Śruba piasty planetarnej inna niż w zwykłych piastach?

Data: 2010-06-30 14:52:36
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Śruba piasty planetarnej inna niż w zwykłych piastach?
Zanim ukręcę drugą nakrętkę 15mm - czy piasty planetarne (SRAM S7)
mają inne śruby niż zwykłe piasty (Shimano Parallax bodajże)?
Oryginalna z dnia na dzień postanowiła przestać współpracować, a jak
próbuję nakręcić Shimanowską to schodzi gwint (jeszcze ze śruby).

Data: 2010-07-01 00:59:28
Autor: Saurus
W dniu 2010-06-30 23:52, Michał 'miok' Rzeźnik pisze:
[...]

Mają inny gwint. Szukaj nakrętek do Sachs/Sram 3,5,7 biegowych lub do 3 biegowych Sturmey-Archer. Uprzedzam, że od Shimano Nexus nie pasują.

Data: 2010-06-30 16:16:29
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 1 Lip, 00:59, Saurus <saurus8USUN...@gmail.com> wrote:
> [...]

Mają inny gwint. Szukaj nakrętek do Sachs/Sram 3,5,7 biegowych lub do 3
biegowych Sturmey-Archer. Uprzedzam, że od Shimano Nexus nie pasują.
Ok, jak rozumiem nie kupię jej w zwykłym sklepie "śrubkarskim"...?

Data: 2010-07-02 19:45:58
Autor: Tomasz Konik
Śruba piasty planetarnej inna niż w zwykłych piastach?
Michał 'miok' Rzeźnik <michal.r90@gmail.com> napisał(a):
SRAM S7)

czy aby przypadkiem nowa piasta nie dostała poważniejszych luzów?

Data: 2010-07-02 13:22:02
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 2 Lip, 21:45, "Tomasz Konik" <tomekq1.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Michał 'miok' Rzeźnik <michal....@gmail.com> napisał(a):

> SRAM S7)

czy aby przypadkiem nowa piasta nie dostała poważniejszych luzów?
Pytanie związane ze śrubą, czy ot tak? Ona ma kilka lat, a ja ujeżdżam
ją od ponad roku. Luzów nie dostała, trochę ją przytyrałem zimą i
wożąc ludzi:), ale po smarowaniu i wymianie manetki i clickboxa jeździ
się świetnie.
Odnośnie śruby - nie znalazłem w sklepie z żelastwem, było coś w
rowerowym, ale niestety "otwarta", a nie z pełnym łbem.

Data: 2010-07-02 22:30:58
Autor: zdyboo
W dniu 2010-07-02 22:22, Michał 'miok' Rzeźnik pisze:
Odnośnie śruby - nie znalazłem w sklepie z żelastwem, było coś w
rowerowym, ale niestety "otwarta", a nie z pełnym łbem.

Będzie ciężko znaleźć nakrętkę kołpakową, ja jeździłem kilka lat ze zwykła i nie zauważyłem różnicy.

--
Pozdrowienia z Wrocka! Tomasz Zych (zdyboo)
[MuShellka] [mXCpz] [GnL] [KZ]

Śruba piasty planetarnej inna niż w zwykłych piastach?