Srubka potrzebna...

Data: 2010-06-28 21:02:12
Autor: Jacek Czerwinski
Srubka potrzebna...
W dniu 2010-06-28 20:33, amos pisze:
Witajcie,
postanowilem zabrac sie za niebanalny upgrade moto - wymiane lusterek
na takie dajace +5 do mocy. Niestety poleglem...
Przedmiotem operacji jest Honda CB900, mocowanie lusterek bezposrednio
w manetkach (o ile dobrze to nazywam).

Lusterka, ktore zakupilem mialy w zestawie sruby imbusowe (ampule)
M10. Fabryczne mocowania (otwory) maja gwint M10 ale o mniejszym
skoku, podobno 1,25 zamiast standardowego dla M10 - 1,5.

Odezwie ci sie najbardziej doswiadczony ;)

Z gwintami sie zgadza (Yamahy maja jeden odwrotny).

Uszkodzony gwint lusterkowy (poprzednik nieco na sile wmontowal lusterko typu Yamaha) serwisowalem sobie przedluzkÄ… dl ok 2cm, jeden gwint zaklejony poxipolem, drugi normalnie jako gwint.
rzecz jest w sklepach motocyklowych np z sieci Louisa w kilku wariantach.

Mi akurat bylo bardzo na reke podniesienie o te 2cm.

Data: 2010-06-28 12:12:29
Autor: amos
Srubka potrzebna...
On 28 Cze, 21:02, Jacek Czerwinski <x...@y.z.pl> wrote:
Z gwintami sie zgadza (Yamahy maja jeden odwrotny).

Czyli jak rozumiem jedne lusterko gwint lewoskretny, drugie
prawoskretny?

Uszkodzony gwint lusterkowy (poprzednik nieco na sile wmontowal lusterko
typu Yamaha) serwisowalem sobie przedluzk± dl ok 2cm, jeden gwint
zaklejony poxipolem, drugi normalnie jako gwint.

U mnie gwint jest calkowicie sprawny, wiec nie musze nic kleic.

Czy sa jakies przejsciowki gwintow 1,25  -> 1,5?

--
zdrowka
amos

Data: 2010-06-28 19:15:42
Autor: masti
Srubka potrzebna...
Dnia pięknego Mon, 28 Jun 2010 12:12:29 -0700, osobnik zwany amos
wystukał:

Czy sa jakies przejsciowki gwintow 1,25  -> 1,5?

ale jak sobie wyobraĹĽasz zmianÄ™ skoku przy tej samej srednicy?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-28 12:19:25
Autor: amos
Srubka potrzebna...
On 28 Cze, 21:15, masti <g...@to.hell> wrote:

> Czy sa jakies przejsciowki gwintow 1,25  -> 1,5?

ale jak sobie wyobrażasz zmianę skoku przy tej samej srednicy?

O dla przykladu jakos tak:
http://www.moto-akcesoria.pl/adapter-mocowania-lusterka-m10-gwint-prawy,p,21201

tu akurat zmiana prawego na lewy ale zasada ta sama.

--
zdrowka
amos

Data: 2010-06-28 19:42:20
Autor: masti
Srubka potrzebna...
Dnia pięknego Mon, 28 Jun 2010 12:19:25 -0700, osobnik zwany amos
wystukał:

ale nie w tym samym miejscu :)

--
BMW R1100GS '95