Środę łupie w krzyżu

Data: 2010-04-23 21:12:38
Autor: abc
Środę łupie w krzyżu
Histeria, nekrofilia, cyrk - tak podsumowały tygodniową żałobę
najświatlejsze polskie umysły. Wszystko w cieniu krzyża i demonów
patriotyzmu.

Zgodzić się z nimi, przyklasnąć im - to mało. Trzeba jeszcze swój zakuty łeb
popiołem posypać i wycinać hołubce na Powązkach, by jakoś wynagrodzić
zniesmaczonym profesorkom z "Krytyki Politycznej" ten nasz żałosny
mesjanizm, pseudosmutek, te zbolałe miny i pogrzebowe procesje, ten kult
śmierci. Zawiniliśmy, wybaczcie!

Zaiste presja i opresja państwowej żałoby były ogromne. Co prawda nie
wprowadzono prohibicji, nie pozamykano restauracji, działały kina, niektóre
dyskoteki i wiele galerii, ale ta telewizja! No to już skandal prawdziwy!

Seriale co prawda nadawała, ale ani "Tańca z gwiazdami", ani "Jaka to
melodia?", ani "Jak oni śpiewają", no nic po prostu. Żadnej godziwej
propozycji dla znękanej widokiem zniczy profesor Bielik-Robson, nic miłego
dla oka dla atakowanej krzyżami i wszechobecnym Kościołem profesor Środy.

Więcej http://blog.rp.pl/mazurek/2010/04/22/srode-lupie-w-krzyzu/

Data: 2010-04-23 13:10:27
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 23 Kwi, 21:12, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

za to w Belgii maja kupe rozrywki z nastepnym gnojem w sutannie
"To czarny dzień dla Kościoła"
http://wiadomosci.onet.pl/2160218,12,to_czarny_dzien_dla_kosciola,item.html

J-23 itede...

PS. pani Izabela Jaruga-Nowacka mowila kobiecym glosem o waznych dla
kobiet sprawach. dla kobiecych kobiet, nie dla zdewocialych baboli,
ktorym juz dawno du.p powysychaly, stanowiacych zbrojne ramie
ks.proboszcza

Data: 2010-04-23 22:13:59
Autor: abc
Środę łupie w krzyżu
za to w Belgii maja kupe rozrywki z nastepnym gnojem w sutannie

Jesteś homofobem?

Data: 2010-04-23 13:24:16
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 23 Kwi, 22:13, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>za to w Belgii maja kupe rozrywki z nastepnym gnojem w sutannie

Jesteś homofobem?

Alez skad. Ja jestem murzynem i Zydowskim gejem. Ale nie wciskam
"kitu" jak to robia ci poprzebierani jak cyrkowcy faceci. Dodatkowo,
nie molesuje nieletnich ministrantow. Nawet zadnego takiego nie znam.

J-23 itede...

Data: 2010-04-23 22:27:19
Autor: abc
Środę łupie w krzyżu
>za to w Belgii maja kupe rozrywki z nastepnym gnojem w sutannie

Jesteś homofobem?

Alez skad.

No to dlaczego potępiasz homoseksualistę?

Data: 2010-04-23 13:32:18
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 23 Kwi, 22:27, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> Alez skad.

No to dlaczego pot piasz homoseksualist ?

gdzie potepiam? Potepiam zasrancow w sutannach, ktorzy wykozystuja
swoja pozycje spoleczna do naduzyc wobec nieiwnnych dzieci. Kazdy
klecha pedofil, ma ode mnie wirtualnego kopa w tlusta du.e

J-23 itede...

Data: 2010-04-23 22:38:31
Autor: Ikselka
Środę łupie w krzyżu
Dnia Fri, 23 Apr 2010 13:32:18 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> [...]

swoja pozycje spoleczna do naduzyc wobec nieiwnnych dzieci. Kazdy
klecha pedofil, ma ode mnie wirtualnego kopa w tlusta du.e

Czy tak samo potępiasz nauczycieli-pedofili, których relatywnie jest 20
razy więcej? Dlaczego o tym nie mówisz?

Data: 2010-04-23 13:43:10
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 23 Kwi, 22:38, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> J-23 itede...

Czy tak samo potępiasz nauczycieli-pedofili, których relatywnie jest 20

Wszystkich pedofili "potepiam", jak to ujelas. Ale klecha pedofil jest
szczegolnum kutasem. Bo jest zwyczajnym zaklamanym hipokryta.

Data: 2010-04-23 22:53:13
Autor: abc
Środę łupie w krzyżu
Czy tak samo potępiasz nauczycieli-pedofili, których relatywnie jest 20
razy więcej? Dlaczego o tym nie mówisz?

