Sruba sama sie odkreca...

Data: 2009-09-05 23:06:08
Autor: bartekkr
Sruba sama sie odkreca...

"Bastion" <bez@maila.pl> wrote in message news:h7ujn5$8o2$1mx1.internetia.pl...
A moze dokrecic ja na max i kapnac klejem kropelka?

Nie kropelka a Loctite ;)

Data: 2009-09-05 23:38:22
Autor: Bastion
Sruba sama sie odkreca...

Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości

"Bastion" <bez@maila.pl> wrote in message
> A moze dokrecic ja na max i kapnac klejem kropelka?

Nie kropelka a Loctite ;)

Pytam absolutnie powaznie o prosty domowy sposob na
zablokowanie odkrecajacej sie samoczynnie sruby.

Data: 2009-09-06 00:15:38
Autor: Krzychu
Sruba sama sie odkreca...
Bastion pisze:
[...]

Ale kolega dał Ci właściwą radę. Jeśli śruba nie jest wyrobiona, tylko wykręca się od drgań, to użyj Loctite do łączeń gwintowanych. To dedykowany klej do takich zastosowań.

Jak śruba wyrobiona, to wymienić na nową. U mnie w identycznym wypadku (tyle że rzecz dotyczyła Laguny) właśnie to pomogło.

Ostateczność to powiększenie otworu i przegwintowanie na nowo.

Pozdrawiam
Krzychu.

Data: 2009-09-06 09:50:29
Autor: Bastion
Sruba sama sie odkreca...

Użytkownik "Krzychu" <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Myslalem, ze z tym Loctite to zart.
Akurat mam pod reka sporo tasmy teflonowa (do zastosowan hydraulicznych)
wiec na poczatek sprobuje zastosowac wlasnie tasme tak radzil Adam Franik.

Pozdrawiam

Data: 2009-09-06 11:10:13
Autor: J.F.
Sruba sama sie odkreca...
On Sun, 6 Sep 2009 09:50:29 +0200,  Bastion wrote:
Myslalem, ze z tym Loctite to zart.

No popatrz - Loctite na tym majatek zbilo, a ty nie masz swiadomosci
marki. Ciekawe.

Czyzby to efekt brak rozwinietego lotnictwa w kraju ? :-)

J.

Sruba sama sie odkreca...