Środy z Orange

Data: 2012-01-10 14:48:44
Autor: mz
Środy z Orange
Witam
Orientuje się ktoś ile kosztuje wysłanie sms na numer 241 w sieci Orange w promocji z Multikinem - środy z orange w dowolnej taryfie na kartę bez zobowiązań ?
W ichnym regulaminie pisze, że jest to cena zależna od taryfy ale nigdzie nie widze odpowiedniego cennika.

Data: 2012-01-10 15:02:02
Autor: dizel
Środy z Orange
On Tue, 10 Jan 2012 14:48:44 +0100, "mz" <aa@wp.pl> wrote:

[...]

sprawdź jaką masz taryfę a potem sprawdź ile kosztuje sms w twojej
taryfie i masz odpowiedź

Pozdrawiam

Data: 2012-01-10 11:50:52
Autor: m
Środy z Orange
On 10 Sty, 15:02, dizel <x...@xxx.xx> wrote:
On Tue, 10 Jan 2012 14:48:44 +0100, "mz" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]
>widze odpowiedniego cennika.

sprawdź jaką masz taryfę a potem sprawdź ile kosztuje sms w twojej

Nie ma żadnej taryfy. Przecież pyta, którą kupić by opłacało się
wysłać sms i dostać bilet za darmo. Pytanie ile kosztuje taki sms czy
to sie będzie opłacało kupić starter i zapłacić za sms.

Data: 2012-01-11 22:12:54
Autor: E52owner
Środy z Orange

Użytkownik "m" <zmarekz@gmail.com> napisał w wiadomości news:5b058e4a-ca39-4533-9f1e-70246f569f0ct30g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

wysłać sms i dostać bilet za darmo. Pytanie ile kosztuje taki sms czy
to sie będzie opłacało kupić starter i zapłacić za sms.

Ale czego Ty nie rozumiesz? Płacisz tyle co za zwykłego smsa w danej taryfie, czyli jakieś 15-20gr.
Kupując starter za piątaka, będziesz mógł więc wysłać tego smsa przez 25 tygodni... To nie jest darmowy bilet, tylko dwa w cenie jednego.

Data: 2012-01-12 07:13:47
Autor: mz
Środy z Orange

Użytkownik "E52owner" <e52@nokia.com> napisał w wiadomości news:jeku0u$kji$1usenet.news.interia.pl...

> [...]

Kupując starter za piątaka, będziesz mógł więc wysłać tego smsa przez 25 tygodni... To nie jest darmowy bilet, tylko dwa w cenie jednego.

Nie rozumiałem jaka jest cena takiego sms. Ale czy napewno przez 25 tygodni ? Ile taki 5 zł starter jest ważny ?

Data: 2012-01-12 13:01:06
Autor: E52owner
Środy z Orange

Użytkownik "mz" <aa@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f0e7a1c$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Nie rozumiałem jaka jest cena takiego sms. Ale czy napewno przez 25 tygodni ? Ile taki 5 zł starter jest ważny ?

Cena jest takiego jak zwykłego smsa w danej taryfie, a cenniki masz na stronie, czego Ty jeszcze nie rozumiesz?
Numerom na kartę w Orange można bardzo łatwo przedłużyć ważność o rok przy pomocy kodu, stąd moje 25 tygodni, bo nie można chyba paru kodów do kina dziennie wysłać, a może sie nie znam.

Data: 2012-01-12 14:40:55
Autor: mz
Środy z Orange

Użytkownik "E52owner" <e52@nokia.com> napisał w wiadomości news:jemi2c$c1l$1usenet.news.interia.pl...

> [...]

Numerom na kartę w Orange można bardzo łatwo przedłużyć ważność o rok przy pomocy kodu, stąd moje 25 tygodni, bo nie można chyba paru kodów do kina dziennie wysłać, a może sie nie znam.

To już wiem przeczytaj jeszcze raz uważnie mojego poprzedniego posta. Zapisałem ze nie wiedziałem jaka jest cena takiego sms.
A co do kodów to jakie to kody ? Bo faktycznie z danego nr można tylko jeden sms tygodniowo wysłać. No i ile zł będe miał na koncie jak kupie starter za 5 zł czy to będzie to 5 zł ?

Data: 2012-01-12 16:31:02
Autor: E52owner
Środy z Orange
Użytkownik "mz" <aa@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f0ee2e9$0$1256$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jesteś uciążliwy lekko, ale ostatni raz postanowiłem Ci odpisać.
Tak masz 5zł, możesz z nimi robić co chcesz, w przeciwieństwie do sieci play, gdzie trzeba najpierw doładować, by móc wysyłać smsy premium np.
Żeby przedłużyć ważność konta o rok wysyłasz smsa o treści START pod numer 8002. Nic Cię to nie kosztuje.

Data: 2012-01-13 07:09:11
Autor: mz
Środy z Orange

Użytkownik "E52owner" <e52@nokia.com> napisał w wiadomości news:jemuc2$va8$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Nie rozumie dlaczego sie tak irytujesz. Nie jestem w Orange i nigdy nie byłem dlatego pytam na grupie.

Data: 2012-01-10 15:07:36
Autor: dizel
Środy z Orange
On Tue, 10 Jan 2012 15:02:02 +0100, dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

[...]

tu masz wszystko:
http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_offer?category=PREPAID_TARYFY&articleId=7883061

Pozdrawiam

Data: 2012-01-10 11:52:20
Autor: m
Środy z Orange
On 10 Sty, 15:07, dizel <x...@xxx.xx> wrote:
On Tue, 10 Jan 2012 15:02:02 +0100, dizel <x...@xxx.xx> wrote:

>sprawdź jaką masz taryfę a potem sprawdź ile kosztuje sms w twojej
> [...]

Czyli mówisz, że ten sms kosztuje tyle co zwykły sms ?

Data: 2012-01-11 00:04:15
Autor: dizel
Środy z Orange
On Tue, 10 Jan 2012 11:52:20 -0800 (PST), m <zmarekz@gmail.com> wrote:

> [...]

Pozdrawiam

Czyli mówisz, że ten sms kosztuje tyle co zwykły sms ?

z regulaminu tak wynika

Pozdrawiam

Środy z Orange