Wszystkich pedofili "potepiam", jak to ujelas.

Naprawdę? No to wskaż nam jakiś swoj post potępiający pederastów, którzy nie są księżmi i uprawiali seks z nieletnimi?

Data: 2010-04-23 13:58:47
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 23 Kwi, 22:53, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>Wszystkich pedofili "potepiam", jak to ujelas.

Naprawdę? No to wskaż nam jakiś swoj post potępiający pederastów, którzy nie
są księżmi i uprawiali seks z nieletnimi?

Sam sobie wyszukaj i wskazuj. To ma byc Twoj argument!
ale jak chcesz, prosze:
http://www.google.pl/search?source=ig&hl=pl&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&=&q=pedofilia+w%C5%9Br%C3%B3d+ksi%C4%99%C5%BCy&meta=lr%3D&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai

Data: 2010-04-23 23:09:36
Autor: abc
Środę łupie w krzyżu
> [...]

nie są księżmi i uprawiali seks z nieletnimi?

Sam sobie wyszukaj i wskazuj. To ma byc Twoj argument!

Nie będę szukał czegoś, co do czego jestem głęboko przekonany, że nie istnieje.

Data: 2010-04-23 14:24:02
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 23 Kwi, 23:09, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> Sam sobie wyszukaj i wskazuj. To ma byc Twoj argument!

Nie będę szukał czegoś, co do czego jestem głęboko przekonany, że nie
istnieje.

to juz przerabiala ludzkosc. dlugo takie "przekonanie" stanowilo ze
slonce sie obraca wokol ziemi

Data: 2010-04-23 23:36:33
Autor: abc
Środę łupie w krzyżu
Nie będę szukał czegoś, co do czego jestem głęboko przekonany, że nie
istnieje.

to juz przerabiala ludzkosc. dlugo takie "przekonanie" stanowilo ze
slonce sie obraca wokol ziemi

Ruchy ciał niebieskich można opisać względem dowolnego punktu odniesienia
(centrum), np. względem Marsa, względem Ziemi, względem Słońca, albo jakiejś
gwiazdy w Galaktyce Andromedy.

W zależności od przyjętego centrum, byłby to model mniej lub bardziej
skomplikowany. Obserwowanie wszechświata z Ziemi jest dla nas naturalne, a z
innych punktów sztuczne. Model heliocentryczny jest modelem mniej
skomplikowanym niż model geocentryczny, który stosuje epicykle i deferenty,
ekscentryki i ekwanty.

Modele heliocentryczne Arystarcha i Kopernika były prostsze niż model
Ptolomeusza, ale błędnie zakładały orbity kołowe przez co odbiegały od
rzeczywistości jeszcze bardziej teoria ptolomejska. Dlatego przez długi czas
posługiwano się wyłącznie modelem geocentrycznym.

Skoro wyniki obserwacji ruchu ciał niebieskich były bliższe obliczeniom
według modelu poganina Ptolomeusza niż według modelu ks. kanonika Kopernika,
to Kościół jako instytucja racjonalna skłaniał się ku temu pierwszemu.

Data: 2010-04-23 21:47:19
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 23 Kwi, 23:36, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

to Kościół jako instytucja racjonalna skłaniał się ku temu pierwszemu.

..."to Kościół jako instytucja racjonalna"...

Na jakich to racjonalnych przeslankach zasadza sie wiara w jakiegos
boga?

Data: 2010-04-24 06:54:17
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Środę łupie w krzyżu

--
W jakiegos boga?  Nie wiem.  Wiem natomiast, ze wiara
w Boga zywego dana jest kazdemu czlowiekowi i jako taka

A. Rem

Data: 2010-04-24 05:34:26
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 24 Kwi, 06:54, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitragnews:b9a6bdcc-061c-4c5b-bc75-66361103c10a29g2000yqp.googlegroups.com...

> [...]

--
W jakiegos boga?  Nie wiem.  Wiem natomiast, ze wiara
w Boga zywego dana jest kazdemu czlowiekowi i jako taka

co to "zywy" bog? nikt mi nie dal jakejs wiary

Data: 2010-04-23 22:39:20
Autor: abc
Srode lupie w krzyzu

> Alez skad.

No to dlaczego potepiasz homoseksualistow ?

gdzie potepiam? Potepiam zasrancow w sutannach, ktorzy wykozystuja
swoja pozycje spoleczna do naduzyc wobec nieiwnnych dzieci. Kazdy
klecha pedofil, ma ode mnie wirtualnego kopa w tlusta du.e

Ale przeciez to sa homoseksualisci, a dla ciebie homoseksualizm powinien byc zboczeniem slusznym.

