Środę łupie w krzyżu

Data: 2010-04-23 13:10:27
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 23 Kwi, 21:12, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Histeria, nekrofilia, cyrk - tak podsumowały tygodniową żałobę
najświatlejsze polskie umysły. Wszystko w cieniu krzyża i demonów
patriotyzmu.

Zgodzić się z nimi, przyklasnąć im - to mało. Trzeba jeszcze swój zakuty łeb
popiołem posypać i wycinać hołubce na Powązkach, by jakoś wynagrodzić
zniesmaczonym profesorkom z "Krytyki Politycznej" ten nasz żałosny
mesjanizm, pseudosmutek, te zbolałe miny i pogrzebowe procesje, ten kult
śmierci. Zawiniliśmy, wybaczcie!

Zaiste presja i opresja państwowej żałoby były ogromne. Co prawda nie
wprowadzono prohibicji, nie pozamykano restauracji, działały kina, niektóre
dyskoteki i wiele galerii, ale ta telewizja! No to już skandal prawdziwy!

Seriale co prawda nadawała, ale ani "Tańca z gwiazdami", ani "Jaka to
melodia?", ani "Jak oni śpiewają", no nic po prostu. Żadnej godziwej
propozycji dla znękanej widokiem zniczy profesor Bielik-Robson, nic miłego
dla oka dla atakowanej krzyżami i wszechobecnym Kościołem profesor Środy.

Więcejhttp://blog.rp.pl/mazurek/2010/04/22/srode-lupie-w-krzyzu/

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

za to w Belgii maja kupe rozrywki z nastepnym gnojem w sutannie
"To czarny dzień dla Kościoła"
http://wiadomosci.onet.pl/2160218,12,to_czarny_dzien_dla_kosciola,item.html

J-23 itede...

PS. pani Izabela Jaruga-Nowacka mowila kobiecym glosem o waznych dla
kobiet sprawach. dla kobiecych kobiet, nie dla zdewocialych baboli,
ktorym juz dawno du.p powysychaly, stanowiacych zbrojne ramie
ks.proboszcza

Data: 2010-04-23 22:13:59
Autor: abc
Środę łupie w krzyżu
za to w Belgii maja kupe rozrywki z nastepnym gnojem w sutannie

Jesteś homofobem?

Data: 2010-04-23 13:24:16
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 23 Kwi, 22:13, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>za to w Belgii maja kupe rozrywki z nastepnym gnojem w sutannie

Jesteś homofobem?

Alez skad. Ja jestem murzynem i Zydowskim gejem. Ale nie wciskam
"kitu" jak to robia ci poprzebierani jak cyrkowcy faceci. Dodatkowo,
nie molesuje nieletnich ministrantow. Nawet zadnego takiego nie znam.

J-23 itede...

Data: 2010-04-23 22:27:19
Autor: abc
Środę łupie w krzyżu
>za to w Belgii maja kupe rozrywki z nastepnym gnojem w sutannie

Jesteś homofobem?

Alez skad.

No to dlaczego potępiasz homoseksualistę?

Data: 2010-04-23 13:32:18
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 23 Kwi, 22:27, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> Alez skad.

No to dlaczego pot piasz homoseksualist ?

gdzie potepiam? Potepiam zasrancow w sutannach, ktorzy wykozystuja
swoja pozycje spoleczna do naduzyc wobec nieiwnnych dzieci. Kazdy
klecha pedofil, ma ode mnie wirtualnego kopa w tlusta du.e

J-23 itede...

Data: 2010-04-23 22:38:31
Autor: Ikselka
Środę łupie w krzyżu
Dnia Fri, 23 Apr 2010 13:32:18 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> [...]

swoja pozycje spoleczna do naduzyc wobec nieiwnnych dzieci. Kazdy
klecha pedofil, ma ode mnie wirtualnego kopa w tlusta du.e

Czy tak samo potępiasz nauczycieli-pedofili, których relatywnie jest 20
razy więcej? Dlaczego o tym nie mówisz?

Data: 2010-04-23 13:43:10
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 23 Kwi, 22:38, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> J-23 itede...

