Środek na odstraszanie psów

Data: 2010-01-18 00:03:27
Autor: Kamikazee
Środek na odstraszanie psów
Czy możecie polecić jakiś środek na odstraszanie psów? Dokładniej chodzi mi oto aby nie srały i szczały w wybranych miejscach.

Data: 2010-01-18 00:30:52
Autor: zkruk [Lodz]
Kamikazee wrote:
Czy możecie polecić jakiś środek na odstraszanie psów? Dokładniej
chodzi mi oto aby nie srały i szczały w wybranych miejscach.

wnyki ;]

BTW: za każdym razem jak dumny sąsiad idzie ze swoim pieskiem który obsrywa mi okoliczne drzewa czy też opony od samochodu to mam ochotę zapakować mu to i podrzucić pod furtkę ;]
ale każdy powie, jaki to jego piesek jest fajny, jaki czysty, jaki kochany... a gówien nie sprząta ;]

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2010-01-20 19:57:27
Autor: JerzyN
zkruk [Lodz] pisze:
Kamikazee wrote:
[...]

Tia, nasraj mu pod drzwiami tak jak Dekiel to zrobiła.
;-)
--
pozdr. Jerzy

Data: 2010-01-18 09:52:59
Autor: Kazik
Kamikazee pisze:
Czy możecie polecić jakiś środek na odstraszanie psów? Dokładniej chodzi mi oto aby nie srały i szczały w wybranych miejscach.

http://www.youtube.com/watch?v=wCyhy4JUGMg#t=0m10

NMSP

Data: 2010-01-18 13:05:29
Autor: zkruk [Lodz]
Kazik wrote:
Kamikazee pisze:
Czy możecie polecić jakiś środek na odstraszanie psów? Dokładniej
chodzi mi oto aby nie srały i szczały w wybranych miejscach.

http://www.youtube.com/watch?v=wCyhy4JUGMg#t=0m10

taaa... bo to powinnien być środek na odstraszanie ludzi :)

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2010-01-18 23:46:55
Autor: XL
Dnia Mon, 18 Jan 2010 00:03:27 +0100, Kamikazee napisał(a):

Czy możecie polecić jakiś środek na odstraszanie psów? Dokładniej chodzi mi oto aby nie srały i szczały w wybranych miejscach.

Kij.
--

Ikselka.

Data: 2010-01-19 22:08:01
Autor: Rentier
XL pisze:
[...]

Poszukaj na allegro.Maja takie puszeczki po ok. 10 zeta.

Data: 2010-01-19 22:26:09
Autor: XL
Dnia Tue, 19 Jan 2010 22:08:01 +0100, Rentier napisał(a):

XL pisze:
[...]

Wybuchowe?
:-)
--

Ikselka.

Data: 2010-01-20 00:58:49
Autor: Kamikazee
W dniu 2010-01-19 22:08, Rentier pisze:
Poszukaj na allegro.Maja takie puszeczki po ok. 10 zeta.

Widziałem ale chciałem spytać się ich "prawdziwą" wartość czyli czy są skuteczne.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

Data: 2010-01-20 01:05:06
Autor: JBP

Użytkownik "Kamikazee" <niema@niema.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hj5gvo$mq7$1inews.gazeta.pl...

Widziałem ale chciałem spytać się ich "prawdziwą" wartość czyli czy są
skuteczne.

Nie są zbyt skuteczne.
Mały, obwąchujący zwierzak może się odwrócić z niechęcią i odejść, ale biegnący, rozdokazywany i duży na taki "drobiazg" większej uwagi nie zwróci. Poza tym warunki atmosferyczne nie są u nas stabilne, a to znacznie obniża skuteczność.
JBP

Środek na odstraszanie psów