Sruba spustowa amortyzatora przedniego 954

Data: 2009-09-21 12:15:33
Autor: Jacek Ł.
Sruba spustowa amortyzatora przedniego 954
Czesc,
Przy wymianie uszczelniaczy przedniego zawieszenia (Honda 954RR) zauważyłem, ze
śruby spustowe (śrubka z takim zaworkiem regulacji twardości) w lagach sa już z
lekka sfatygowane. Doradźcie mi gdzie takie coś kupić. W Larssonie nie maja. Czy
jest to część właściwa tylko dla danego typu motocykla czy możne jest na tyle
standardowa, (w sumie lagi są podobne w tej klasie motocykli) ze można jej
szukać np na Allegro. Aha - zeby nie było szukałem ale jakoś nie mogę znaleźć. w
ogóle jak to się fachowo nazywa (pod hasłem śruba spustowa nie było) albo pod
jakim hasłem tego szukać? :) Dzieki i pozdrawiam
Łosiu
954

Data: 2009-09-21 12:45:18
Autor: newrom
Sruba spustowa amortyzatora przedniego 954
On Mon, 21 Sep 2009 12:15:33 +0200, "Jacek Ł."
<jdlolokWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

Czesc,

[...]

http://www.dwa-kola.pl/

Sprawdz sobie na fiszkach czy nie wystepuje jako czesc zamienna,
pewnie za kilka zlotych je kupisz u nich albo w ASO.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-09-21 14:55:34
Autor: jdlolok
> [...]

Sprawdz sobie na fiszkach czy nie wystepuje jako czesc zamienna,
pewnie za kilka zlotych je kupisz u nich albo w ASO.

Sprawdziłem - kurcze, nie jest to część zamienna.

Pozdrawaim
Łosiu
954

Data: 2009-09-21 06:51:40
Autor: Artur Zabroński
On 21 Wrz, 14:55, jdlo...@poczta.onet.pl wrote:

Sprawdziłem - kurcze, nie jest to część zamienna.

Zadzwoń do ASO tak jak radził newrom, sprowadzą każdą pierdółkę po
trochę wiekszej cenie (śrubka np. za 10zł) i problem z głowy. Chociaż
może być taka sytuacja, że producent wysyła tylko w opakowaniach
zbiorczych, ja np. chciałem kupić 2 gumki do owiewek to powiedzieli,
że producent sprzedaje opakowania zbiorcze i jak chce to mogę mieć za
120zł całe opakowanie (10szt).

--
Artur

Data: 2009-09-21 21:09:01
Autor: Tytus
Sruba spustowa amortyzatora przedniego 954
Siemka

***"Artur Zabroński"
Zadzwoń do ASO tak jak radził newrom, sprowadzą każdą pierdółkę po
trochę wiekszej cenie (śrubka np. za 10zł) i problem z głowy.
....CUT...
 chciałem kupić 2 gumki do owiewek to powiedzieli,
że producent sprzedaje opakowania zbiorcze i jak chce to mogę mieć za
120zł całe opakowanie (10szt).

Albo jak mnie kiedy ASO zazyczylo sobie za czesc do naprawy kranika paliwa 700 pln...:)

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-09-21 13:09:20
Autor: marider
Jacek Ł. pisze:
[...]

Chodzi Ci o regulatory ktore sa z boku lagi na dole czy te dolne sruby wykrecane od spodu przez ktore spuszczasz olej? Bo jesli te pierwsze to powinny mi sie walac jakies po garazu z kumpla wraka jak rozkladal go na czesci po wypadku. Poszukam, moze jeszcze sa jak ich nie wywalilem na smietnik.

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-09-21 14:45:21
Autor: Jacek Ł.
[...]

Dokladnie - te regulatory z boku lagi. Jakbys miał byloby super.

Te dolne trzymają tylko lage. Przynajmniej procedura, wygląda tak, że odkręcasz
te z boku lagi i spuszczasz olej a później te od spodu i wyciągasz lage.

Pozdrawiam
Łosiu
954

Data: 2009-09-22 15:21:17
Autor: marider
Jacek Ł. pisze:
[...]

No to udalo mi sie wygrzebac jedna sztuke (ma srebrna sruba regulujaca zaworek, jak masz czerwone to najwyzej ja sobie podmienisz ze starych). Ale mam tylko 1 szt, druga gdzies wcielo w boju ;) Wiec jak ja chcesz to wal na priv.

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Sruba spustowa amortyzatora przedniego 954