Czy tak samo potępiasz nauczycieli-pedofili, których relatywnie jest 20

Wszystkich pedofili "potepiam", jak to ujelas. Ale klecha pedofil jest
szczegolnum kutasem. Bo jest zwyczajnym zaklamanym hipokryta.

Data: 2010-04-23 22:53:13
Autor: abc
Środę łupie w krzyżu
Czy tak samo potępiasz nauczycieli-pedofili, których relatywnie jest 20
razy więcej? Dlaczego o tym nie mówisz?

Wszystkich pedofili "potepiam", jak to ujelas.

Naprawdę? No to wskaż nam jakiś swoj post potępiający pederastów, którzy nie są księżmi i uprawiali seks z nieletnimi?

Data: 2010-04-23 13:58:47
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 23 Kwi, 22:53, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>Wszystkich pedofili "potepiam", jak to ujelas.

Naprawdę? No to wskaż nam jakiś swoj post potępiający pederastów, którzy nie
są księżmi i uprawiali seks z nieletnimi?

Sam sobie wyszukaj i wskazuj. To ma byc Twoj argument!
ale jak chcesz, prosze:
http://www.google.pl/search?source=ig&hl=pl&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&=&q=pedofilia+w%C5%9Br%C3%B3d+ksi%C4%99%C5%BCy&meta=lr%3D&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai

Data: 2010-04-23 23:09:36
Autor: abc
Środę łupie w krzyżu
> [...]

nie są księżmi i uprawiali seks z nieletnimi?

Sam sobie wyszukaj i wskazuj. To ma byc Twoj argument!

Nie będę szukał czegoś, co do czego jestem głęboko przekonany, że nie istnieje.

Data: 2010-04-23 14:24:02
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 23 Kwi, 23:09, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> Sam sobie wyszukaj i wskazuj. To ma byc Twoj argument!

Nie będę szukał czegoś, co do czego jestem głęboko przekonany, że nie
istnieje.

to juz przerabiala ludzkosc. dlugo takie "przekonanie" stanowilo ze
slonce sie obraca wokol ziemi

Data: 2010-04-23 23:36:33
Autor: abc
Środę łupie w krzyżu
Nie będę szukał czegoś, co do czego jestem głęboko przekonany, że nie
istnieje.

to juz przerabiala ludzkosc. dlugo takie "przekonanie" stanowilo ze
slonce sie obraca wokol ziemi

Ruchy ciał niebieskich można opisać względem dowolnego punktu odniesienia
(centrum), np. względem Marsa, względem Ziemi, względem Słońca, albo jakiejś
gwiazdy w Galaktyce Andromedy.

W zależności od przyjętego centrum, byłby to model mniej lub bardziej
skomplikowany. Obserwowanie wszechświata z Ziemi jest dla nas naturalne, a z
innych punktów sztuczne. Model heliocentryczny jest modelem mniej
skomplikowanym niż model geocentryczny, który stosuje epicykle i deferenty,
ekscentryki i ekwanty.

Modele heliocentryczne Arystarcha i Kopernika były prostsze niż model
Ptolomeusza, ale błędnie zakładały orbity kołowe przez co odbiegały od
rzeczywistości jeszcze bardziej teoria ptolomejska. Dlatego przez długi czas
posługiwano się wyłącznie modelem geocentrycznym.

Skoro wyniki obserwacji ruchu ciał niebieskich były bliższe obliczeniom
według modelu poganina Ptolomeusza niż według modelu ks. kanonika Kopernika,
to Kościół jako instytucja racjonalna skłaniał się ku temu pierwszemu.

Data: 2010-04-23 21:47:19
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 23 Kwi, 23:36, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

to Kościół jako instytucja racjonalna skłaniał się ku temu pierwszemu.

..."to Kościół jako instytucja racjonalna"...

Na jakich to racjonalnych przeslankach zasadza sie wiara w jakiegos
boga?

Data: 2010-04-24 06:54:17
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Środę łupie w krzyżu

--
W jakiegos boga?  Nie wiem.  Wiem natomiast, ze wiara
w Boga zywego dana jest kazdemu czlowiekowi i jako taka

A. Rem

Data: 2010-04-24 05:34:26
Autor: J-23
Środę łupie w krzyżu
On 24 Kwi, 06:54, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitragnews:b9a6bdcc-061c-4c5b-bc75-66361103c10a29g2000yqp.googlegroups.com...

