Średniowieczna ciemnota polska i zacofańcy chcą atomu

Data: 2011-03-14 22:40:23
Autor: Kaczysta
Średniowieczna ciemnota polska i zacofańcy chcą atomu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:illqls$eup$1mx1.internetia.pl...
Jak od wieków, Polska 100 lat za murzynami. Cały świat się zreflektował, że elektrownie atomowe to niewypał dla ludzkości i zamierza się wycofać z energii atomowej, a reżim w Polsce się obudził z zimowego snu i chcą wybudować do 2020 roku pierwszą w Polsce elektrownię atomową.

Ja mówię NIE dla elektrowni atomowej w Polsce, tak jak mówiłem nie dla amerykańskiej tarczy na terenie Polski. Niech sobie politykiery wstawiają atom w swoich ogródkach..., a od Polski wara...

boukun
Najlepsza pora, aby obłożyć w ujni energię elektryczną produkowaną w elektrowniach atomowych 100% akcyzą od ryzyka katastrofy nuklearnej.
W rewanżu za emisję CO2 z elektrowni węglowych.
AZ

Data: 2011-03-15 11:20:31
Autor: sofu

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d7e8b48$0$2455$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ta akcyza powinna wynosic przynajmniej 300 % !

sofu

Średniowieczna ciemnota polska i zacofańcy chcą atomu