Środki chemiczne w piwnicy

Data: 2016-06-02 07:08:24
Autor: Stokrotka
Środki chemiczne w piwnicy
Gdzie można znaleźć wykaz czego nie wolno przechowywać w piwnicach bloku mieszkalnego? Chodzi mi głównie o środki chemiczne.

Data: 2016-06-02 08:50:26
Autor: Maciek
Środki chemiczne w piwnicy
W dniu 2016-06-02 o 07:08, Stokrotka pisze:
Gdzie można znaleźć wykaz czego nie wolno przechowywać w piwnicach bloku mieszkalnego? Chodzi mi głównie o środki chemiczne.
Jeśli planujesz w spektakularny sposób zakończyć życie, to przecież nikt
Ci nie będzie robił awantury o te kilka worków nawozu w piwnicy. Tylko
weź to wreszcie zrób :->

Maciek

Data: 2016-06-02 11:41:53
Autor: Stokrotka
Środki chemiczne w piwnicy

Jeśli planujesz w spektakularny sposób zakończyć życie, ....

Jakoś nie planuję, z natury jestem zbyt pogodna.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2016-06-02 12:38:45
Autor: adam
Środki chemiczne w piwnicy
W dniu 2016-06-02 o 08:50, Maciek pisze:
[...]

To nie ona, to sąsiad.
Potrzebny paragraf na niego.

Data: 2016-06-02 22:32:48
Autor: MK
Środki chemiczne w piwnicy
W dniu 02.06.2016 o 12:38, adam pisze:
[...]

Myślisz że znajdzie się paragraf na sąsiada który nieopatrznie zostawił na widoku słownik ortograficzny a stokrotka uznała go za trujące niebezpieczeństwo dla jej umysłu? ;)

Data: 2016-06-02 14:43:34
Autor: sundayman
Środki chemiczne w piwnicy
a może...takie marzenie... Stokrotka planuje wjechać z kilkoma beczkami wypełnionymi saletrą itp. na teren sejmu ??
Nie to, żebym nie lubił Stokrotki, bardziej mi chodzi o ten budynek, a jeszcze bardziej o...

Jeden próbował, ale mu nie poszło przecież.

Nie to , żebym namawiał, ale z drugiej strony - nie wyperswadowywał bym też...

Data: 2016-06-02 20:30:27
Autor: Maciek
Środki chemiczne w piwnicy
W dniu 2016-06-02 o 14:43, sundayman pisze:
a może...takie marzenie... Stokrotka planuje wjechać z kilkoma beczkami wypełnionymi saletrą itp. na teren sejmu ??
Nie to, żebym nie lubił Stokrotki, bardziej mi chodzi o ten budynek, a jeszcze bardziej o...
Chyba coś podejrzewają ...
http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/agenda.xsp

Jeden próbował, ale mu nie poszło przecież.
Nie to , żebym namawiał, ale z drugiej strony - nie wyperswadowywał bym też...
Wysoki Sądzie! Stokrotka to jak się uprze ... no nie idzie jej
wytłumaczyć :->

Maciek

Data: 2016-06-02 21:27:44
Autor: Sonn
Środki chemiczne w piwnicy
[...]

Niedojda życiowa chce kogoś po prostu podpierdzielić. Przecież to zwykła pieniaczka.

--
Sonn

Data: 2016-06-02 21:39:50
Autor: sundayman
Środki chemiczne w piwnicy

Niedojda życiowa chce kogoś po prostu podpierdzielić. Przecież to zwykła
pieniaczka.

e tam. Stokrotka jest spoko. Już się nawet trochę przyzwyczaiłem do tego jej dręczącego oczy sposobu pisania :)

Data: 2016-06-02 13:34:53
Autor: witek
Środki chemiczne w piwnicy
On 6/2/2016 12:08 AM, Stokrotka wrote:
Gdzie można znaleźć wykaz czego nie wolno przechowywać w piwnicach bloku
mieszkalnego? Chodzi mi głównie o środki chemiczne.

moze straz pozarna wie

Data: 2016-06-02 21:34:18
Autor: Tom N
Środki chemiczne w piwnicy
Stokrotka w <news:niof0i$g8$1usenet.news.interia.pl>:

Gdzie można znaleźć wykaz czego nie wolno przechowywać w piwnicach bloku mieszkalnego? Chodzi mi głównie o środki chemiczne.

