Średnio 800 wykroczeń dziennie

Data: 2016-09-16 09:59:55
Autor: t-1
Średnio 800 wykroczeń dziennie
W dniu 15.09.2016 o 23:15, PiteR pisze:
W ciągu tygodnia na 5 skrzyżowaniach w Olsztynie 5 399 pojazdów
wjechało na czerwonym świetle :)

http://olsztyn.wm.pl/383501,Plaga-wjazdu-na-czerwonym-w-Olsztynie-Srednio-800-wykroczen-jednego-dnia.html

To może coś nie tak z tymi światłami?

Data: 2016-09-16 11:23:05
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  t-1 pisze tak:

[...]

Bardzo coś nie tak ;)

Światła mają opinię mściwych, głupich i niesprawiedliwych. Czyli ludzie za nimi stojący, architekci systemu sobie nie radzą. Jak jadę jednym ciagiem przez Gdynie, Sopot, Gdańsk a potem przejeżdzam przez Olsztyn to róznica jest uderzajaca. Myślę wtedy o pobudka trzeba się przestawić.

A to przejeżdzanie to już jest do tego stopnia beszczelne że podjeżdza drogi samochód, rozgląda się, nic nie jedzie i dzida.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-09-16 13:07:48
Autor: Poldek
W dniu 2016-09-16 o 11:23, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  t-1 pisze tak:

[...]

E... podjeżdża czarne BMW, ew. Audi, może być z przyciemnionymi szybami i nie patrzy, nie dzida, tylko normalnie po prostu sobie jedzie.

Data: 2016-09-16 13:46:59
Autor: masti
PiteR wrote:

na  ** p.m.s **  t-1 pisze tak:

[...]