Środki na koncie

Data: 2009-09-20 12:46:03
Autor: Remek
Środki na koncie
Witam

Mam sporo środków na koncie (Oange - komórka), bo muszę doładowywać, a mało
telefonuję. Czy mogę część tych środków przekazać komuś innemu?

Remek

Data: 2009-09-21 01:00:38
Autor: Chris
Środki na koncie
Dnia Sun, 20 Sep 2009 12:46:03 +0200, Remek napisał(a):

Mam sporo środków na koncie (Oange - komórka), bo muszę doładowywać, a mało
telefonuję. Czy mogę część tych środków przekazać komuś innemu?

Tak, możesz te środki przelać na konto innego użytkownika prepaida w
Orange, nazywa sie to "Przelew SMS":
http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=2890423

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-09-24 17:33:52
Autor: Remek
Środki na koncie
Użytkownik "Chris" napisał:

Tak, możesz te środki przelać na konto innego użytkownika prepaida w
Orange ...

Dzięki za pomoc. Nie miałem jakis czas sieci i stąd mój spóźniony odzew.
Może jeszcze wiesz, czy ... (bo na tej stronie nie ma o tym):

Chcę doładować konto bratu, który ma jakś umowę w promocji. Niby prepaid,
ale musi co 3 mies doładowywać konto. W przeciwnymm razie straci telefon i
coś tam jeszcze. Jak takie doładowanie przez np. sms będzie potraktowane? A
co z moim kontem? Jakie minimum musi na koncie pozostać, aby telefon był
aktywny w obie strony zakładając, że doładowuję co 3 mies po 50,- zł?

Remek

Data: 2009-09-25 01:02:58
Autor: Chris
Środki na koncie
Dnia Thu, 24 Sep 2009 17:33:52 +0200, Remek napisał(a):

Może jeszcze wiesz, czy ... (bo na tej stronie nie ma o tym):

Jest, jest!
Na dole strony jest Regulamin, który wszystko wyjasnia.

[...]

Jeśli konto brata ma okres ważności krótszy niż 5 dni, to ważność konta
zostanie przedłużona do 5 dni.

co z moim kontem? Jakie minimum musi na koncie pozostać, aby telefon był
aktywny w obie strony zakładając, że doładowuję co 3 mies po 50,- zł?

Z Twoim kontem nic się nie zmieni, musisz w dalszym ciągu doładowywać co
3 miesiące po 50 zł. Ale jeśli mało dzwonisz, to rozważ zmianę
operatora. W Play Fresh wystarczy komórkę doładować raz w roku za 5 zł żeby
zachować ważność konta.
Inne ciekawe rozwiązanie to komórka w mBanku, w taryfie "darmofon".
Płacisz 50 zł i też masz konto ważne na cały rok,a w dodatku masz co
miesiąc darmowy pakiet MB na dostęp do internetu. --
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-09-25 11:07:28
Autor: Remek
Środki na koncie
Użytkownik "Chris" napisał:

Jeśli konto brata ma okres ważności krótszy niż 5 dni, to ważność konta
zostanie przedłużona do 5 dni.

Tego nie rozumiem :( Jeśli brat doładuje swoje konto kwotą 50,- zł to jego
ważność zostanie przedłużona o kolejne 3 mies., a jeśli ja mu doładuję to
zadziała to inaczej?

Z Twoim kontem nic się nie zmieni, musisz w dalszym ciągu doładowywać co
3 miesiące po 50 zł. Ale jeśli mało dzwonisz, to rozważ zmianę
operatora.

Właśnie rozważam :) Wcześniej chciałbym odzyskać środki. Widać konkurencja
działa. Coraz więcej sieci utrzymuje roczna aktywność konta. Myślę, że
Orange jeśli nie chce obudzić się z ręką w pewnym naczyniu musi sie też
dostosować. Poczekamy, zobaczymy.

Pozdrawiam  Remek

Data: 2009-09-25 15:44:42
Autor: Chris
Środki na koncie
Dnia Fri, 25 Sep 2009 11:07:28 +0200, Remek napisał(a):

[...]

Tu nie chodzi o to, że to Ty mu doładujesz, ale o to, że to wcale nie
jest doładowanie, a tylko przelew środków z jednego konta na drugie i
Orange nic na tym nie zyskuje.

Ale jeśli mało dzwonisz, to rozważ zmianę
operatora.

Właśnie rozważam :) Wcześniej chciałbym odzyskać środki.

Wiec sprzedaj te środki na Allegro - odzyskasz chociaż część pieniędzy.

Widać konkurencja
działa. Coraz więcej sieci utrzymuje roczna aktywność konta. Myślę, że
Orange jeśli nie chce obudzić się z ręką w pewnym naczyniu musi sie też
dostosować. Poczekamy, zobaczymy.

To możesz jeszcze długo czekać. Dopóki klienci masowo nie odchodzą (a
ich odpływ chyba już został wstrzymany po ostatnich obniżkach cen w
Orange), to Orange nic w swojej ofercie nie zmieni.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Środki na koncie