Środkek uszczelniający chłodnicę

Data: 2013-03-12 08:50:25
Autor: Ryszard G.
Środkek uszczelniający chłodnicę

Użytkownik "mcs"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:513d8c82$0$26705$65785112@news.neostrada.pl...

Witam

Proszę o poradę. Pacjent to punto 1 z przeciekającą nagrzewnicą. Wymiana
wiąże się z rozłożeniem auta na częci, więc pomyslałem o zaaplikowaniu
jakiegoś środka uszczelniającego. Obawiam się trochę lać mu to bezpośrednio
w cały obieg i pomyślałem, że wypnę na lato nagrzewnicę z obiegu i tylko ją
zaleję płynem z uszcelniaczem. Jest szansa, że zadziała? Czy się nie
szczypać i dolać dziadkowi do chłodnicy? Dłużej niż rok - półtora nie
planuję go eksploatować.

pozdrawiam

mcs

W moim byłym aucie kiedyś mechanik zalał jakiś środek do uszczelnienia chłodnicy i pomogło.
Jeździłem z tym jakieś może 5 lat, potem musiałem złomować auto z powodu korozji podwozia- ale to już upłynęło trochę czasu.
Auto: Łada Samara

pzdr.,

Środkek uszczelniający chłodnicę