Średnie przebiegi samochodow benzynowych

Data: 2013-05-17 15:25:14
Autor: Jarek Pudelko
Średnie przebiegi samochodow benzynowych
W dniu 2013-05-17 15:03, Maciek pisze:

Czesc,

Znacie jakies zestswienie z realnymi danymi o srednich przebiegach
samochodow benzynowych?

Czy faktycznie po autach z silnikiem palacym srednio 10 litrow na setke
mozna sie spodziewac mniejszych rocznych przelotow?

Ja mam srednie przeloty 8-9k rocznie ;P z racji potrzeb jak i spalania 15-17 na setke :)
Jesli ktos ma wypasione auto z wirem w baku to ma kase na drugie, oszczedniejsze, ktorym jezdzi codziennie, a paliwozerna bestia czeka na weekendowa wycieczke :)
I nie pisalem o sobie, ja mam jedno :)

--
jarek

Średnie przebiegi samochodow benzynowych