Środa do PiS: Inteligencji nie da się kupić.

Data: 2009-07-14 22:35:08
Autor: Jarek akwizytor z Jasnej Góry
Środa do PiS: Inteligencji nie da się kupić.
"Tak to można zwoływać hodowców kur. Zebranie inteligentów nie ma sensu, jeśli nie wiadomo o czym mieliby rozmawiać" - mówi DZIENNIKOWI Magdalena Środa. Tak odniosła się do najnowszego pomysłu PiS: zwołania Kongresu Polskiej Inteligencji. "Musimy pokazać, że mamy ofertę dla wielkomiejskich wyborców" - tłumaczy poseł Adam Hofman.

Jeszcze niedawno politycy PiS z pogardą nazywali inteligentów "wykształciuchami", teraz chcą zorganizować dla nich specjalny kongres. "Musimy pokazać, że PiS nie jest tylko partią małych miast i wsi" - tłumaczył poseł Adam Hofman. Zwłaszcza, że w nadchodzących wyborach bez zdobycia nowych wyborców partia Jarosława Kaczyńskiego nie ma szans na zwycięstwo.

Kaczyński wyciąga rękę do "wykształciuchów"

"Jakoś sobie tego nie wyobrażam" - powiedziała nam prof. Magdalena Środa, była pełnomocnik rządu do spraw równego statusu kobiet i mężczyzn."Przecież istota PiS nie pasuje do inteligencji.To bardzo populistyczna partia, a jej szef mówi językiem nacjonalizmu to sprzeczne z założeniami inteligencji" - tłumaczy.

Środa nie przekreśla jednak z góry pomysłu partii Jarosława Kaczyńskiego. "Jeśli temat był by ciekawy to może bym się tam pojawiła" - stwierdziła. Ma nawet konkretną propozycję: rola inteligencji w życiu politycznym kraju. Ale uprzedza: "Nnawet świetna debata nie przełoży się na wynik wyborczy. Inteligencji nie da się kupić".

http://www.dziennik.pl/polityka/article414901/Sroda_do_PiS_Inteligencji_nie_da_sie_kupic.html

Przemek

--

Dziwię się, że na tej świętej dla milionów Polaków Jasnej Górze pan Jarosław Kaczyński wystąpił w roli akwizytora - mówił na konferencji Jerzy Wenderlich z SLD. Może prezes PiS powinien pokierować kanałem Mango 24, a nie partią - sugerował.

Data: 2009-07-14 23:57:56
Autor: awe
Środa do PiS: Inteligencji nie da się kupić.
Sroda to kobieta o surowym wyrazie twarzy typowym dla "inteligencji" robotniczej co to przypieli medal i od dzis nazywaj sie Sroda inteligentem. PiS nigdy nie nazywal inteligencji wyksztalciuchami i tego ten prymitywny babol nie moze zrozumiec. Wali tym swoim zakutym lbem o sciane i to bez wyczucia, bez finezi, tak jakby z korkiem w dupie a brzuol sie nadymal - niech ktos ukuje szpilka. Bedzie smrod ale babsko nie bedzie sie tak meczyc i sadzic
awe

Data: 2009-07-15 07:32:38
Autor: Piotr
Dnia Tue, 14 Jul 2009 23:57:56 +0200, awe napisał(a):

Sroda to kobieta o surowym wyrazie twarzy typowym dla "inteligencji" robotniczej...
To siem nazywa inteligencjom pracujoncom, w pierszym pokoleniu.
Piotr
PS. A frał Środa jest mundra, bo jej nic innego nie pozostało.

Data: 2009-07-15 08:42:34
Autor: Vic
Piotr wrote:
[...]

Jeden ch**, i tak PiS moze liczyc na tyle glosow inteligencji co do tej pory :) Czyli prawie nic. Nie da sie robic kampanii pod jelopa, podsycajac wszystkie jego fobie, dostrajajac sie intelektualnie do niego (choc taki Gosiu to i nawet dostrajac sie nie musi - juz jest dostrojony) i jednoczesnie byc atrakcyjnym dla inteligencji.

Od kilku lat nieustannie PiS rozpoczyna kolejne programy majace przyciagnac do nich kogos jeszcze poza niewyksztalconymi, starszymi ludzmi z malych miasteczek i roznego rodzaju zadupi. I nic z tych programow nie wynika :)
Mlodych ludzi PiS bedzie przyciagal, bo portal internetowy sobie zrobi :)
To pewnie inteligencje przyciagnie wydajac ksiazke :))))

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-15 08:48:51
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Jul 2009 08:42:34 +0200, Vic napisał(a):

[...]