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2010-04-23 13:47:47
Autor: J-23
Srode lupie w krzyzu
On 23 Kwi, 22:39, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]
> klecha pedofil, ma ode mnie wirtualnego kopa w tlusta du.e

Ale przeciez to sa homoseksualisci, a dla ciebie homoseksualizm powinien byc

Nie lubie czarnego! A przede wszystkim mieszasz pojecia. Pedofilia to
karalne prawem zboczenie, scigane z urzedu. Zas homoseksualizm jesy
rodzajem preferencji seksualnej, przy zgadnej aktywnosci
zainteresowanych w tworzniu takiego zwiazku. Zwiazku legalnego w
rozumieniu prawa.

Data: 2010-04-23 22:57:21
Autor: abc
Srode lupie w krzyzu
[...]

Ales ty naiwny. Dorzuce taki link
http://muzyka.onet.pl/1,202,8,67442231,177806383,8191319,0,forum.html

Mozna tam przeczytac:

"Pomiedzy pedofilia a homoseksualizmem zachodza scisle zwiazki. Politolog
prof. Mirkin napisal, ze "organizacje pedofilskie byly pierwotnie czescia
koalicji gejów i lesbijek (...)". (Mirkin H. "The pattern of sexual
politics: feminism, homosexuality and pedophilia" ["Paradygmat polityki
seksualnej: feminizm, homoseksualizm i pedofilia"]. Journal of Homosexuality
1999; 37:1-24.)

Ruch HOMOSEKSUALISTÓW i ruch na rzecz akceptacji  PEDOFILII  PRZENIKAJA  SIE
WZAJEMNIE poprzez takie organizacje jak North American Man-Boy Love
Association (NAMBLA) [Pólnocnoamerykanskie Stowarzyszenie na rzecz Milosci
pomiedzy Mezczyzna a Chlopcem].

Fakt ten potwierdza David Thorstad, wspólzalozyciel NAMBLA w artykule
zamieszczonym w Journal of Homosexuality. (Thorstad D. "Man-boy love and the
Amercian gay movement" ["Milosc mesko-chlopieca a amerykanski ruch gejów"].
Journal of Homosexuality. 1990; 20:251-74.)'

Data: 2010-04-23 14:03:59
Autor: J-23
Srode lupie w krzyzu
On 23 Kwi, 22:57, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]

Amercian gay movement" ["Milosc mesko-chlopieca a amerykanski ruch gejów"].
Journal of Homosexuality. 1990; 20:251-74.)'

Co mnie to obchodzi, nawet nie zamierzam czytac jakiegos David
Thorstad. Jak kazdy katabas jestes szczegonie podekscytowany homo-
pedofilia? Pewie dla tego czytasz te pierdoly. Ja mowie o Polskim
prawodawstwie, w ktory jasne i jednoznaczie definije sie pojecie
pedofilii jako sciganego przestepstwa, i o niesciganiu osob o odmienny
preferencjach seksualnych.

Data: 2010-04-23 23:13:59
Autor: abc
Srode lupie w krzyzu
[...]

No jasne. Fakty cie nie obchodza, ekscytuja cie oszczerstwa.

Data: 2010-04-23 21:23:32
Autor: Ikselka
Środę łupie w krzyżu
Dnia Fri, 23 Apr 2010 21:12:38 +0200, abc napisał(a):

[...]

Dobry komentarz pod spodem - o poronionym tekście Środy o Izabeli
Jarudze-Nowackiej i jej "ateizmie" oraz o reakcji rodziny na te bzdury.
Dobry tekst w ogóle! Dzięki.

Data: 2010-04-23 21:46:28
Autor: medea
Środę łupie w krzyżu
Ikselka pisze:

Dobry komentarz pod spodem - o poronionym tekście Środy o Izabeli
Jarudze-Nowackiej i jej "ateizmie" oraz o reakcji rodziny na te bzdury.
Dobry tekst w ogóle! Dzięki.

Środa w jakiejś TV (TVN24 albo TVP) już kilka dni (a może nawet tydzień) temu dementowała to, co napisała. Ona po prostu nie wiedziała, że Jaruga-Nowacka była wierząca.

Ewa

Data: 2010-04-23 22:01:08
Autor: Ikselka
Środę łupie w krzyżu
Dnia Fri, 23 Apr 2010 21:46:28 +0200, medea napisał(a):

Ikselka pisze:

[...]

"Nie wiedziała" o katolicyzmie Jarugi, więc napstrzyła, że ta była
ateistką??? - no nie pogrążaj takim tłumaczeniem siebie i jej bardziej, niż
jest to już faktem.

