Sroda jatrzy

Data: 2010-04-19 13:57:27
Autor:
Sroda jatrzy

http://miniurl.pl/srodarozpacza

nie cierpie kobieciny nawet jezeli czesciwo ma racje.

swoim zachowaniem przypomina niestety grupowy elektorat pis.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-19 14:12:55
Autor: Klin
Sroda jatrzy
Użytkownik "'<he®sk>'" napisał:

http://miniurl.pl/srodarozpacza

nie cierpie kobieciny nawet jezeli czesciwo ma racje.

swoim zachowaniem przypomina niestety grupowy elektorat pis.

   Sądząc z postĂłw jakie piszesz powinno Ci się to nawet podobać.
   CzyĹźbyś tylko reagował ze względu na to, Ĺźe Środa zaatakowała
   Kościół. Bo juĹź Ĺźałoba Kościoła za prezydentem staje
   Ci kością w gardle. MoĹźe byś napisał po kim Ty byś chciał
   właściwie nosić tę Ĺźałobę.

Data: 2010-04-19 05:25:40
Autor: zbig
Sroda jatrzy
On 19 Kwi, 14:12, Klin <""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ,">
wrote:
Użytkownik "'<he(R)sk>'" napisał:

>http://miniurl.pl/srodarozpacza

> nie cierpie kobieciny nawet jezeli czesciwo ma racje.

> swoim zachowaniem przypomina niestety grupowy elektorat pis.

   Sądząc z postów jakie piszesz powinno Ci się to nawet podobać.
   Czyżbyś tylko reagował ze względu na to, że Środa zaatakowała
   Kościół. Bo już żałoba Kościoła za prezydentem staje
   Ci kością w gardle. Może byś napisał po kim Ty byś chciał
   właściwie nosić tę żałobę.

Dla wszystkich było jasne , że decyzja pochówku na wawelu nie zostanie
przyjęta przez aklamację. Jestem pewnien , ze ten ferment został
celowo wywołany, aby pozyskać elektorat niezdecydowany, który teraz na
fali wspólczucia oraz naglego przypływu "patriotyzmu" może zagłosować
na PiS. Przypomnij sobie teorię rrozwibrowywania" prof. Zybertowicza,
ktry zresztą już w dniu katastrofy nawoływał o tego, zeby się dzielic
a nie łączyć.

Data: 2010-04-19 14:47:03
Autor: Klin
Sroda jatrzy
Użytkownik zbig napisał:
On 19 Kwi, 14:12, Klin<""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ,">
wrote:
Użytkownik "'<he(R)sk>'" napisał:

[...]

   Przeciwko wypowiedzieli się Ci wszyscy dla, dla których uczczenie
   pierwszego Katynia też nie było miłym i oczekiwanym wydarzeniem,
   a którzy dziesiątki lat okłamywali społeczeństwo w tej sprawie.
   Dziś Ci sami ludzie pragną spowodować, by drugi Katyń też poszedł
   w zapomnienie. Co z przyczyny wczorajszej uroczystości już nigdy
   nie będzie możliwe. Każdy kto odda hołd prezydentowi Kaczyńskiemu
   na Wawelu odda hołd i ofiarom Pierwszego Katynia,  jestem pewien,
   że dzięki temu i katyńska ziemia znajdzie się również na Wawelu.

Data: 2010-04-19 15:32:48
Autor: ColgatesBilly
Sroda jatrzy
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:8c6cc988-c00a-464c-8a28-740c7230da5eu34g2000yqu.googlegroups.com...
On 19 Kwi, 14:12, Klin <""klin
\"@op.pl, ,">
wrote:
Użytkownik "'<he(R)sk>'" napisał:

> [...]

na PiS. Przypomnij sobie teorię rrozwibrowywania" prof. Zybertowicza,
ktry zresztą już w dniu katastrofy nawoływał o tego, zeby się dzielic

*********************
Laczyc? - w jakim sensie?
Telewizyjnym.. na modle wzruszonej Olejnik i myndrca miecugowa
( ubeckie nabytki Trojki ze stanu wojennego)
A co maja wspolnego uczciwi patrioci (nawet tak beznadziejni) z ta banda
sprzedawczykow, zamordystow o cwaniakow?
Poza LEWICOWOSCIA niczego..
A Zybertowicz zapewne sial... KOSMICZNY JAD NIENAWISTNEJ PODLOSCI
( moze ten nowy kawalek sie przyjmie, bo stare wam sie zesraly juz troche)

Data: 2010-04-19 05:50:59
Autor: zbig
Sroda jatrzy
On 19 Kwi, 14:32, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:

A Zybertowicz zapewne sial... KOSMICZNY JAD NIENAWISTNEJ PODLOSCI
( moze ten nowy kawalek sie przyjmie, bo stare wam sie zesraly juz troche)
Słabe.

Data: 2010-04-19 14:30:26
Autor:
Sroda jatrzy
On Mon, 19 Apr 2010 14:12:55 +0200, Klin <""klin\"@op.pl,
,"> wrote:

> http://miniurl.pl/srodarozpacza
>
> nie cierpie kobieciny nawet jezeli czesciwo ma racje.
> swoim zachowaniem przypomina niestety grupowy elektorat pis.

   Sądząc z postów jakie piszesz powinno Ci się to nawet podobać.

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem...

   Czyżbyś tylko reagował ze względu na to, że Środa zaatakowała
   Kościół.

 nie. ta kobiecina ma hyzia antyklerykalnego.

Bo już żałoba Kościoła za prezydentem staje Ci kością w gardle.

 zaloba Kosciola? nie przesadzaj.
Może byś napisał po kim Ty byś chciał właściwie nosić tę żałobę.

 po nikim. ta tragedia byla nikomu niepotrzebna.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-19 14:49:58
Autor: Klin
Sroda jatrzy
Użytkownik "'<he®sk>'" napisał:

Może byś napisał po kim Ty byś chciał właściwie nosić tę żałobę.

  po nikim. ta tragedia byla nikomu niepotrzebna.

   A Ty nosisz Ĺźałobę tylko po tych Co zginęli w potrzebnych
   tragediach?

Data: 2010-04-19 15:22:40
Autor:
Sroda jatrzy
On Mon, 19 Apr 2010 14:49:58 +0200, Klin <""klin\"@op.pl,
,"> wrote:

>   po nikim. ta tragedia byla nikomu niepotrzebna.

   A Ty nosisz żałobę tylko po tych Co zginęli w potrzebnych
   tragediach?

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem. jezeli nie potrafisz - milcz.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Sroda jatrzy