Środkek uszczelniający chłodnicę

Data: 2013-03-11 10:16:37
Autor: Hants
Środkek uszczelniający chłodnicę
"mcs" <a@b.pl> wrote in message news:513d8c82$0$26705$65785112news.neostrada.pl...

K-seal

Data: 2013-03-11 11:40:57
Autor: mcs
Środkek uszczelniający chłodnicę
Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci news:vvudnS_z2PuVMqDMnZ2dnUVZ7qqdnZ2dbt.com...
"mcs" <a@b.pl> wrote in message news:513d8c82$0$26705$65785112news.neostrada.pl...

K-seal

Stosowales moze? Skuteczny?
Lac do chlodnicy czy przy zalaniu  tylko nagrzewnicy tez powinien zadzialac?
Czy te uszczelniacze sa tylko skuteczne, gdy caly czas sa w plyniechlodzacym?

mcs

Data: 2013-03-11 14:08:38
Autor: Hants
"mcs" <a@b.pl> wrote in message news:513db4bc$0$26698$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zastosowalem jeden raz i na wyrazne zyczenie znajomego, który chcial by naprawa byla jak najtansza. No i .. ku mojemu zaskoczeniu udalo sie, K-seal uszczelnil mala dziurke w chlodnicy. Plyn wlewasz do ukladu i po jakims czasie drobinki miedzi (takie platki) wyciekajac wraz z plynem, powinny zapchac nieszczelnosc. Nie wiem jak chcialbys zalac "tylko nagrzewnice"

Glikolu od tamtej pory (juz dwa lata) nie wymienialismy, ale te luzne platki nie sa juz widoczne - pewnie obkleily wszelkie zakamarki silnika. ;-)

Ogólnie jest to druciarstwo i nie jestem zwolennikiem takich napraw, niemniej - ten preparat okazal sie skuteczny, chlodnica nie cieknie.

Juz po czasie - widzialem, ze McGuyver takie sprawy naprawial surowym jajkiem, ot - taka ciekawostka :-)

Data: 2013-03-11 14:11:18
Autor: Hants
"Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote in message news:PP6dnaHXcs_6eKDMnZ2dnUVZ8qKdnZ2dbt.com...

Lac do chlodnicy czy przy zalaniu  tylko nagrzewnicy tez powinien zadzialac?

Jeszcze jedno - nie odkrecaj korka chlodnicy, jezeli silnik jest goracy.

Data: 2013-03-11 16:11:10
Autor: mcs
Środkek uszczelniający chłodnicę
Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci news:PP6dnaHXcs_6eKDMnZ2dnUVZ8qKdnZ2dbt.com...

zapchac nieszczelnosc. Nie wiem jak chcialbys zalac "tylko nagrzewnice"

Planuje w komorze silnika rozpiac/rozciac przewody zasilajace nagrzewnice i pompka na wiertarke lub strzykawka wtloczyc w nia plyn

Ogólnie jest to druciarstwo i nie jestem zwolennikiem takich napraw, niemniej - ten preparat okazal sie skuteczny, chlodnica nie cieknie.

Wiem, ze druciarstwo ale koszt wymiany nagrzewnicy moze przekroczyc wartosc auta ;-). W punto trzeba rozebrac pól auta (z tego co widzialem na manualach w sieci).

Dzieki za wszystkie informacje

pozdrawiam

mcs

Data: 2013-03-11 16:32:30
Autor: Hants
"mcs" <a@b.pl> wrote in message news:513df40f$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

Planuje w komorze silnika rozpiac/rozciac przewody zasilajace nagrzewnice i pompka na wiertarke lub strzykawka wtloczyc w nia plyn

Ten szuwaks jest calkiem gesty - lej bezposrednio do chlodnicy/zbiorniczka cisnieniowego.

Nie jest równiez tani.

Data: 2013-03-12 07:55:03
Autor: mcs
Środkek uszczelniający chłodnicę
Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci news:G8adndz1oN-CmqPMnZ2dnUVZ7tSdnZ2dbt.com...

Nie jest równiez tani.

to sprawdzilem po Twoim pierwszym liscie:-(

mcs

Środkek uszczelniający chłodnicę