20 lat przyjaźni (jak sama Środa twierdzi - może znowu pstrzy, bo Jaruga
nie zaprzeczy już...) i nie wiedziała, że przyjaciółka chodzi co niedziela
do kościoła? A może się tylko w środy przyjaźniły?
:-/

PS. Mój KF tu nie działa, więc wylazłaś, ale to tylko chwilowo, a i akurat
na temat głupoty Środy zawsze chętnie Ci odpowiem.

Data: 2010-04-23 22:40:07
Autor: medea
Środę łupie w krzyżu
Ikselka pisze:

[...]

Hm, powiem szczerze, że też się zdziwiłam, kiedy to mówiła - najpierw, że się bardzo przyjaźniły od lat, a potem, że nie wiedziała o wierze Jarugi. Jednak nie jest wykluczone, że Jaruga nie obnosiła się z tym. Poza tym - to że była wierząca nie jest tożsame z coniedzielnym chodzeniem do kościoła. Nie musiało to być widoczne. A może po prostu to nie była przyjaźń, tylko dobra współpraca, wspólne cele i poglądy. Zazwyczaj w takich pośmiertnych opowieściach o kimś się sporo dodaje, zwłaszcza na temat stopnia zażyłości.

Ewa

Data: 2010-04-24 11:07:47
Autor: Druch
Środę łupie w krzyżu
"medea" <XXXX@poczta.fm> wrote in message news:4bd2059a$0$17082$65785112news.neostrada.pl...

Mysle ze Pani Sroda jest dosc ekstremalna w wizji swiata i
ma jego czarno-bialą wizje: MY i ONI.

No i podciagnela s.p. Panią Jaruge do swojej czarno-bialej teorii.

Pozdrawiam,
Druch
P.S.
Zreszta robi to coraz czesciej, coraz bardziej sie ekstremizuje.
A szkoda, bo kiedys, gdy bylo bardziej merytorycznie,
mozna bylo sie czegos tam od niej dowiedziec.

Data: 2010-04-24 19:02:33
Autor: Ikselka
Środę łupie w krzyżu
Dnia Sat, 24 Apr 2010 11:07:47 +0200, Druch napisał(a):

No i podciagnela s.p. Panią Jaruge do swojej czarno-bialej teorii.

W dodatku, co szczególnie podłe, zrobiłą po Jej śmierci, kiedy
zainteresowana nie może zaprzeczyć ani odnieść się nijak. Ale co szkodziło
Środzie pojechać trochę na tym... Paskudne, rzygać się chce. To samo uważam
w odniesieniu do tej drugiej popieprzonej, no, Szczuki Kazi.

Data: 2010-04-24 11:03:59
Autor: Druch
Środę łupie w krzyżu
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1il9g429cfkgv.1f4ehndktjqie.dlg40tude.net...

Sroda to dosc ciekawa osoba.
Przedstawiciel ateizmu najbardziej dominujacego,
czyli ateizmu wojujacego.

Ciekawe, bo z jednej strony
rzekomo walczy ona ze "sredniowieczem",
ale gdyby jej opcja doszla do wladzy absolutnej,
to widze plonoce stosty,
wiezienia dla "innowiercow", "homofobow"
kary dla myslacych inaczej itp.

Mam wrazenie, ze ta
kobita nosi w sobie sporą dawkę chorej
zlosci (takiej feministycznej).

Pozdrawiam,
Druch

Data: 2010-04-24 04:16:23
Autor: glob
Środę łupie w krzyżu

Druch napisał(a):
[...]

kobita nosi w sobie sporďż˝ dawkďż˝ chorej
zlosci (takiej feministycznej).

Pozdrawiam,
Druch
A mówiłem, że niemożliwe jest pisać bez nienawiści, bo debilstwo jest
tak niezrównoważone, że nie widzi własnych projekcji nienawiści na
drugie osoby. Głupi skurwiel podpisuje zgodę na brak nienawiści i za
chwilę projektuje własną nienawiść na innych, stawiając w sfałszowanym
nienawiścią świetle drugą osobę. Was trzeba leczyć z zaburzeń a nie
krzyżować, krzyżowanie to wasza specjalność.

Data: 2010-04-24 14:09:27
Autor: Druch
Środę łupie w krzyżu
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> wrote in message news:4a795dcb-1b7c-4701-9bfe-7327788eff9929g2000yqp.googlegroups.com...

"
[...]

