ednie spalanie wg komputera pok砤dowego a rzeczywiste

Data: 2011-06-15 20:21:24
Autor: masti
ednie spalanie wg komputera pok砤dowego a rzeczywiste
Dnia pi臋knego Wed, 15 Jun 2011 22:16:25 +0200 osobnik zwany pbanasik
wystuka艂:

Jakie wyci膮gn膮艂em z tego wnioski? Ano takie, 偶e litr paliwa w Polsce nie
jest r贸wny litrowi w Niemczech. Z prostych kalkulacji wynika, 偶e
wskazywany na dystrybutorze 1L u nas to w rzeczywisto艣ci 0,95L.

komputer oblicza spalanie z czasu otwarcia wtrysk贸w. Wi臋c licznik na dystrybutorze do tego nic nie ma. Szukaj dalej.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-06-15 22:27:41
Autor: Micha艂 Gut
艢rednie spalanie wg komputera pok艂adowego a rzeczywiste
komputer oblicza spalanie z czasu otwarcia wtrysk贸w. Wi臋c licznik na
dystrybutorze do tego nic nie ma. Szukaj dalej.

tak, ale porownujesz to z drugim parametrem wyliczonym na podstawie ilosci litrow z dystrybutora i dystansu.

Data: 2011-06-15 20:31:30
Autor: masti
ednie spalanie wg komputera pok砤dowego a rzeczywiste
Dnia pi臋knego Wed, 15 Jun 2011 22:27:41 +0200 osobnik zwany Micha艂 Gut
wystuka艂:

[...]

ka偶de tankowanie jest inne. Nigdy nie nalejesz tyle samo.

Data: 2011-06-15 22:33:39
Autor: Micha艂 Gut
艢rednie spalanie wg komputera pok艂adowego a rzeczywiste
ka偶de tankowanie jest inne. Nigdy nie nalejesz tyle samo.
true
ale mozesz usrednic x pomiarow
poza tym jesli bedziesz lac do krawedzi wlewu to bedzie tyle samo:)

ednie spalanie wg komputera pok砤dowego a rzeczywiste