Sromotna porażka PiS-u pośród kobiet.

Data: 2011-09-18 18:47:38
Autor: abc
Sromotna porażka PiS-u pośród kobiet.
PO wygrała prawybory na III Europejskim Kongresie Kobiet,

Głupie babskie zabawy i tyle.

Data: 2011-09-18 19:19:12
Autor: Przemysław W

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:j557c4$hlh$1speranza.aioe.org...
PO wygrała prawybory na III Europejskim Kongresie Kobiet,

Głupie babskie zabawy i tyle.

Cóż ja ci biedaku poradze, że się brzydzisz kobietami.

Przemek

--

Jarosław Kaczyński przeprosił na antenie TVP Info za swoją wypowiedź,
 jakoby posłowie PSL opowiedzieli się za legalizacją miękkich narkotyków.

Adam Hofman i Tomasz Poręba politycy PiS przyznają, że mówili nieprawdę twierdząc,
 iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach..

Data: 2011-09-18 19:30:20
Autor: abc
Sromotna porażka PiS-u pośród kobiet.
Cóż ja ci biedaku poradze, że się brzydzisz kobietami.

Niektórymi tak. Np. Senyszynową.  Obrzydliwie skrzeczy.

Data: 2011-09-18 20:00:24
Autor: VSS
Sromotna porażka PiS-u pośród kobiet.
W wiadomości:j559s6$oet$1@speranza.aioe.org,
abc <abc@wp.pl> nastukał:
Cóż ja ci biedaku poradze, że się brzydzisz kobietami.

Niektórymi tak. Np. Senyszynową.  Obrzydliwie skrzeczy.

albo sobecka, takie stare, grube, brzydkie babsko co mogłoby za czarowinice robić bez makijażu

--
VSS

Sromotna porażka PiS-u pośród kobiet.