Coś mnie się wydaje, że garaż nie jest budynkiem mieszkalnym i od jakiegoś
czasu naruszasz przepisy zamieszkując zagazowany pod chodnikiem garaż.
Teraz chcesz sie przyznać, że wykopałaś podpiwniczenie i napotkałaś na
własne ekskrementy?

'Tom N'

Data: 2016-06-03 19:01:06
Autor: Stokrotka
Środki chemiczne w piwnicy

[...]
:)
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2016-06-02 23:50:01
Autor: Robert Tomasik
Środki chemiczne w piwnicy
W dniu 02-06-16 o 07:08, Stokrotka pisze:
Gdzie można znaleźć wykaz czego nie wolno przechowywać w piwnicach bloku
mieszkalnego? Chodzi mi głównie o środki chemiczne.

Jeśli nie napiszesz, o jakie środki chodzi, to nie da się nic
konstruktywnego napisać.n Tych przepisów jest masa porozrzucanych w
rożnych miejscach.

Data: 2016-06-03 19:04:46
Autor: Stokrotka
Środki chemiczne w piwnicy

[...]

Idzie mi o środki szkodliwe dla zdrowia.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2016-06-03 20:25:38
Autor: Robert Tomasik
Środki chemiczne w piwnicy
W dniu 03-06-16 o 19:04, Stokrotka pisze:

[...]

To pojęcie bardzo pojemne. Woda w ilości szklanki też może się okazać
śmiertelnie niebezpieczna, jak się zakrztusisz :-)

Data: 2016-06-03 13:08:05
Autor: Kris
Środki chemiczne w piwnicy
W dniu piątek, 3 czerwca 2016 20:25:41 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> Idzie mi o środki szkodliwe dla zdrowia.
> To pojęcie bardzo pojemne. Woda w ilości szklanki też może się okazać
śmiertelnie niebezpieczna, jak się zakrztusisz :-)
Twoi koledzy zawinęli ostatnio kumpla mego. Coś tam znaleźli(dopalacze). Ale podobno jeśli z wyników z labo wyjdzie że tego na listach zakazanych nie ma to go przeprosić będą musieli. Tak to działa?

Data: 2016-06-04 08:20:22
Autor: Zbynek Ltd.
Środki chemiczne w piwnicy
Robert Tomasik napisał(a) :
[...]

Ale to przypadek.
Woda destylowana jest trucizną. Jak na głodnego wypijesz z 5 litrów, to możesz umrzeć z powodu wypłukania soli mineralnych z organizmu. Więc jest trucizną :-)

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2016-06-04 14:41:56
Autor: J.F.
Środki chemiczne w piwnicy
Dnia Sat, 04 Jun 2016 08:20:22 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):
Robert Tomasik napisał(a) :
[...]

Nie tylko destylowanej
http://www.scientificamerican.com/article/strange-but-true-drinking-too-much-water-can-kill/
http://www.dailymail.co.uk/health/article-3260684/The-hiker-died-drinking-water-Excess-fluid-lack-food-caused-brain-fatally-swell.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Water_intoxication

No prosze - to ile dawki smiertelnej codziennie spozywacie - 1/3 ?

J.

Data: 2016-06-04 18:21:31
Autor: Stokrotka
Środki chemiczne w piwnicy

Idzie mi o środki szkodliwe dla zdrowia.

To pojęcie bardzo pojemne. Woda w ilości szklanki też może się okazać
śmiertelnie niebezpieczna, jak się zakrztusisz :-)

Nie ma zakazu pszehowywania wody w piwnicy.
Jak ktoś kupi ileś tam zgżewek żrudlanej, a mieszka na powiedzmy 4 piętsze, to może zmagazynować je w piwnicy i potem pszynosić sobie do domu po jednej.
Ale już benzyny nie wolno pszehowywać w piwnicy.

Więc gdzie można znaleźć wykaz czego nie wolno przechowywać w piwnicach bloku
mieszkalnego?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2016-06-05 01:36:06
Autor: Tomasz Chmielewski
Środki chemiczne w piwnicy
On 06/05/2016 01:21 AM, Stokrotka wrote:

[...]

Ja tam przynoszę sobie na 4 piętro po jednym naparstku benzyny.

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Środki chemiczne w piwnicy