Stop z agresją i prymitywnym dresiarstem na grupie!
Druch

Data: 2010-04-24 06:41:19
Autor: glob
Środę łupie w krzyżu

Druch napisał(a):
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> wrote in message

"
A m�wi�em, �e niemo�liwe jest pisa� bez nienawi�ci, bo debilstwo jest
tak niezr�wnowa�one, �e nie widzi w�asnych projekcji nienawi�ci na
drugie osoby. G�upi skurwiel podpisuje zgod� na brak nienawi�ci i za
chwil� projektuje w�asn� nienawi�� na innych, stawiaj�c w sfa�szowanym
nienawi�ci� �wietle drug� osob�. Was trzeba leczy� z zaburze� a nie
krzy�owa�, krzy�owanie to wasza specjalno��.
"

Stop z agresjďż˝ i prymitywnym dresiarstem na grupie!
Druch

To wypierdalaj katolicka szmato.

Data: 2010-04-24 19:19:02
Autor: Ikselka
Środę łupie w krzyżu
Dnia Sat, 24 Apr 2010 14:09:27 +0200, Druch napisał(a):

[...]

Duszasty, przecież się zapisałeś ;-PPP

Data: 2010-04-24 06:43:40
Autor: glob
Środę łupie w krzyżu

ColgatesBilly napisał(a):
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> wrote in message

Druch napisaďż˝(a):
> [...]
nienawi�ci� �wietle drug� osob�. Was trzeba leczy� z zaburze� a nie
krzy�owa�, krzy�owanie to wasza specjalno��.

Następny katolicki pedofil.

Data: 2010-04-24 17:06:46
Autor: ColgatesBilly
Środę łupie w krzyżu
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> wrote in message news:2138e90f-3703-4669-882a-3bb80e38ee688g2000yqz.googlegroups.com...

ColgatesBilly napisał(a):
> [...]

nienawi�ci� �wietle drug� osob�. Was trzeba leczy� z zaburze� a nie
krzy�owa�, krzy�owanie to wasza specjalno��.

gOWNO PRAWDA ZYDKU

Jestem "protestantem" a katolicyzm to herezja

Data: 2010-04-24 07:10:33
Autor: glob
Środę łupie w krzyżu

ColgatesBilly napisał(a):
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> wrote in message

ColgatesBilly napisaďż˝(a):
> [...]
> nienawi�ci� �wietle drug� osob�.. Was trzeba leczy� z zaburze� a
> nie
> krzy�owa�, krzy�owanie to wasza specjalno��.

Nast�pny katolicki pedofil.

gOWNO PRAWDA ZYDKU

Jestem "protestantem" a katolicyzm to herezja
Jedno i drugie gówno warte, tylko syczeć z nienawiści i jebać dzieci
potrafi, jak ci ryj chlapnie o pierwszą lepszą latarnie, to ci fobie
się skończą natychmiast.

Data: 2010-04-24 18:57:56
Autor: Ikselka
Środę łupie w krzyżu
Dnia Sat, 24 Apr 2010 11:03:59 +0200, Druch napisał(a):

[...]

Dokładnie. Ale najgorsze jest to, że kłamie. W sprawie I.Jarugi-Nowackiej,
ale i ogólnie, jest paskudnie nieszczera także w tym swpim feminizmie itd.
Ciekawe (a może i nie...), ile aborcji ma za sobą, bo wg mnie własnie stąd
ten "feminizm" i "ateizm" wypływa, jak u wszystkich kobiet tego typu.

Data: 2010-04-24 15:03:00
Autor: ColgatesBilly
Środę łupie w krzyżu
[...]

Rzeklbym, ze obie sa dosc poronione, acz.. nie za-dosc
bo takie scierwa sie w ogole rodzic nie powinny,
jakby byl Bog

KoL

Data: 2010-04-24 14:54:29
Autor: Aicha
Środę łupie w krzyżu
Użytkownik "ColgatesBilly" napisał:

Rzeklbym, ze obie sa dosc poronione, acz.. nie za-dosc
bo takie scierwa sie w ogole rodzic nie powinny,
jakby byl Bog

Widać z tego, że Boga ze swym nieskończonym miłosierdziem nie ma. Proszę
uprzejmie o zdjęcie krosposta, bo my, psychozboczeńcy, nie chcemy tu
takich jak ty.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-04-24 16:17:19
Autor: ColgatesBilly
Środę łupie w krzyżu
"Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> wrote in message news:hquq9i$u46$1news.onet.pl...
[...]

A ty jestes z tutaj?

Chciec to faktycznie mozecie... ale mi na WARSTADT.
Na razie wiec szykujcie na parade dmuchane Jarugi
i bedziecie ja rabac w dupsko na Platformie.
A pozniej, jak nam wiecej muzulmanow sprowadzicie,
to my sie z nimi dogadamy, i juz niebawem...
na wasze wesole autobusy poleca granaty i kule z kalaszy.

Reszcie sie gradlo przerznie

Z BOIGIEM!