Spokojnie się da, skoro z popowskiego żulika udalo się zrobic męża
stanu, a z gdańskiego jaracza i wielbiciela jaboli, nadzieję
wykształciuchowatych Polaków, to i z Jarka można uczynic w TV
wszystko.
Śpij spokojnie vicu.
Piotr

Data: 2009-07-15 08:53:14
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]
stanu, a z gdańskiego jaracza i wielbiciela jaboli, nadzieję
wykształciuchowatych Polaków, to i z Jarka można uczynic w TV

I natymto właśnie polego wasa GUPOTA Pietrosku, zetak myślicie...!!!

Shimzofremikowi tes siem wydowo ze Napolełonem jest...

Ba...,
- jest psekonany łotym...!!!

Data: 2009-07-15 08:58:01
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Jul 2009 08:53:14 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

I natymto właśnie polego wasa GUPOTA Pietrosku, zetak myślicie...!!!

Shimzofremikowi tes siem wydowo ze Napolełonem jest...

Ba...,
- jest psekonany łotym...!!!

Masz jakiś translator tego twojego pierdzenia? To przetłumacz. Jeżeli nie masz, to udaj się szybko w dowolnym kierunku.
Piotr

Data: 2009-07-15 09:54:04
Autor: Piotr
Środa do PiS: Inteligencji nie da siękupić.
Dnia Wed, 15 Jul 2009 09:50:19 +0200, Slawomir Stoff napisał(a):

skup sie

Witam panie Cezary, więc jednak jesteśmy na ty... Miło mi.
Za rady dziekuję, przydazdą się nam obu.
Piotr

Data: 2009-07-15 10:28:25
Autor: Vic
Piotr wrote:
Spokojnie się da, skoro z popowskiego żulika udalo się zrobic męża
stanu,

To byloby faktycznie trudne, ale powiedzmy, ze to nie efekt zamierzonego planu, tylko zbieg wyjatkowo dla niego korzystnych okolicznosci + niewielkie lobbowanie :)

a z gdańskiego jaracza i wielbiciela jaboli

Znasz jakiegos studenta (dziennego), ktory nie kurzyl i jaboli nie pil? Ja znam kilku, ktorzy nie kurzyli i kilku, ktorzy nie pili - ale to jakies 3 promile tej populacji :)

to i z Jarka można uczynic w TV
wszystko.

Rzeczywiscie telewizja i ogolnie media moga wiele. Np. z przecietnie tanczacej, majacej slaby glos i sluch pozostawiajacy wiele do zyczenia wsiury - moga zrobic supergwiazde showbiznesu (jest kilka takich przypadkow w muzyce rozrywkowej).

Ale w tym przypadku przeceniasz mozliwosci mediow. Nawet jesli znalazlby sie taki geniusz kreacji medialnej, to i tak ostatecznie ponioslby porazke (jak wszyscy do tej pory), bo prezes slucha sie speca tylko przez ok. 2-3 tygodnie. Potem nie wytrzymuje i dowala czyms w swoim prawdziwym stylu i cala kreacje, ocieplanie wizerunku, etc. szlag bierze.

Takich, ktorym Jarek odpowiada nie znajdzie sie juz wiecej niz do tej pory sie znalazlo.

Śpij spokojnie vicu.

Spie spokojnie. Kaczory do wladzy juz nie dojda. A nawet jesli dojda, to co mi tam... gospodarki prawdopodobnie nie spierdola, bo dzieki sciganiu ukladow, wymienianiu personelu na wszystkich stanowiskach na jakie maja wplyw, zawlaszczaniu wszelkich instytucji panstwa, nie maja czasu na zajmowanie sie gospodarka :)
A te wszystkie ich czystki w sluzbach, radach nadzorczych, zawlaszczanie TVP mnie malo dotyczy...
A ze wstyd znowu bedzie gadac ze znajomymi niemcami, francuzami, czechami, hiszpanami, etc... Coz, bede robil to co 2 lata temu - czyli mowil, ze z buractwem sie nie identyfikuje. Ktos ich tam wybral w moim kraju, ale za pare lat bedzie inny, itd.
:)

Data: 2009-07-15 12:12:20
Autor: awe
Środa do PiS: Inteligencji nie da się kupić.
ALe sie vicu ty obracasz w towarzystwie przednim. Po ile jabole?
awe

Data: 2009-07-15 13:40:38
Autor: Vic
ÂŚroda do PiS: Inteligencji nie da siĂŞ kupiĂŚ.
awe wrote:
ALe sie vicu ty obracasz w towarzystwie przednim. Po ile jabole?