> [...]

--
W jakiegos boga?  Nie wiem.  Wiem natomiast, ze wiara
w Boga zywego dana jest kazdemu czlowiekowi i jako taka

co to "zywy" bog? nikt mi nie dal jakejs wiary

Data: 2010-04-23 22:39:20
Autor: abc
Srode lupie w krzyzu

> Alez skad.

No to dlaczego potepiasz homoseksualistow ?

gdzie potepiam? Potepiam zasrancow w sutannach, ktorzy wykozystuja
swoja pozycje spoleczna do naduzyc wobec nieiwnnych dzieci. Kazdy
klecha pedofil, ma ode mnie wirtualnego kopa w tlusta du.e

Ale przeciez to sa homoseksualisci, a dla ciebie homoseksualizm powinien byc zboczeniem slusznym.

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2010-04-23 13:47:47
Autor: J-23
Srode lupie w krzyzu
On 23 Kwi, 22:39, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]
> klecha pedofil, ma ode mnie wirtualnego kopa w tlusta du.e

Ale przeciez to sa homoseksualisci, a dla ciebie homoseksualizm powinien byc

Nie lubie czarnego! A przede wszystkim mieszasz pojecia. Pedofilia to
karalne prawem zboczenie, scigane z urzedu. Zas homoseksualizm jesy
rodzajem preferencji seksualnej, przy zgadnej aktywnosci
zainteresowanych w tworzniu takiego zwiazku. Zwiazku legalnego w
rozumieniu prawa.

Data: 2010-04-23 22:57:21
Autor: abc
Srode lupie w krzyzu
[...]

Ales ty naiwny. Dorzuce taki link
http://muzyka.onet.pl/1,202,8,67442231,177806383,8191319,0,forum.html

Mozna tam przeczytac:

"Pomiedzy pedofilia a homoseksualizmem zachodza scisle zwiazki. Politolog
prof. Mirkin napisal, ze "organizacje pedofilskie byly pierwotnie czescia
koalicji gejów i lesbijek (...)". (Mirkin H. "The pattern of sexual
politics: feminism, homosexuality and pedophilia" ["Paradygmat polityki
seksualnej: feminizm, homoseksualizm i pedofilia"]. Journal of Homosexuality
1999; 37:1-24.)

Ruch HOMOSEKSUALISTÓW i ruch na rzecz akceptacji  PEDOFILII  PRZENIKAJA  SIE
WZAJEMNIE poprzez takie organizacje jak North American Man-Boy Love
Association (NAMBLA) [Pólnocnoamerykanskie Stowarzyszenie na rzecz Milosci
pomiedzy Mezczyzna a Chlopcem].

Fakt ten potwierdza David Thorstad, wspólzalozyciel NAMBLA w artykule
zamieszczonym w Journal of Homosexuality. (Thorstad D. "Man-boy love and the
Amercian gay movement" ["Milosc mesko-chlopieca a amerykanski ruch gejów"].
Journal of Homosexuality. 1990; 20:251-74.)'

Data: 2010-04-23 14:03:59
Autor: J-23
Srode lupie w krzyzu
On 23 Kwi, 22:57, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]

Amercian gay movement" ["Milosc mesko-chlopieca a amerykanski ruch gejów"].
Journal of Homosexuality. 1990; 20:251-74.)'

Co mnie to obchodzi, nawet nie zamierzam czytac jakiegos David
Thorstad. Jak kazdy katabas jestes szczegonie podekscytowany homo-
pedofilia? Pewie dla tego czytasz te pierdoly. Ja mowie o Polskim
prawodawstwie, w ktory jasne i jednoznaczie definije sie pojecie
pedofilii jako sciganego przestepstwa, i o niesciganiu osob o odmienny
preferencjach seksualnych.

Data: 2010-04-23 23:13:59
Autor: abc
Srode lupie w krzyzu
[...]

No jasne. Fakty cie nie obchodza, ekscytuja cie oszczerstwa.