowieka i tańców na deskach z pięknymi kobietami życie nie ma sensu... Egoizm wynaturza...

boukun

Data: 2009-08-27 20:15:42
Autor: matusm
Średnia życia Polaka w obecnym kapitaliźmie 67 lat

.. A zatem polski
niewolniku, pracuj, pracuj i zdychaj...
Pozdrowienia
matusm

boukun

Data: 2009-08-27 20:45:26
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 18:42:43 +0200, boukun napisał(a):

[...]

No i masz, oborowa statystyka w wykonaniu gosposi domowej o kosmicznych
aspiracjach. Co z tego może wyjść? Wałkuńska statystyka, czyli dane z muru,
podzielone przez bramę...
I ile ci tam wyszło wałkun? 67? Podobnie badałeś sobie inteligencję i
wyszło ci 167? A dlaczego nie 203? Jak zmniejszysz bramę, to ci tyle wyjdzie, głupolku.
Ale w sumie dobrze policzyłeś, 67 lat taką średnią mieli mężczyźni w 1985
roku, tak więc w oborowej rachunkowości pomyliłeś się tylko o 24 lata.
Piotr
PS. http://www.zdrowie.med.pl/nowosc.phtml?slowo=japo%F1czycy&nr=18

Data: 2009-08-27 20:59:37
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 20:50:56 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Hm, hałsfrał... Oczywiste fakty to ja ci podałem. "Prymitywne" pyskówki, wrzaski, ordynarne obelgi to ty uskuteczniasz...
Wyliczając średnią życia Polaka na podstawie kawałka muru przy cmentarzu,
udowadniasz to, co wszyscy i tak wiedzą, że jesteś głupcem, upierdliwym
głupcem.   Wyobraź sobie ćwolku, że macie wypadek i ginie trójka dzieci (odpukać) i
co? Dodasz to do tych swoich sześciu pomiarowych truposzy i wyjdzie ci, że
zbrodniarz Kaczor, z żydamy doprowadził do drastycznego spadku długości
życia. Ale, szkoda mojego czasu, hałsfrał, lepiej powiedz ile masz wzrostu, bo ja
stawiam, że twój wzrost jest równy IQ, he, he.
Piotr

Data: 2009-08-27 21:03:05
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1v250zysi6wvn.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś pyszczy jak zwykle za mną prymitywne pyskówki i zaprzecza

Data: 2009-08-27 21:10:04
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 21:03:05 +0200, boukun napisał(a):

[...]

No juz dobrze, co się będę z tobą hałsfrał na kuchenną logikę mierzył...
Nie mam szans, ty cały dzień przy garach...
Ale ten wzrost... To ile masz wałkun wzrostu?
Bo mój tato mawiał, że kurduple są takie złe, bo mają serce blisko d...
Może by jaką przegródkę, albo izolację ci zaordynować, jak myślisz?
No dawaj, zobaczymy, czy masz wzrost równy IQ...
Piotr

Data: 2009-08-27 21:13:47
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xddjqlm6df9w$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś z Katowic pyszczy jak zwykle prymitywne pyskówki i chwali się, że jest brudas i wpieprza z puszki, zaraz się nam pochwali, ile ma wzrostu... Głupi Piotruś pisze w liczbie mnogiej, myśli, że jest jakimś Fuehrerem i ktoś poza nim samym zwraca na niego uwagę...

boukun

Data: 2009-08-27 21:30:16
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 21:13:47 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Eee, powtarzasz się, garkotłuku... Zero polotu, tylko ple, ple, ple to
samo.
Ty podobno wałkun masz 167 IQ, to zaprezentuj, kurna coś, chociaż te 110,
co ci psycholożka wyliczyła... Bo jak narazie, z poziomu wypowiedzi, wałkun
to ty góra 90 masz... Nawet psycholożkę naciągnąłeś na 20, no, no, no...
Piotr
Ale teraz juz spierdalaj, bo mnie nudzisz.

Data: 2009-08-27 21:32:04
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1tq1pgk7nf6jk$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś z Katowic pyszczy jak zwykle prymitywne pyskówki i jak zwykjle potem chce spierdalać ... Prymitywy tak mają.
Na tego głupka działam jak narkotyk...

boukun

Średnia życia Polaka w obecnym kapitaliźmie 67 lat