Skad mam wiedziec, to dawno bylo :)
Jabola ci sie nie zdarzylo wypic?

Data: 2009-07-15 17:55:17
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3kfsq$cg$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
ALe sie vicu ty obracasz w towarzystwie przednim. Po ile jabole?

Skad mam wiedziec, to dawno bylo :)
Jabola ci sie nie zdarzylo wypic?
-- -- -- -- -- -
ja tylko francoskie
awe

Data: 2009-07-16 09:03:03
Autor: Vic
|roda do PiS: Inteligencji nie da sie kupia.
awe wrote:
ja tylko francoskie

Ha, ha! Te stolowe za jednego euracza? A co sadzisz o chilijskich, australijskich, kalifornijskich, renskich, wloskich, wegierskich?

A jak miales 18 lat to z kolegami raczyliscie sie pietnastoletnim bordeaux i cote du rhone? Biale oczywiscie pogryzaliscie roquefortem i jesiotrem, a czerwone - sarnina, wzglednie pasztecikiem z zajaca w pistacjach?

Data: 2009-07-16 15:07:06
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3mk0d$5mh$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
nie znam takich za jednego euro. naprawde mozna cos takiego dostac?
awe

Data: 2009-07-16 15:25:39
Autor: Vic
awe wrote:
nie znam takich za jednego euro. naprawde mozna cos takiego dostac?

Mozna za 1 - 1,5 euro kupic cale mnostwo roznego rodzaju win. Z tym, ze stolowych - zadna rewelacja, ale nie jest zle, niektore sa nawet calkiem przyzwoite.
Idzie sie do marketu, np. takiego Carrefour'a, i sie kupuje.
Z tym, ze trzeba to zrobic we francuskim Carrefour'ze :)

To samo, niezbyt wyszukane wino stolowe po sprowadzeniu do Polski, kosztuje w sklepie 25-30 zl :)

Jesli jestem we Francji to sie obkupuje na ile srodek transportu pozwoli. Niestety, zazwyczaj jest to samolot, a do bagazu podrecznego niewiele tych win wchodzi... Na szczescie jest jeszcze rodzina, ktora kilka razy w roku przyjezdza z Francji do Polski, zawsze sachodem - to i zmiesci wiecej :)

Data: 2009-07-17 02:07:00
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3nado$q5f$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Wiedzialem ze jestes alkoholikiem. Wy w tym ESLEDE to pewnie wszyscy buzujecie sie jabolami.
awe

Data: 2009-07-17 09:03:29
Autor: Vic
awe wrote:
Wiedzialem ze jestes alkoholikiem. Wy w tym ESLEDE to pewnie wszyscy buzujecie sie jabolami.

Jesli to jest alkoholizm - to tak. No i jesli te wina to jabole...

Data: 2009-07-17 11:40:27
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3p8d6$1c8$4mx1.internetia.pl...
awe wrote:
Wiedzialem ze jestes alkoholikiem. Wy w tym ESLEDE to pewnie wszyscy buzujecie sie jabolami.

Jesli to jest alkoholizm - to tak. No i jesli te wina to jabole...
-- -- -- -- -- -- -- -- --
dobrze vic wiemy ze ty jestes alkoholik z wyzszej polki, jabole znasz ale rzadko pijasz, choc jak zaproponuja to nie pogardzisz rodzimym wyrobem
awe

Data: 2009-07-17 12:16:24
Autor: Vic
awe wrote:
dobrze vic wiemy ze ty jestes alkoholik z wyzszej polki, jabole znasz ale rzadko pijasz, choc jak zaproponuja to nie pogardzisz rodzimym wyrobem

Nie ma alkoholikow z wyzszej i nizszej polki. Nie ma znaczenia czy niszczysz sobie zycie jabolem, czy 25-letnia whisky...

