Średnio-budżetowe 185/65/15 na lato.

Data: 2017-03-19 08:38:47
Autor: PiteR
Średnio-budżetowe 185/65/15 na lato.
na  ** p.m.s **  LinFanQri pisze tak:

Witam.

Szukam czegoś w okolicach 200PLN/szt. i na razie jestem nagrzany
na Uniroyal RainExpert albo coś z firmy Nexen. Ktoś używa i może
się podzielić opinią? Ewentualnie czy zainteresować się jeszcze
innymi firmami? Zależy mi aby opona była względnie "cicha".
Samochód w środku i tak jest już dosyć głośny. W zimie jeździłem
na Kleber KRISALP HP 2 i na trasie w okolicach 120-130km/h był
dramat :/

Mam te pierwsze. Są ciche.

łał jaka różnica w cenie. Czy opony tak już podrożały w Polsce że 200zł to średnio budżetowe?

http://www.oponeo.pl/dane-opony/dunlop-sp-sport-bluresponse-195-65-r15-91-h#105903026
http://www.oponeo.pl/dane-opony/dunlop-sp-sport-bluresponse-185-65-r15-88-h#135404383

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-03-19 10:54:40
Autor: adam
[...]

Rozmiar 185/65/15 jest drogi bo mało popularny.
pzdr
Adam

Data: 2017-03-19 11:38:46
Autor: tck

Użytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:oalkh0$om2$1node2.news.atman.pl...

[...]

ani chwili bym się nie zastanawiał tylko wybrał centymetr szersze i tańsze

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-03-19 12:48:52
Autor: Budzik
Średnio-budżetowe 185/65/15 na lato.
Użytkownik tck tck@top.Wytnij.net.pl ...

[...]

Dokładnie.
Tez u siebie przesiadlem się na 195 65 15 i jest ok.

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2017-03-19 06:26:06
Autor: ewelina.deja
Średnio-budżetowe 185/65/15 na lato.
Teraz na feldze 6" mam rozmiar 185. Na tą samą felgę wejdzie opona o szerokości  195?

Data: 2017-03-19 15:34:33
Autor: nom
Średnio-budżetowe 185/65/15 na lato.
Wejdzie, 10 mm różnicy to żadna różnica. :-)

Data: 2017-03-19 15:37:05
Autor: nom
Średnio-budżetowe 185/65/15 na lato.
http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/