Pozdrawiam bezskutecznie K

Data: 2010-04-24 06:51:32
Autor: glob
Środę łupie w krzyżu

ColgatesBilly napisał(a):
> [...]

to my sie z nimi dogadamy, i juz niebawem...
na wasze wesole autobusy poleca granaty i kule z kalaszy.

Niedługo pedofilskie katole ryje będziecie mieli tak rozpierdalane
chore szmaty, że wam ten wasz pedofilski śmieć zesraj-Bożek nie
pomoże. Podstakujesz urojona pedofilna tu kurwo , pedofilie wybyjemy
łbem o ścianę kurwa zajebana, zrobimy porządek z gównem katolicim co
tu pedofile w Polsce sieje , ku chwale Ojczyzny szmato.

Data: 2010-04-24 19:18:23
Autor: Ikselka
Środę łupie w krzyżu
Dnia Sat, 24 Apr 2010 15:03:00 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

[...]

Powinny, powinny się rodzić i się rodzą, już tam Bóg dobrze pomyślał - one
są po to, aby mężczyźni wiedzieli, CO na pewno nie jest Kobietą...

Data: 2010-04-25 00:55:42
Autor: jarek d.
Środę łupie w krzyżu
W dniu 2010-04-24 19:18, Ikselka pisze:

[...]

Żeby Cię wyprowadzić z błędu, mężczyźni wiedzą, bez pomocy tzw. Boga wiedzą, KTO jest kobietą.
Hehe liga broni liga radzi..

jarek d.

Data: 2010-04-25 00:58:44
Autor: Ikselka
Środę łupie w krzyżu
Dnia Sun, 25 Apr 2010 00:55:42 +0200, jarek d. napisał(a):

[...]

Ale czasem nie do końca mają pewność własnej męskości - vide Szczuka ;-PPP

Data: 2010-04-24 16:09:15
Autor: Vilar
Środę łupie w krzyżu

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1il9g429cfkgv.1f4ehndktjqie.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 23 Apr 2010 21:12:38 +0200, abc napisał(a):

Oczywiście Ixi możesz sobie wycierać....buzię tą Panią.

Ale w odpowiedzi na pytanie, kto jest bardziej wiarygodny, czy ktoś, kogo znam i kto ma spore i niewątpliwe osiągnięcia na swoim koncie w porównaniu ze swarliwą gospodynią domową z Kielc, muszę stwierdzić, że zdecydowanie ta pierwsza.

Ale oczywiście wycieraj sobie dalej ...buzię.
Tyle właśnie możesz. I w sumie nic więcej.

MK

Data: 2010-04-24 19:31:15
Autor: Ikselka
Środę łupie w krzyżu
Dnia Sat, 24 Apr 2010 16:09:15 +0200, Vilar napisał(a):

[...]

Ta pani kłamie. I to wystarczy, aby ją poznać. Bo o jej głupocie świadczy
już samo to bezczelne i paskudne kłamstwo, więc tej głupoty dowodzić nijak
już nie muszę.

[...]

Piszesz o sobie, o swojej znajomości TEJ PANI.
Natomiast niczego nie wiesz o mnie poza tym, że nie pracuję zawodowo i MAM
swoje swarliwe (no jasne!) zdanie nie tylko na temat Twojej znajomej,
Środy, no i że mieszkam w Kielcach.
Zważ tylko sobie, ze być moze znasz TĘ PANIĄ tak samo dobrze, jak ona panią
Izabelę Jarugę-Nowacką, czyli wcale.

Ale oczywiście wycieraj sobie dalej ...buzię.
Tyle właśnie możesz. I w sumie nic więcej.

Nie obchodzi mnie jakaś tam kłamczucha/manipulantka_post_mortem, abym
chciała nią sobie buzię wycierać wiecej, niż sama się nadstawia.

Data: 2010-04-23 21:33:58
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Środę łupie w krzyżu

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

   Kanalii w zadnym narodzie nie brak, jednak w naszym jakos szczegolnie
   obrodzily.  Nalezaloby sie nad przyczynami tego stanu rzeczy nieco
   glebiej zastanowic.

   A. Rem

Data: 2010-04-24 01:31:17
Autor: Krzysiek
Środę łupie w krzyżu
Hallo,

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:877f6$4bd1f629$54702a04$24994news.chello.at...

[...]

  Kanalii w zadnym narodzie nie brak, jednak w naszym jakos szczegolnie
  obrodzily.  Nalezaloby sie nad przyczynami tego stanu rzeczy nieco
  glebiej zastanowic.

