Średniowiecze JP II.

Data: 2009-11-23 18:58:12
Autor: boukun
Średniowiecze JP II.

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:heei25$akj$1news.onet.pl...
Żałując za swe grzechy, Jan Paweł II regularnie się biczował - wynika z zeznań polskiej zakonnicy, które przytacza brytyjski "Daily Mail".

Jestem ciekaw, czy nasz grupowy oszołom Piotruś, też tak codziennie robi?

boukun

Data: 2009-11-23 21:42:39
Autor: Roger Perejro
Średniowiecze JP II.
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Jestem ciekaw, czy nasz grupowy oszołom Piotruś, też tak codziennie robi?

Sądząc po wypowiedziach można przypuszczac, że tak, tylko po głowie, he, he, he!

Przemek
--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Średniowiecze JP II.