Awenku, a robiles sobie tescik?
http://www.wyhamujwpore.pl/Survey

Zrob :)

Data: 2009-07-17 15:24:41
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3pjmt$sm4$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

nie mam genu alkoholika - nic z tych rzeczy
awe

Data: 2009-07-17 12:08:16
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
|roda do PiS: Inteligencji nie da sie kupia.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Wiedzialem ze jestes alkoholikiem. Wy w tym ESLEDE to pewnie wszyscy buzujecie sie jabolami.

Co to jest ESLEDE?

Przemek

Data: 2009-07-15 11:18:29
Autor: HaMMeR
Vic wrote:
Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

No, to jesli 'cala' inteligencja glosowala na PO a nie na PIS, to cos z ta
inteligencja 'inteligencji' jest nie tak w kontekscie osiaganych rezultatow!
Wybierajac Tuska i cale to matolstwo z PO na swoje elity, owa
inteligencja 'inteligencji' po prostu poszla sie jeb..c!
Probujesz zrozumiec, czy tez twoja tez poszla sie jeb..c??

Data: 2009-07-15 12:11:05
Autor: awe
Środa do PiS: Inteligencji nie da się kupić.
Alez zes vicu miku fiku tu nabazgrolil glupst. Ty tez nie grzeszysz inteligencja. Starasz sie a powinienes wiedziec ze z osla nie zrobisz konia wyscigowego
awe

Data: 2009-07-15 13:41:40
Autor: Vic
awe wrote:
 Starasz sie a powinienes wiedziec ze z osla nie zrobisz konia
wyscigowego

O! I to twoje motto zadedykowalbym Jaroslawowi w jego wysilkach :)

Data: 2009-07-15 17:57:09
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3kfuo$cg$2mx1.internetia.pl...
awe wrote:
 Starasz sie a powinienes wiedziec ze z osla nie zrobisz konia
wyscigowego

O! I to twoje motto zadedykowalbym Jaroslawowi w jego wysilkach :)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
wyciagnij korki z uszu, zdejmij ciemne okulary i puknij sie lbem o sciane, a jak nie pomoze zrob to z rozpedu i pomysl, moze ci sie klepi odpowiednio ustawia, bo bredzisz jakby ci ktos klawisze zdemolowal
awe

Data: 2009-07-16 09:11:11
Autor: Vic
awe wrote:
wyciagnij korki z uszu, zdejmij ciemne okulary i puknij sie lbem o sciane, a jak nie pomoze zrob to z rozpedu i pomysl, moze ci sie klepi odpowiednio ustawia, bo bredzisz jakby ci ktos klawisze zdemolowal

Awe, walnij sobie lampe Pouilly-FumĂŠ i przegryz kozim serem!

Data: 2009-07-17 02:07:42
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3mkfk$59e$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
wyciagnij korki z uszu, zdejmij ciemne okulary i puknij sie lbem o sciane, a jak nie pomoze zrob to z rozpedu i pomysl, moze ci sie klepi odpowiednio ustawia, bo bredzisz jakby ci ktos klawisze zdemolowal

Awe, walnij sobie lampe Pouilly-Fumé i przegryz kozim serem!
-- -- -- -- -- -- -- --
jestem wegetarianinem, nic z tego.
awe

Data: 2009-07-17 09:07:41
Autor: Vic
awe wrote:
Awe, walnij sobie lampe Pouilly-FumĂŠ i przegryz kozim serem!
-- -- -- -- -- -- -- --
jestem wegetarianinem, nic z tego.

No i mamy zrodlo dziwactwa awe'go...

A serek niedobry? To ty jestes jeszcze z tego radykalnego skrzydla - najbardziej pierd*****tych wsrod pierd*****tych, co to nie tylko mieska nie tknie, ale i jajek, serow, masla, etc?

Nie dostarczasz organizmowi tluszczow i bialek zwierzecych, to i umysl szwankuje... :)

Data: 2009-07-17 11:43:33
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3p8l2$g40$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

o tym co jest niedobre to ja decyduje. dobra kuchnia nigdy nie pogardze. mysle ze nawet ze ten caly rytual - to jedyna przyjemnosc, obok sexu z piekna i inteligentna kobieta
awe

Data: 2009-07-17 12:18:22
Autor: Vic
awe wrote:
o tym co jest niedobre to ja decyduje. dobra kuchnia nigdy nie pogardze. mysle ze nawet ze ten caly rytual - to jedyna przyjemnosc, obok sexu z piekna i inteligentna kobieta

To ty jestes taki wegetarianin, co to w uzasadnionych przypadkach i miesko wrzuci na ruszt? ;)

Data: 2009-07-17 15:25:24
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3pjqj$sm4$2mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
prowadze zdrowy tryb zycia.
awe

Data: 2009-07-17 15:44:44
Autor: Vic
|roda do PiS: Inteligencji nie da sie kupia.
awe wrote:
prowadze zdrowy tryb zycia.