  A. Rem

wcale nie trzeba gleboko, bo nawet pobiezne przemyslenie od razu podsuwa rozwiazanie.
Kanalie nie obrodzily u nas jakos bardziej szczegolnie, a sa tylko bardziej widoczne, glownie
z powodu ktory dosc latwy jest do obrazowego przedstawienia: w Wielkiej Brytanii kanalii
i wyzej i nizej nie brakuje, ale widzi sie praktycznie tylko te, ktore dzialaja dla stabilizacji panstwa.
Ale gdzie podziewaja sie brytyjskie kanalie chcace szkodzic ich panstwu??
W Rosji kanalii i wyzej i nizej nie brakuje, ale widzi sie praktycznie tylko te, ktore dzialaja dla
stabilizacji panstwa. A gdzie podziewaja sie ruskie kanalie chcace szkodzic ich panstwu??
W Ameryce kanalii i wyzej i nizej nie brakuje, ale widzi sie praktycznie tylko te, ktore dzialaja
dla stabilizacji panstwa. A gdzie podziewaja sie amerykanskie kanalie chcace szkodzic ich
panstwu??

I tak mozna sobie przecwiczyc z innymi, w miare duzymi panstwami - Niemcy, Francja
czy inne (nawet Chiny) i wszedzie wyjdzie ta sama roznica - u innych kanalie tez sie zra miedzy
soba, ale to sa kanalie jednej opcji i jednej racji panstwa.
A u nas tego nie ma, u nas walcza kanalie roznych opcji i przez to ich walka nabiera widowiskowego
rozglosu. I chaosu tez, oczywiscie.

A powod takiego postepowania... no coz, wystarczy rzucic okiem w historie zeby bez trudu
odszukac przyczyne - jestesmy chyba jedynym panstwem (oglednie mowiac...) gdzie o racje
panstwa nie prowadzono bratobojczych i wyniszczajacych wojen domowych.
Teoretycznie - mozna by bylo z tego byc dumnym, a jednak wskazuje to raczej na wewnetrzna
slabosc.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-04-24 05:43:50
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Środę łupie w krzyżu
Czesc,

"Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

panstwa nie prowadzono bratobojczych i wyniszczajacych wojen domowych.
Teoretycznie - mozna by bylo z tego byc dumnym, a jednak wskazuje to

   Brak zmyslu panstwowotworczego?

   Cezary Glaz

Data: 2010-04-24 20:34:40
Autor: Krzysiek
Środę łupie w krzyżu
Hallo,

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:dc908$4bd268f8$54702a04$17947news.chello.at...

[...]

  Brak zmyslu panstwowotworczego?

  Cezary Glaz

nie skladalbym tego na jedna przyczyne, na pewno byl to kompleks przyczyn powodujacy
konkretny wynik, a dodatkowo - nie jestem pewien czy znajomosc przyczyn w czymkolwiek dzis
pomoze.

Na dzis istotniejszym (czy raczej roztropniejszym) byloby przemyslenie jakie konsekwencje bedzie
to powodowalo w przyszlosci, czy cos mozna zmienic (lub czy powinno sie zmienic), na czyj koszt,
na czyja odpowiedzialnosc, itp...

Naturalnie, czy akurat psp jest pasujacym forum dla takich przemyslen to jest zupelnie inna kwestia...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-04-24 21:22:05
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Środę łupie w krzyżu

> [...]

koszt,
na czyja odpowiedzialnosc, itp...

Naturalnie, czy akurat psp jest pasujacym forum dla takich przemyslen to

   Widze tylko jedna mozliwosc:  wlasciwe wychowanie mlodego pokolenia
   dla przyszlej, lepszej Polski.  Ob wir dafür genügend viel Zeit haben
werden,
   sei es im Moment dahin gestellt.

   Pozdrawiam
   Cezary Glaz

Data: 2010-04-25 00:06:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Środę łupie w krzyżu

Data: 2010-04-25 14:59:06
Autor: Krzysiek
Środę łupie w krzyżu
Hallo,

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:b63af$4bd33c76$54702a04$1313news.chello.at...

[...]

  Widze tylko jedna mozliwosc:  wlasciwe wychowanie mlodego pokolenia
  dla przyszlej, lepszej Polski.  Ob wir dafür genug Zeit haben werden, sei
  im Moment dahin gestellt.

  Pozdrawiam
  Cezary Glaz

wiem, wiem... widzialem Pana posty, ale dzis jest (tzn: wczoraj byla...) rocznica urodzin zony i z takiej okazji
naturalnym bylo poswiecenie jej i znajomym odpowiedniej porcji czasu i usmiechow, a nie to, co zwykle...
No i... przy "nocnych rodakow rozmowach" tez musialem sie co nieco skupic...
Ale juz jestem.

