Średnie spalanie wg komputera pokładowego a rzeczywiste

Data: 2011-06-17 09:41:16
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Średnie spalanie wg komputera pokładowego a rzeczywiste
Witam serdecznie.

Jeśli X-Trail, którym jeżdżę zawsze oblicza prawie litr mniej na 100km. niż w
rzeczywistości, to mam dobre czy złe paliwo?
;-)

Pozdrawiam.

Sebastian

Data: 2011-06-17 17:48:37
Autor: pbanasik

Użytkownik <newsartmediaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:55fa.00000230.4dfb051cnewsgate.onet.pl...
[...]

Jakie paliwo? No... po prostu najlepsze !

Pawik

Średnie spalanie wg komputera pokładowego a rzeczywiste