Środki wyrazu polskiej prezydencji

Data: 2011-09-21 14:30:13
Autor: abc
Środki wyrazu polskiej prezydencji
Coroczny Festiwal organizuje Fundacja Umysł/Ciało. Reklamuje się hasłem:
"Spójrz na ciało z innej perspektywy" i nosi tytuł: "10!Międzynarodowy
Festiwal Tańca Współczesnego". Rok temu w ramach tego "współczesnego tańca"
na scenie onanizowała się wokalistka, a kobiety całowały się.

W tym roku dla odmiany gołe męskie pupy promują Polskę. Festiwal znalazł się
na liście Krajowego Programu Kulturalnego Polskiej Prezydencji 2011. W
ramach promocji polskiej kultury w Europie, na scenie biega nagi mężczyzna ,
a nadzy aktorzy podskakują w rytm muzyki.

Widzowie mogą podziwiać podskakujące piersi i penisy. Ale to mało w
porównaniu ze sceną, w której stojący tyłem do widowni, wypięty mężczyzna
ściąga majtki. - To środek wyrazu artystycznego - mówi "GPC" Barbara
Hernas - odpowiedzialna za kontakt z mediami.

Więcej http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/goly_tylek_promuje_polske_15573

Środki wyrazu polskiej prezydencji