Mieso, ryby, jaja, maslo, smietana, nie sa mniej zdrowe niz warzywa

Data: 2009-07-17 16:06:55
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3pvtj$vkr$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
prowadze zdrowy tryb zycia.

Mieso, ryby, jaja, maslo, smietana, nie sa mniej zdrowe niz warzywa

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
nie sugeruj sie ta ostatnia reklama ze zdrowie idzie od zoladka, co prawda sie z tym zgadzam, ale vicu, najwazniejsze to sa relacje rodzinne. Co z tego ze starasz sie dobrze odzywiac, skoro masz chore stosunki rodzinne. Nie potrafilbym zrobic takiej kwrzywdy swojemu dziecu i zrobic z niego w naszej rzeczywistosci fana Unii Pracy czy tez SLD. To tak jakby swoje wlasne dzieci oklamywac i wystawiac je na odstrzal
awe

Data: 2009-07-17 16:47:37
Autor: Vic
awe wrote:
Co z tego ze starasz sie dobrze odzywiac, skoro masz chore stosunki rodzinne.

Jesli o moje chodzi to sa perfekcyjne.

Nie potrafilbym zrobic takiej kwrzywdy swojemu dziecu i zrobic z niego w naszej rzeczywistosci fana Unii Pracy czy tez SLD.

Bo dzieci nie sa od tego, zeby je indoktrynowac politycznie.

To tak jakby swoje wlasne dzieci oklamywac i wystawiac je na odstrzal

Pierdoly, pierdoly, pierdoly. Za duza role przypisujesz w zyciu polityce. Zebys jeszcze mial z tego jakies profity, to bym zrozumial...

Data: 2009-07-17 21:44:44
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3q3jf$58i$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
pochodzisz z komuszej rodziny i co Ci rodzice zrobili. Glosujesz na UP rzekomo. Daleko jakblko nie spada od jabloni
awe

Data: 2009-07-22 08:40:01
Autor: Vic
awe wrote:
pochodzisz z komuszej rodziny i co Ci rodzice zrobili.

Buachachacha!! :)
Co ty wiesz, awenku...

Glosujesz na UP

To nie bylo UP, tylko jakas tam Partia Pracy, czy cos takiego, jesli dobrze pamietam :)

rzekomo.

Dobrze powiedziane ;)

Data: 2009-07-15 08:48:01
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

To rozumim AWEMARYNO ze tysiem do EMTYLEGENCJI SFER WYSOKICH zalicos...?

Łokrutneś mondry chop jest - łod dzisioj bedem ci AWEMARYNOWIELGO godać...!!!

PS - dziwiem siem ino, ze jeślis taki ymteligentny, to cemu takom marnom
komdycjem finansowom mos i w EM-tsy pomieskujes...?

Data: 2009-07-15 12:17:19
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
[...]

Ileż "finezi" w tej wypowiedzi, chyba się muszę "ukuc"szpilką, bo mi "brzuol" nadymał, he, he, he!
Zamiast brac się za krytykę kogoś, kumu nawet do pięt nie dorastasz, powalczyłbyś trochę ze swoim analfabetyzmem.

Przemek

Data: 2009-07-15 15:06:59
Autor: Piotr
Środa do PiS: Inteligencji nie da się kupić.
Dnia Wed, 15 Jul 2009 12:17:19 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

Zamiast brac się za krytykę kogoś, kumu nawet do pięt nie dorastasz, powalczyłbyś trochę ze swoim analfabetyzmem.

Gdyby się trzymać ściśle twojej warzywnej logiki, to ty pyska nie
powinieneś otwierać nawet do jedzenia, Przemku.
Piotr

Data: 2009-07-15 14:11:27
Autor: raff
Środa do PiS: Inteligencji nie da się kupić.
No bidna Sroda, inteligencji to ona faktycznie nigdzie nie kupi.

R.

Środa do PiS: Inteligencji nie da się kupić.