Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   [gdansk]Srodmiescie-przyjazne-dla-rowerzystow

[gdansk]Srodmiescie-przyjazne-dla-rowerzystow

Data: 2010-02-18 00:50:55
Autor: dprus
[gdansk]Srodmiescie-przyjazne-dla-rowerzystow
On 18 Lut, 08:51, Fabian <fab...@niematakiegoadresu.pl> wrote:
http://rowery.trojmiasto.pl/Srodmiescie-przyjazne-dla-rowerzystow-n37...


Powinny to dostać władze innych miast np Białegostoku. Brawo Gdańsk..

Data: 2010-02-19 05:52:02
Autor: arturbac
[gdansk]Srodmiescie-przyjazne-dla-rowerzystow
W dniu 2010-02-18 09:50, dprus@murator.com.pl pisze:
On 18 Lut, 08:51, Fabian <fab...@niematakiegoadresu.pl> wrote:
-zwiększenia do 15% udziału komunikacji rowerowej w ruchu miejskim do
2020 r.,
-zmniejszenia o 50% ryzyka wypadków rowerowych do 2020 r.,
-zwiększenia wykorzystanie rowerów w dojazdach do szkoły i do pracy,


Powinny to dostać władze innych miast np Białegostoku. Brawo Gdańsk.

Ale wiekszosc to teoria.

Przy budowaniu jednej wielkiej separacji ruchu w postaci DDR ciagle
zmieniajacego strone jezdni i kompletnie nie spojnego i nie ciaglego
Gdansk to "wiocha" w zakresie udogodnienia, w Redzie sie lepiej jezdzi
bo nie ma ani jednej szykany DDR czy zakazu wjazdow rowerow.
Nie osiagna tych celow, w Gdansku samochodem jest blizej, szybciej,
krocej niz rowerem. Wjechac wszedzie mozna samochodem a nie rowerem,
starowka przy tym to malo ostotna okolica dla turystow.

Data: 2010-02-19 08:36:13
Autor: Fabian
[gdansk]Srodmiescie-przyjazne-dla-rowerzystow
arturbac pisze:
Przy budowaniu jednej wielkiej separacji ruchu w postaci DDR ciagle
zmieniajacego strone jezdni i kompletnie nie spojnego i nie ciaglego
Gdansk to "wiocha" w zakresie udogodnienia, w Redzie sie lepiej jezdzi

Przesadzasz.

Fabian.

Data: 2010-02-19 08:45:59
Autor: Coaster
[gdansk]Srodmiescie-przyjazne-dla-rowerzystow
Fabian wrote:
arturbac pisze:
Przy budowaniu jednej wielkiej separacji ruchu w postaci DDR ciagle
zmieniajacego strone jezdni i kompletnie nie spojnego i nie ciaglego
Gdansk to "wiocha" w zakresie udogodnienia, w Redzie sie lepiej jezdzi

Przesadzasz.

Co Ty tam wiesz! Jak kolega sam napisal jezdzi _cale_ "3.2km ulicami"
NMSP :-)

--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"The average Joe bike guy is head to toe spandex
and rides in race costumes, believing that he's going
faster, or that without it his crotch would be scraped
raw, or that he'd be go slow without the shoes"
Grant Petersen/Rivendell Bicycle Works
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2010-02-19 21:00:19
Autor: arturbac
[gdansk]Srodmiescie-przyjazne-dla-rowerzystow
W dniu 2010-02-19 08:45, Coaster pisze:
Fabian wrote:
arturbac pisze:
Przy budowaniu jednej wielkiej separacji ruchu w postaci DDR ciagle
zmieniajacego strone jezdni i kompletnie nie spojnego i nie ciaglego
Gdansk to "wiocha" w zakresie udogodnienia, w Redzie sie lepiej jezdzi

Przesadzasz.

Co Ty tam wiesz! Jak kolega sam napisal jezdzi _cale_ "3.2km ulicami"
NMSP :-)

Z pewnoscia mam lekko zwichrowane podejscie przez przybytki rummi ale
ilekroc jestem w gdansku to zwracam uwage jak to jest zrobione.

Codziennie owszem zawoze syna ale to nie znaczy ze nie jezdze pozatym
nigdzie wiecej, Jezdze do Rumi, Gdyni i Wejherowa po 12,20 czy 40km.

Nie uwazam wcale ze mam monopol na racje to tylko opinia moja.

[gdansk]Srodmiescie-przyjazne-dla-rowerzystow

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona