Środa do Cymańskiego: Czemu nie powiesi pan krzyża w PE?

Data: 2011-10-18 18:00:02
Autor:
Środa do Cymańskiego: Czemu nie powiesi pan krzyża w PE?
On Tue, 18 Oct 2011 08:44:24 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Awantura o krzyż - tak można streścić program "Tomasz Lis na żywo", w którym politycy dali nam przedsmak tego, jak będzie wyglądała sejmowa debata o krzyż w Sejmie. [...]

 odpowiedz na pytanie w temacie jest proste: krzyz moglby byc  powieszony w PE za zgoda wiekszosci. Sroda to przechodzona  50-tka, widac wyrazny wplyw klimakteruim na jej psychike.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-18 20:15:14
Autor: Bogdan Idzikowski

pisem@op.pl> wrote:

[...]

I tu jest pies pogrzebany. Środa drwiła z posła, który Rejtanem jest gotów bronić krzyża w Polsce i parlamentu bez owego nie wyobraża sobie, jednocześnie wali go brak krzyża w PE. Nic nie stoi na przeszkodzie, by budował większość w PE w celu powieszenia tam krzyża.
Wobec takiej postawy posła p. Środa miała uzasadnione powody, by drwić z hipokryzji posła Cymańskiego.
Inną sprawą jest jej zachowanie - wg. mnie poniżej krytyki.

Data: 2011-10-18 20:19:43
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 18 Oct 2011 20:15:14 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Inną sprawą jest jej zachowanie - wg. mnie poniżej krytyki.

Bo to zwykła przekupka jest.
--
XL  "Dzisiaj żyjemy w czasach, w których najgorsze występki są wpisane w prawa
człowieka." Roberto de Mattei

Data: 2011-10-21 20:06:53
Autor: pluton
Środa do Cymańskiego: Czemu nie powiesi pan krzyża w PE?

> Inną sprawą jest jej zachowanie - wg. mnie poniżej krytyki.

Bo to zwykła przekupka jest.

Co nie zmienia faktu, ze  Cymanski to zwykly qtas.

Nullification

Data: 2011-10-22 05:43:39
Autor: stevep
Dnia 21-10-2011 o 20:06:53 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> InnÂą sprawÂą jest jej zachowanie - wg. mnie poniÂżej krytyki.

Bo to zwykÂła przekupka jest.

Co nie zmienia faktu, ze  Cymanski to zwykly qtas.

Jak większość pisowców.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Środa do Cymańskiego: Czemu nie powiesi pan krzyża w PE?