Wyrazenie: "wlasciwe wychowanie mlodego pokolenia dla przyszlej, lepszej Polski" jest wlasciwie bardziej
pompatyczne niz rzeczowe, ale ogolnie da sie sprowadzic do poprawnosci wychowania, ale nie dla Polski,
a w NADZIEJI, ze ta, ktora beda tworzyc bedzie lepsza niz nam znana. Jedynie nadzieja jest tu odniesieniem,
bo tego co stworza nie znamy, nie poznamy i nie sprawdzimy. Dlatego czas nie gra tu zadnej roli, istotne
jest tylko co zawiera przekaz pokoleniowy i czy nastepuja zmiany w przekazie.
Pisalem o poprawnosci wychowania, ale nie jest to niczym innym niz przekazaniem poprawnosci wlasnego
dzialania, przy czym pozytywy przekazuje sie wprost, a wszystko co zle lub nieudaczne przekazuje sie jako
ostrzezenie.
Bo czy mozna cos wiecej zrobic?? Moim zdaniem - nie.

I tu wlasnie jest piesek pogrzebany - jezeli w ten sposob bedziemy postepowac ( a nie ma absolutnie zadnego
powodu przypuszczac, ze nie bedziemy), to nie nastapi  nic innego, niz przeniesienie dzisiejszych klotni
w przyszlosc.
Latwo to sprawdzic po wybuchajacych cyklicznie klotniach np: o p. Kuklinskiego, ocene Powstania
Warszawskiego czy mase innych. Dlaczego sie tak dzieje?? I nie chodzi mi tu wcale o to jak i co powinno
sie oceniac, a wylacznie o powtarzajace sie, bezowocne proby uzgodnienia jakiejs oceny. Czy naprawde
kryteria oceny sa tak niejasne czy rozmyte, ze dowolnej sprawie da sie dowolna late przylepic??
Wcale nie, bo pokazuje sie, ze kryteria sa dosc ostre, tyle, ze u roznych ludzi te kryteria sa rozne.
A przeciez nawet co przytomniejszych powinien otrzezwic fakt, ze klotnie dzis, np: o Powstanie Warszawskie,
w dziesiatki lat po wydarzeniu, nie wskazuja wcale na to, ze z Powstaniem bylo cos nie tak, to wylacznie
z nami dzis jest cos nie tak. W malej skali nie jest to grozne, ale powszechnosc bylejakosc ocen przekladaja
sie wprost na bylejakosc politycznych dzialan, a z tego rosna takie kwiatki jak np: akurat polscy decydenci
przejawiaja aktywnosc w przemilczaniu masowych zbrodni dokonywanych na Polakach na Kresach
w imie jakis ukladow czy sojuszy akurat z tymi wladzami Ukrainy, ktore z tych zbrodni wydaja sie
byc dumne, bo sprawcy sa u nich bohaterami.

Dlatego, jak wspominalem, samo wychowanie, czy "wlasciwie wychowanie", jak Pan pisze, znaczacej
poprawy na przyszlosc nie przyniesie, w innych krajach nie przebiega ono wcale lepiej czy gorzej niz
w Polsce, a relatywna latwosc badz zgodnosc w osiaganiu politycznych celow u innych wynika z redukcji
punktow widzenia, co jest dosc zrozumiale jezeli przypomniec wewnetrzne masakry ktore sobie urzadzali.

I to jest wlasnie bardzo niedobre, ze im jest latwiej. To zle wrozy na przyszlosc.

I to odnosi sie tez do kanalii, bo przeciez jaki polityk ma latwiejsza droge - czy taki, ktorego czesc wyborcow
chwali, czesc na niego pluje, a reszta go ignoruje, czy tez taki, o ktorym powszechnie sie mowi: "Tak, to kanalia,
ale to nasza kanalia"??

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-04-25 15:14:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Środę łupie w krzyżu

> [...]

ktorego czesc wyborcow
chwali, czesc na niego pluje, a reszta go ignoruje, czy tez taki, o ktorym

   Pan to tak ladnie racjonalistycznie ujmuje sprawe wychowania i slusznie!
   Podkresla Pan przy tym nadzieje, czyli w potocznym rozumieniu oczekiwanie
   wystapienia pewnych zjawisk, n.p. w dziedzinie spolecznej.

   Gdy natomiast ja mysle o przyszlych losach mojego narodu, to nadzieje
   pojmuje jako ufnosc serca, ktora stanowi dla mnie osobista motywacje,
   by we wlasnym, sila rzeczy bardzo skromnym, zakresie przyczynic sie
   do dokladnie tego samego, o czym Pan byl laskaw wspomniec: to co dobre
   dzisiaj niech bedzie zacheta do kontynuacji, to co zle ostrzezeniem przed
   powtarzaniem bledow przeszlosci.

   Pozdrawiam
   Cezary Glaz

Środę łupie w krzyżu