Środkitrwałe

Data: 2010-01-21 15:49:49
Autor: Tomasz
Środkitrwałe

 Witam.  Wiem, że grupa nie jest do końca odpowiednia, ale lepszej nie znalazłem, a
tutaj może ktoś będzie miał potrzebną mi wiedzę. Zostałem poproszony przez
księgową o napisanie prostego programu do ewidencji i wyceny środków trwałych
według msr (dotychczas używany tego nie potrafi). Chciałbym zapytać, czy jest
gdzieś może informacja, jak to wszystko działa i jak jest liczone, tak, żeby
kompletny laik mógł to zrozumieć? Prócz ustaw i rozporządzeń oczywiście. Żeby
było takim ludzkim językiem.  Z góry dziękuję, Tomek. --

Data: 2010-01-21 07:15:56
Autor: Jarek Andrzejewski
Środkitrwałe
On 21 Sty, 15:49, "Tomasz" <tomusiolekWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

ambitny jesteś...

Uprość sobie zycie i poproś księgową o przygotowanie wymagań i wg tego
zrób program.
I koniecznie umów się na T&M a nie "fixed price" :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-01-21 17:15:27
Autor: 'Tom N'
Środkitrwałe
Jarek Andrzejewski w

[...]

No przecież podała wymagania: *prosty* program do ewidencji i wyceny ŚT *wg
MSR* ;-)

I koniecznie umów się na T&M a nie "fixed price" :-)

Strzelam, że jest pracownikiem tej samej firmy co księgowa :O

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-01-21 17:42:23
Autor: Tomasz
Środkitrwałe

> [...]

> I koniecznie umów się na T&M a nie "fixed price" :-)

Strzelam, że jest pracownikiem tej samej firmy co księgowa :O

 Nie, żebym nie doceniał Waszych offtopikowych uwag, ale może napiszecie również
coś, co pomoże mi rozwiązać problem. No chyba, że temat jest faktycznie bardzo
skomplikowany i lepiej się nie angażować? --

Środkitrwałe