Srubokrety do serwisu PC

Data: 2009-03-03 14:44:21
Autor: Artur\(m\)
Srubokrety do serwisu PC

Użytkownik "digitaladam" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl> napisał w
wiadomości news:49aa6b0bnews.home.net.pl...
Macie jakieś sprawdzone modele/marki śrubokrętów, których używacie przy
składaniu komputerów?  Zwykłe, manualne, nie żadne wkrętarki. Co by
pasowały
do standardowych śrubek dostarczanych wraz z obudowami. No i
najważniejsze,
aby wytrzymały nieco dłużej niż tydzień/miesiąc (czyli np. wszelkie Toya
itp. odpadają)

Poszedłem do jakiegoś marketu i takie lepsze to ok 10 - 15 plnów
Wybrałem eksperymentalnie podobny w kształcie jak wcześniejszy, polski
 - służył mi 10 lat (tzn gwiazdka była tak wykonana jakby wydzielona i w
innym kolorze
szarym, stalowym)
Później zobaczyłem z pewnym zaskoczeniem Made in Germany firma chyba WIHA
czy coś podobnego.
Inne śrubokręty nawet w tej samej cenie wytrzymywały w warsztacie amatora
3- 5 miesięcy. Ten już rok i nie ma ściętych krawędzi.

Artur(m)

Srubokrety do serwisu PC