Sroda chce parytetow w poniedzialek!

Data: 2010-05-31 14:18:31
Autor: Bombelek
Sroda chce parytetow w poniedzialek!

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:sp770611purr6kd3g78agughds2229rois4ax.com...

http://miniurl.pl/joanna_w_srode

"Czy ja muszę codziennie oglądać w mediach plastikowego jak lalka
Barbie i gładkiego jak marmurowy nagrobek posła Poncyljusza!!? "

"Los oszczędził mi co prawda codziennego, przedwyborczego
widoku samego prezesa Kaczyńskiego, który pojawia się
w mediach nader rzadko (co mnie w ogóle nie martwi), ale
dlaczego w zamian dawkuje mi się w ilościach niezdrowych
twarz i mowę Poncyljusza?"

co sie magdzie nie podoba w pawle ?
czyzby srodzie mylio sie imie z nazwiskiem ?

Oglądam czasem jej popisy. Ta kobieta ma chyba problemy z przekwitaniem.

Data: 2010-05-31 14:24:56
Autor: Stary Belfer

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c03a912$0$17095$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ooooo! Nie tylko!